باتری خودروهای ایران خودرو

باتری پژو 207

باتری پژو 207

مشخصات باتری پژو 207

باتری فابریک پژو 207 شما باتری 50 آمپر است. این باتری در قالب L1 در بازار عرضه شده است. از باتری هایی با آمپراژ بالاتر از باتری فابریک نیز می توان به عنوان باتری پژو 207 استفاده کرد اما باید به سال تولید خودرو خود توجه کنید چرا که در مدل های جدید تر این خودرو ، این امکان وجود ندارد. در مدل های 96 به قبل 207 ، شما مجاز به استفاده از باتری های قالب L2 یعنی باتری 50 آمپر سیلور ، باتری 55 آمپر سیلور و باتری 60 آمپر سیلور علاوه بر باتری فابریک ، بر روی خودرو خود خواهید بود.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

به طور کلی استفاده از آمپراژ بالا در خودرو ها مشکلی ایجاد نمی کند اما توجه داشته باشید که استفاده از باتری فابریک بهترین انتخاب است. سپاهان باتری از تولید کنندگان بنام باتری خودرو در خاورمیانه است. این شرکت باتری های خود را در 4 برند باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB با ویژگی ها و امکانات متفاوت تولید کرده است. شما می توانید باتری پژو 207 را از میان برند های سپاهان باتری انتخاب نمایید و با ارسال و نصب رایگان در سراسر تهران از جمله ولنجک ، نارمک ، مرزداران و تهران پارس درب منزل تحویل بگیرید.

 

قیمت باتری پژو 207

قیمت باتری پژو 207 شما توسط شرکت سازنده و براساس عواملی همچون نوع باتری، آمپراژ آن و نوع برند تعیین می گردد. باتری های ایرانی نسبت به باتری های وارداتی بدلیل عدم وجود هزینه های اضافه مانند هزینه گمرک و نگهداری در انبار قیمت مناسب تری دارند. همچنین باتری های ایرانی بدلیل اینکه به مدت طولانی در انبار ها قرار نمی گیرند، علاوه بر قیمت طول عمر بالاتری هم دارند و دیر تر خراب می شوند. چرا که فرآیند رساندن باتری از کارخانه به دست مشتری طولانی نیست و بلافاصله پس از تولید به دست نمایندگی ها و سپس مردم می رسد.

از آنجایی که درباره ی نگهداری باتری ها در انبار صحبت کردیم، باید بدانید که تاریخ تولید هم در طول عمر باتری تاثیر می گذارد و باتری هایی که مدت زمان طولانی در انبار نگهداری می شوند علاوه بر اینکه از تاریخ تولیدشان می گذرد ساکن ماندنشان به مدت طولانی باعث سولفاته زدن می کند و بعد از مدتی خراب می شوند.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

نوع برند نیز در قیمت باتری پژو 207 شما موثر است به این صورت که هر برندی از محصولات سپاهان باتری و صبا باتری باتوجه به مواد سازنده و ظرفیت آن تعیین قیمت می شود. باید بدانید که باتری های ایرانی نسبت به انواع خارجی قیمت مناسب تری دارند. برای اطلاع از قیمت باتری پژو 207 از شرکت سپاهان باتری کافیست با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار نمایید و در صورت نیاز به راهنمایی، از مشاوره ی پشتیبان های ما استفاده کنید.

 

خرید باتری پژو 207 با تاریخ جدید
باتری اوربیتال سیلور مناسب پژو 207

تعویض باتری پژو 207

باتری خودرو عهده دار تامین جریان برقی است که منجر به روشن شدن موتور خودرو می شود. باتری نقش مدیریتی و محافظت کننده در شرایطی را دارد که دینام به دلیل افت بار های الکتریکی کارایی صحیح خود را از دست می دهد. این حالت در شرایطی پیش می آید که ما در حال رانندگی هستیم. چنین عملکرد های ثمربخشی از طرف باتری 207 نشان دهنده سالم بودن آن است و اینکه به اندازه کافی شارژ شده است. درصورتی که باتری به اندازه کافی شارژ نشود لازم است آن را تست کرده و در صورت نیاز شارژ کنیم و اگر هیچ یک از این دو روش پاسخگو نبود اقدام به تعویض باتری پژو 207 نمایید و باتری سالم و نو را جایگزین آن کنید.

