گارانتی سپاهان باتری

گارانتی سپاهان باتری ، تضمینی است از طرف این کارخانه مبنی بر اینکه محصول معیوب در مدت زمان مشخصی تعمیر یا تعویض می شود. گارانتی، ضمانت فروشنده است مبنی بر اینکه یک محصول دارای استانداردهای کیفیت یا عملکرد خاصی است، در غیر این صورت تعمیر یا تعویض می شود.

گارانتی باتری ضمانتی است که سپاهان باتری در رابطه با کیفیت محصول خود به مشتری می دهد و در صورتی که محصول مطابق تبلیغات عمل نکند، خدمات رایگان تعویض به او ارائه می دهد. ضمانت‌ها معمولاً دارای استثنائاتی هستند که تعهدات سازنده را محدود می‌کند. چنین استثناهایی در رابطه با باتری سپاهان، شامل موارد مقابل باشد: شکستگی بدنه باتری ، متورم شدن گارانتی به دلیل استفاده نا درست از باتری، خرابی باتری بر اثر انتخاب اشتباه باتری یک ماشین و نصب سخت باتری بر روی ماشین و …

خرید باتری ای که دارای گارانتی است می تواند آرامش خاطر شما را تضمین کند. اگر باتری آنطور که انتظار می رود کار نکند، ضمانت نامه ممکن است به خریدار اجازه تعویض یا تعمیر بدهد. گارانتی باتری سپاهان ، به عنوان تضمینی برای عملکرد آن ارائه می شود. با این حال، ضمانت های تمام باتری های سپاهان برابر نیستند. گارانتی ممکن است یک محصول را برای یک عمر یا چند روز پوشش دهد، ممکن است انواع آسیب ها را پوشش دهد یا به نقص های خاص محدود شود. برخی از اقدامات، مانند استفاده نادرست، ممکن است گارانتی را باطل کند و از بازگرداندن محصول شکسته جلوگیری کند. درک نحوه ایجاد و عملکرد ضمانت‌نامه‌ها به شما کمک می‌کند بدانید چه زمانی می‌توانید محصولی را برای آسیب یا نقص بازگردانید.

11.24 : ساختار باتری ماشین ها تقریباً یکسان است. آنها از یک جعبه تشکیل شده اند که در آن شش سلول قرار داده شده است. در باتری های خودرو الکترود – صفحات سربی وجود دارد که در بسته هایی با قطب مثبت و منفی مونتاژ شده اند. آنها با یک مایع مخصوص – الکترولیت – احاطه می شوند. باتری های خودرو بر اساس ترکیب الکترودها و انواع الکترولیت ها طبقه بندی می شوند. همچنین می توان آنها را بر اساس جریان های راه اندازی، ظرفیت و غیره تقسیم کرد. فرقی نمی کند کدام باتری خودرویی از برند سوزوکی یا اوربیتال را تهیه کنید، در نهایت باتری سوزوکی شما 24 ماه گارانتی و باتری اوربیتال شما 20 ماه گارانتی تعویض رسمی خواهد داشت. برای آشنایی با نحوه فعال سازی گارانتی ، می توانید با شماره تلفن 62 350 _ 021 تماس برقرار کرده و از کارشناسان درخواست راهنمایی کنید.

 

سپاهان باتری

 

گارانتی باتری سوزوکی

باتری سوزوکی از خاص ترین برند های کارخانه سپاهان باتری است، خط تولید آن زیر نظر کارشناسان خبره کمپانی سوزوکی ژاپن قرار دارد و کارخانه سپاهان برای تولید این باتری ، دارای لایسنس سوزوکی ژاپن است. باتری سوزوکی از باتری های معتبر و با کیفیت بازار باتری است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. گارانتی باتری سوزوکی ، 24 ماهه است که شما می توانید در این مدت زمان اعتبار گارانتی باتری خودرو خود، از خدمات گارانتی استفاده کنید.

 

گارانتی باتری اوربیتال وان قرمز

برند اوربیتال قرمز کارخانه سپاهان باتری از با کیفیت ترین محصولات این شرکت است و قدیمی ترین و شناخته شده ترین برند کارخانه سپاهان باتری می باشد. این باتری را می توانید با مناسب ترین قیمت از امداد باتری کهن نمایندگی رسمی سپاهان باتری در تهران خریداری کنید و از 20 ماه ضمانت تعویض رسمی که برای این باتری در نظر گرفته شده است بهره مند شوید.

 

خدمات پس از فروش سپاهان باتری

یکی از مهمترین پارامتر ها در انتخاب باتری ماشین ، گارانتی باتری است که باید در کنار سطح کیفیت بالا و به روز بودن تکنولوژی تولید وجود داشته باشد. سپاهان باتری با تولید باتری خودرویی با کیفیت و خدمات تضمین شده، شرایطی را فراهم ساخته است تا مشتریان عزیز بتوانند با خیالی آسوده اقدام به خرید باتری کنند.

امداد باتری، به عنوان نماینده رسمی کارخانه سپاهان باتری در شهر تهران، به هنگام خرید باتری سپاهان ، خدمات ویژه ای را علاوه بر گارانتی تعویض کارخانه در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد، مانند ارسال و نصب رایگان باتری به تمام نقاط شهر تهران مانند میرداماد، تهرانپارس، ازگل، ولیعصر و … ، تست سلامت دینام به صورت رایگان و …، همچنین شما می توانید با خرید از امداد باتری، باتری مناسب خودرو خود را همراه با گارانتی تعویض و تاریخ تولید جدید دریافت کنید.

آدرس فروشگاه مرکزی امداد باتری: تهران- بلوار پناهی نیا- نرسیده به میدان هروی- خیابان رنجبر- خیابان طالقانی- پلاک 21

ساعات ارائه خدمات سپاهان باتری : 00 : 8 الی 00 : 21

 

79 28 51 88 – 021