در چنین شرایطی کنترل و تست باتری پژو 207 به صورت مداوم سبب کارکرد بهتر آن شده و از ایجاد مشکلات ناگهانی جلوگیری می کند. برای این کار بهتر است از تجهیزات مخصوص استفاده کرده و ترجیحا برای جلوگیری از آسیب دیدن خودرو این کار را به دست متخصص آن بسپاریم.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

ساده ترین روش تست باتری، اندازه گیری ولتاژ با ولت متر یا مولتی متر است. شما می توانید این کار را خودتان در خانه نیز انجام دهید. چنانچه قصد تعویض باتری پژو 207 را دارید ابتدا ولتاژ باتری را اندازه بگیرید. اگر عددی بین 12.4 تا 12.7 را نشان می داد معلوم می شود باتری شما سالم است و مشکل از قسمتی دیگر از ماشین است.

بعد از بررسی وضعیت ولتاژ باتری، بررسی سطح الکترولیت، محکم بودن سر باتری ها، تمیز کردن سطوح خورده شده قطب و سر باتری و چک کردن تسمه دینام و …. از جمله اقداماتی است که برای تست سلامت باتری لازم است. اگر همه ی موارد را تست کردید و مطمعن شدید مشکل از باتری است، با کارشناسان امداد باتری کهن تماس بگیرید تا تعویض باتری پژو 207 در محل را برای شما انجام دهند.

 

باتری اوربیتال وان سیلور هیوندا وراکروز

خرید باتری پژو 207

امروزه رقابت گسترده ای بین برند های تجاری مختلف باتری خودرو ایجاد شده است. در فرهنگ خرید ایرانی، پس از قیمت، اصولاً کیفیت و طول عمر می تواند به عنوان شاخص مهم خرید هر محصولی عنوان شود. طول عمر استاندارد باتری پژو 207 در شرایط نرمال حدود سه سال است اما آنچه که این مدت زمان کارکرد را تضمین می کند، نحوه عملکرد باتری خودرو است که شاخص کیفیت، تضمین کننده این موضوع است. شرایطی مانند شرایط ترافیکی محل سکونت شما، شرایط اقلیمی، تجهیزات برقی نصب شده بر روی خودرو و نحوه ی عملکرد صاحب خودرو با آن از موارد مهم در طول عمر باتری محسوب می شوند و می توانند تعیین کند شما چه زمانی اقدام به خرید باتری پژو 207 جدید کنید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

در حال حاضر تمامی باتری های خارجی موجود در بازار کشور قاچاق محسوب میگردند و همچنین به دلیل اینکه از راه قانونی وارد نمی شوند مدت زمان زیادی را بلا استفاده می مانند که این امر باعث کاهش شدید طول عمر باتری میگردد. فراموش نکنیم تمامی باتری های داخلی دارای ضمانت نامه معتبر هستند اما در باتری های خارجی این امر محقق نخواهد گردید. بنابراین با خرید باتری پژو 207 تولید ملی ، برای خود گارانتی هم خریداری می کنید.

در حالت عادی باتری ها به طور متوسط حدود 2 سال عمر می کنند. البته با توجه به شرایط، تغییر این مدت زمان ممکن است. هرچند طول عمر باتری ها علاوه بر نوع و کیفیت ساخت به نحوه برخورد مصرف کننده نیز بستگی دارد. عواملی مانند شدت گرما و سرما، نحوه استفاده از باتری، تعداد تجهیزات برقی نصب شده بر روی خودرو و استفاده بیش از حد از کولر و چراغ ها زمانی که دینام غیر فعال است، می تواند بر عمر باتری تاثیر گذار باشد. در صورت استاندارد نبودن هریک از این عوامل، عمر باتری شما کاهش خواهد یافت نیاز به خرید باتری پژو 207 جدید پیدا خواهید کرد.

 

باتری با کیفیتباتری پژو 207 با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری پژو 207 با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری پژو 207 با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری پژو 207 با خدمات پس از فروش

گرما چه تاثیری بر طول عمر باتری پژو 207 دارد؟

گرما به شدت بر سلامت باتری پژو 207 شما تأثیر می گذارد. گرما منجر به افزایش تبخیر آب از محلول الکترولیت باتری می شود و از این طریق سطح الکترولیت باتری پژو 207 را کاهش می دهد و باعث می شود شرایط برای ایجاد سولفاته در صفحات باتری پژو 207 بیش از پیش فراهم شود.

شما می توانید این فرایند را با پارک کردن ماشین خود در زیر سایه یا پارکینگ تا حد امکان به حداقل برسانید. یکی دیگر از روشهای عالی کاهش گرما، عایق کاری باتری پژو 207 با روکش pvc عایق است تا گرما را از موتور جذب نکند.

در صورت شارژ بیش از حد، باتری های سیلد اسید گازهای هیدروژن و اکسیژن را آزاد می کنند. اولا، این می تواند باعث انفجار شود و ثانیاً محلول الکترولیت باتری پژو 207 را تجزیه می کند و به طور خودکار طول عمر باتری پژو 207 شما را کوتاه می کند.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری دنا

14010824 :  قرار دادن خودرو در معرض سرمای شبانه، بیشتر در طول زمستان، می تواند به باتری پژو 207 شما آسیب برساند. هنگامی که روغن موتور تقریبا هر روز منجمد می شود، عمر باتری به طور قابل توجهی کاهش می یابد زیرا برای هر بار استارت زدن در سرمای اول صبح، انرژی بسیار زیادی را باید صرف کند. می توانید ماشین خود را در یک گاراژ، نزدیک به تجهیزات گرم شونده، نزدیک به ساختمان های گرم، فضاهایی با نور مستقیم خورشید، و هر جایی که گرمتر از سایه باشد پارک کنید.

181001 ف ف :  در حالی که ممکن است در ابتدا قابل توجه نباشد اما باتری پژو 207 از گرمای تابستان تلفات سنگینی نسبت به سرمای زمستان می گیرد. اثر گرما در بسیاری از مکان ها بسیار شدید است، مواد شیمیایی داخل باتری در حضور گرمای بیش از حد بد عمل می کنند. در حالی که رطوبت ممکن است تنها عاملی باشد که منجر به تخریب باتری می شود، این تنها عاملی نیست که منجر به تخریب باتری می شود. اکثر خرابی های باتری از گسترش بدنه باتری ها ناشی می شود. این یکی از دلایل اصلی گیر افتادن بیشتر مردم در بزرگراه هاست.

 

چگونه به افزایش طول عمر باتری پژو 207 کمک کنیم؟

این که هر باتری پژو 207 در نهایت باید از بین برود، این درست است، اما کلید حفظ طول عمر باتری پژو 207 شما این است که آن را به خوبی نگهداری کنید و در شرایط خوب قرار دهید. اگر با شرایطی روبرو هستید که باتری شما بارها و بارها دشارژ می شود، این احتمال وجود دارد که هر بار که باتری پژو 207 شما به این شکل از بین می رود، طول عمر باتری پژو 207 کاهش یابد. با جلوگیری از خوردگی، اطمینان از محکم و ایمن بودن اتصالات باتری و اطمینان از عدم نشت الکترولیت در باتری، در واقع می توانید به افزایش طول عمر باتری پژو 207 خود کمک کنید.

280901 ف ف: ناهموار و یا هموار بودن جاده ها نیز بر روی باتری 207 اثر می گذارد. با رانندگی در جاده های نا هموار ضربات شدیدی بر باتری خودرو وارد می شود زیرا خودرو که تکان شدید بخورد می تواند باتری و قطعات دیگر را نیز تحت تاثیر قرار دهد. بر اثر این ضربه ها صفحات سربی موجود در باتری خودرو ریزش پیدا می کنند و به تدریج ته نشین می شوند. این عامل باعث می شود که طول عمر باتری خودروی شما کاهش یابد. بنابراین سعی کنید تا حد امکان از رانندگی در جاده های ناهموار و دارای دست انداز های زیاد اجتناب کنید.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری جک J5

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

طول عمر باتری پژو 207 چگونه است؟

اگرچه طول عمر دقیق باتری پژو 207 به وسیله نقلیه شما و وضعیت نگهداری و رانندگی آن بستگی دارد، اما می توان گفت که اکثر خودروهای پژو 207 به طور متوسط ​​هر سه سال یک بار نیاز به تعویض باتری دارند. برای اکثر خودروهایی که بیش از نیمی از سال در شرایط تابستانی با آب و هوای گرم رانندگی می کنند، این طول عمر ممکن است کمی کوتاه تر باشد. در دو سالگی، شروع به توجه به نحوه کارکرد تجهزیات الکترونیکی نصب شده بر روی وسیله نقلیه خود کنید. مهم است که قبل از اینکه فرسوده شدن باتری 207 بر سلامت خودروی شما تأثیر بگذارد، مشکل را حل کنید و اقدام به تعویض باتری کنید.

ض: تست ولتاژ برای کنترل میزان سلامت باتری پژو 207 شما می تواند بهترین روش باشد، چرا که با انجام تست ولتاژ به ضورت مرتب می توانید زمان حدودی مناسب برای تعویض باتری خودرو را تشخیص دهید. اگز می خواهید از نهایت طول عمر مفید باتری بر روی خودرو استفاده کنید، باید در نظر داشته باشید سفر های کوتاه را از برنامه های خود حذف کنید و سعی کنید برای سفر های طولانی مدت تر با سرعت بزرگراه از خودرو استفاده کنید. اگر مجبور به رانندگی در مسافت های کوتاه هستید، می توانید برای اطمینان خاطر از این که باتری خودرو در چنین شرایطی آسیب نمیبیند، یک بار در هفته حتما به یک رانندگی طولانی مدت تر با خودرو بروید تا باتری به طور کامل شارژ شود.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری مگان

 

آیا می دانید اهمیت باتری پژو 207 در خودرو به چه علت است؟

خودروهای ما نجات دهنده ی ما هستند و تصور زندگی بدون آنها دشوار است. آنها رایج ترین روش رفت و آمد برای مسافران روزانه هستند. تقریباً همه در یک مقطع از زندگی هنگامی که سعی می کردیم ماشین خود را روشن کنیم، یک سناریوی مشترک را تجربه کرده ایم که باتری شروع به کار نکرده است. باتری پژو 207 شما همیشه می تواند در نامناسب ترین لحظات خراب شود.

آیا هنوز فکر می کنید که باتری پژو 207 تنها بخش کوچکی از خودرو است؟ اشتباه نکنید! یک باتری، هر چند بخش کوچکی از چارچوب است، اما قلب دستگاه ما می باشد. بنابراین، برای بخشی بسیار حساس، ما باید یک تصمیم آگاهانه بگیریم. ما باید آگاهی در رابطه با علل خرابی باتری خودرو به دست آوریم. درک بهتر کارکرد خودرو برای ما مفید خواهد بود و در انتخاب باتری پژو 207 مناسب به ما کمک می کند.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

چرا باتری سوزوکی به عنوان بهترین باتری 207 معرفی می شود؟

14010814  :  بخشی از پاسخ این سوال در پاسخ سوالات قبلی (گرما چه تاثیری بر سلامت باتری خودرو دارد) وجود دارد و می توانید آن را مطالعه کنید و متوجه شوید که گرما می تواند باتری 207 را خراب کند، زیرا جنس بدنه باتری و میزان واکنشات شیمیایی تحت تاثیر گرما قرار می گیرند، با توجه به این موضوع، کارشناسان ما توصیه می کنند برای خودرو هایی که موتورشان دارای تولید گرمای زیادی هستند، از باتری سوزوکی استفاده شود، زیرا رنگ گرانول استفاده شده در تولید بدنه باتری سوزوکی، طوسی رنگ است و گرما را کمتر به خود جذب می کند، ضمن اینکه باتری سوزوکی یکی از بهترین باتری های ایرانی است و می تواند به راحتی انرژی مورد نیاز استارت خودرو شما را برای مدت حدود سه سال فراهم سازد.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

چگونه از گارانتی باتری پژو 207 خود استفاده کنم؟

070901 : عملکرد خوب باتری پژو 207 مهم است زیرا مشکلات در طول دوره گارانتی رضایت مشتری را خدشه دار می کند. هر گونه خدمات مورد نیاز در این مدت ثبت می شود و تعداد آن در مجلات تجاری منتشر می شود. این داده ها در بین خریداران احتمالی خودرو در سراسر جهان بسیار جالب است. خرابی باتری به ندرت به دلیل نقص کارخانه ایجاد می شود. عادات رانندگی مقصر شایع تر هستند. قدرت لوازم جانبی سنگین هنگام رانندگی در مسافت کوتاه از شارژ دوره ای کاملاً اشباع شده که برای طول عمر باتری سرب اسید بسیار مهم است، جلوگیری می کند. به گفته یک سازنده اروپایی پیشرو باتری خودرو، عیوب کارخانه کمتر از 7 درصد است. اما اگر با خرابی باتری خودرو خود مواجه شدید و می دانید که دارای اعتبار گارانتی است می توانید آن را به فروشگاه ما بیاورید تا کارشناسان ما تشخیص دهند که آیا خرابی آن شامل گارانتی می شود یا خیر.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

211201 ف:   آیا باتری پژو 207 ضعیف بر عملکرد خودرو تاثیر می گذارد؟

باتری ضعیف می تواند از چندین جهت بر عملکرد خودروی شما تاثیر بگذارد. یک باتری جریان الکتریکی را تامین می کند که می تواند موتور ماشین شما را تغذیه کند، علاوه بر این، باتری ضعیف می تواند باعث کم نور یا سوسو زدن چراغهای خودرو شود و کار با لوازم الکترونیکی مانند رادیو یا GPS را دشوار کند. اگر متوجه هر یک از این مشکلات در خودرو شدید ضروری است که حتما باتری خودروی خود را در اسرع وقت بررسی کنید و حتی آن را به یک مکانیک متخصص نشان دهید.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

13 دیدگاه در “باتری پژو 207

  1. افلاطون گفت:

    سلام وقت شما بخیر من ماشینم پژو 207 هستش مدل سال 96 هستش و باتری پژو 207 مناسب من چند امپر هستش چون نمیدونم که باتری پژو 207
    من چند امپر هستش من چون تازه خریدم اینجوری گیج شدم نیازمند راهنمایی شما هستم میشه راهنمایی کنید ؟

  2. رضایی گفت:

    سلام قیمت باتری 207 با آمپراژ 55 چه تفاوتی با قیمت باتری 207 با آمپراژ 50 دارن/ و ارسال شما و نصب باتری روی خودرو در تمام منطقه های تهران رایگان هست؟ ممنون از شما و سایت خوبتون

  3. شیوا گفت:

    سلام وقت بخیر
    ماشین من پژو ۲۰۷ هستش تیپ ۵ نمیدونم چند آمپر بخرم و نصب کنم سال ۹۵ هم هستش میخام شما که وارد تری راهنمایی کنید به بنده ممنون میشم

  4. سجادی گفت:

    ۲۰۷ من خیلی زووود داغ میکنه. اصلا تحمل رانندگی طولانی مدت رو نداره. هروقت که داغ میکنه من یکم روی موتور آب میریزم و اون لحظه اوکی میشه. کار دیگه ای جز این بلد نیستم. نظر شما در رابطه با اینکه من باتری ۲۰۷ رو عوض کنم تا بلکه مشکل برطرف شه چیه؟! امکان داره مشکل از قسمت دیگه ای هم باشه؟

  5. admin گفت:

    سلام. خراب بودن باتری 207 در داغ کردن موتور خودروی شما تاثیری ندارد . برعکس داغ کردن موتور شما ممکن است به باتری خودروی شما آسیب بزند پس هر چه زودتر باید خودروی خود را به یک متخصص نشان دهید تا مشکل اصلی خودرو ی شما را بیابد و آن را برطرف کند.

  6. نجف زاده گفت:

    سلام. آقا هوا این روزها داره سرد میشه ، مخصوصا وقتی بریم تو فصل زمستون. میشه بهم بگید آیا آب و هوای سرد ، روی باتری ۲۰۷ این خودرو تاثیر منفی میزاره یا خیر؟؟؟؟
    چه کار هایی باید در مقابل سرما از این خودرو و باتریش انجام بدم. اگر راه حلی هست لطفا منو کمی راهنمایی کنید تا یه موقع باتری خودروی بخاطر کاهش دما خراب نشه مرسی.

  7. admin گفت:

    ببینید آب و هوای سرد برای باتری پژو ۲۰۷ که سالم و سرحال باشه کشنده نیست ، در واقع این آب و هوا دامی هستش که باتری های مسن تر و معیوب به دامش می‌افتند ،چرا که باتری برای راه اندازی خودرو در فصول سرد سال باید انرژی بیشتری ارائه بده، بنابراین تحت فشار بیشتری قرار می‌گیرد ، پس برای اینکه خیالتون راحت باشه باتری شما از پس این وظیفه بر میاد باید همیشه با شارژ کامل اون رو نگه داری کنید و در محیطی قرارش بدید که از سرما دور باشه و دما براش متعادل باشه.

  8. دیباج گفت:

    سلام من میخوان یک عدد باتری ۲۰۷ برای ماشینم بخرم ولی بین چند تا از برند های کارخانه سپاهان باتری کنجکاوم. اینو میدونم که باتری فابریک پژو ۲۰۷ ۵۰ آمپر هستش ولی میخوام بدونم که ۵۰ آمپر برند اوربیتال وان EFB چه تفاوتی با برند اوربیتال پریمیوم دارند؟ لطف کنید پیشنهادتون رو بگید ممنونم.

  9. admin گفت:

    برند های شرکت سپاهان باتری همگی از کیفیت های بالا برخوردار هستند و شما هر کدام را انتخاب کنید خیالتان راحت که باتری مناسب را خریداری کردید و بابت چیزی پول دادید که ارزشش را داشته. حالا که می خواهید باطری پژو ۲۰۷ رو از بین باتری اوربیتال EFB و باتری اوربیتال پریمیوم انتخاب کنید لازم است بدانید این دو از نظر کیفیتی تفاوت زیادی با هم ندارند و چیزی که این دو را با هم متفاوت میکنه مدت زمان گارانتی شون هست که در باتری پریمیوم ۱۸ ماه و در باتری EFBاین گارانتی ۲۱ ماه می باشد.

  10. خلیل زاده گفت:

    پسر داییم به تازگی پژو ۲۰۷ خریده و کلی خرج کرده ماشین را اسپرت کرده و روش سیستم انداخته و کلی بهش رسیده. بهش گفتم بیا برو باتری فابریک ماشین عوض کن باطری ۶۰ آمپر روی ماشین نصب کن گفتش که اون کسی که براش کارای ماشین و انجام داده بهش گفته نمیتونه تعویض باتری پژو ۲۰۷ انجام بده و از باتری با آمپر بالاتر رو ماشینش استفاده کنه . تعجب کردم آخه فکر کردم اون طرف بهش دروغ گفته که کار خودش رو کمتر کنه و به خودش کمتر زحمت بده ‌. به نظرتون حرف اون بنده خدا درست بوده؟

  11. admin گفت:

    بله در صورتی که ماشین این بنده خدا که می‌فرمایید مدل ۹۶ به بعد باشه امکان نصب باتری به جز باتری فابریک روش وجود ندارد ، یعنی هر زمانی که نیاز به تعویض باتری پژو ۲۰۷ پیدا کنه فقط میتونه از باتری ۵۰ آمپر روش استفاده کنه و نمیتونه از باتری های دیگه بر روی این خودرو استفاده کنه چون جایگاه باتری در این خودرو به گونه‌ای طراحی شده که محدوده و امکان نصب باتری با ابعاد متفاوت با باتری فابریک روی این خودرو وجود نداره.

  12. سوگند گفت:

    مجبور بودم برای رسیدن به سر جلسه امتحان مسیر خانه تا دانشگاه را با سرعت خیلی زیادی رانندگی کنم ، چون دیر کرده بودم و باید حتماً خودم رو سریعاً به جلسه میرسوندم. تو مسیر که داشتم میرفتم متوجه شدم چراغ چک ماشین روشن شده ، یه لحظه نگران شدم گفتم نکنه باطری پژو ۲۰۷ در اثر قرار گرفتن در چنین شرایطی که من رانندگی با سرعت بالا داشتم دچار آسیب شده و به همین دلیل چراغ چک روشن شده؟؟؟!!

  13. admin گفت:

    روشن شدن چراغ چک خودرو شماره ارتباطی با سلامت باتری پژو ۲۰۷ ندارد بنابراین هر زمان که چراغ چک خودرو روشن شد به هر قطعه در خودرو می توانید شک کنید به جز باتری ماشین مگر مواردی که علت روشن شدن چراغ چک ایراد پیدا کردن دینام خودرو باشد که در این موارد ایراد به وجود آمده در دینام می تواند روی طول عمر باتری ماشین شما هم تاثیر منفی بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *