باتری خودروهای سایپا

باتری چانگان cs35

باتری چانگان cs35

مشخصات باتری چانگان cs35

باتری چانگان CS35 شما مثل هر بخش دیگری از خودرو دارای طول عمر محدودی است و به محض به پایان رسیدن طول عمرش نیاز به تعویض دارد. اکثر باتری‌های خودروی موجود استاندارد هستند، خروجی ثابت 12 ولت دارند و اجزای حیاتی خودرو را تغذیه می‌کنند. با این حال، موارد ریز و درشت زیادی وجود دارد که در انتخاب باتری به آنها توجه می شود.

اگرچه در این بین هزینه، نشانگر اصلی برای انتخاب باتری ها است، با این حال، در یک بازار مساعد، قیمت باتری خودرو رقابتی است و از این رو نمی‌تواند تنها چیزی باشد که باید در هنگام مقایسه در نظر گرفت. برای این که بتوانید بهترین باتری موجود در بازار را برای خودرو چانگان CS35 تهیه کنید، با کارشناسان امداد باتری تماس برقرار کنید و باتری سپاهان مناسب برای خودرو خود را با ارسال و نصب رایگان در سراسر تهران از جمله قلهک ، پاسداران ، قیطریه و دروس درب منزل تحویل بگیرید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

باتری مناسب چانگان CS35 باتری 60 آمپر قالب L2 قطب راست بود، اما چون قطب راست این باتری توسط کارخانه ها تولید نمی شد از باتری 60 آمپر پایه بلند پرمیوم با قالب D23 استفاده کردند و برای اینکه باتری تکان نخورد هنگام نصب میله هایی را کار گذاشتند تا باتری 60 آمپر پایه بلند در جای خود نگه دارد. علاوه بر این باتری شما می توانید از باتری 70 آمپر پایه بلند پرمیوم قالب D26 نیز استفاده نمایید. در واقع محفظه باتری این خودرو طوری طراحی شده است که دو نوع قالب را در خود جای می دهد و اینگونه افراد حق انتخاب بیشتری دارند و همچنین نمایندگی های فروش باتری بر اساس موجودی خود می توانند به مشتریان سرویس دهند.

070901 : اکثر باتری های خودرو قابل تعمیر و نگهداری هستند. در نوع اسیدی آن،  درپوش‌های هواکش را که 6 سوراخ را نمایان می‌کند یا چاه‌ها را پر می‌کند بردارید، آب مقطر یا با کیفیت آشامیدنی خوب اضافه کنید. مراقب باشید بیش از حد پر نکنید. الکترولیت نباید از انتهای پرکننده به خوبی عبور کند. پر شدن بیش از حد می تواند باعث تخلیه اسید در حین کار شود. سطح الکترولیت باید حداقل یک بار در سال در آب و هوای سرد یا معتدل و اغلب در آب و هوای گرم بررسی شود. در شرایط عادی، باتری به دلیل خراب شدن شبکه های مثبت و مواد فعال از کار می افتد. افزودنی ها یکپارچگی شبکه فلزی را احیا نمی کنند و یا مواد فعال را روی صفحه پر نمی کنند. به سادگی گفته شد … مواد افزودنی اضافه نکنید!

 

باتری مناسب چانگان cs35

در  خودروی چانگان سی اس 35  از دو باتری 60 آمپر و 70 آمپر پایه بلند می توان استفاده کرد. قالب این دو باتری با هم متفاوت بوده و در نتیجه در ابعاد تفاوت دارند و تنها مورد مشترک بین این دو باتری ارتفاع آن هاست. برخی کارخانه های خودرو سازی مانند کارخانه تولید کننده چانگان، محفظه باتری را طوری طراحی می کنند که بتوان در آن چند نوع باتری قرار داد. این کار علاوه بر اینکه به دامنه انتخاب مشتری کمک می کند، شرایط خوبی را نیز برای نمایندگی های فروش باتری ایجاد می کند.

06.05 : در صورت تایید کارشناسان ، می توانید از باتری با ظرفیت بالاتر در هنگام خرید باتری جدید برای خودرو استفاده کنید. هرچه ظرفیت بیشتر باشد، انرژی بیشتری در دسترس خواهد بود و برای مواقعی که دینام ماشین شما خراب شده یا چراغ ها را برای مدت طولانی تری روشن نگه داشته اید، مفیدتر خواهد بود. انتخاب باتری چانگان با ظرفیت مناسب ، نیاز به دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان امداد باتری دارد. درمورد خودرو چانگان ، علاوه بر استفاده از باتری 60 آمپر پایه بلند سپاهان ، شما از باتری 70 آمپر پایه بلند سپاهان نیز می توانید بر روی خودرو استفاده کنید، فقط در انتخاب محل قطب های باتری دقت داشته باشید.

 

 

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

حال این سوال پیش می آید که چرا برخی افراد تصور می کنند استفاده از باتری چانگان CS35 با آمپراژ بالاتر از باتری فابریک برای خودرو بهتر است؟

درواقع باید این نکته را متذکر شویم که برق اصلی تجهیزات خودرو از دینام تامین می شود و حتی این دینام است که باتری را پس از تخلیه شارژ می کند و وظیفه اصلی باتری مناسب چانگان CS35 شما، استارت زدن و روشن کردن موتور خودرو است. تجهیزات برقی زمانی از برق باتری استفاده می کنند که شما در هنگام خاموش بودن موتور آن ها را روشن کنید و یا دینام خراب شود. وقتی دینام خراب شود خودرو ناگزیر است از برق باتری برای تامین انرژی استفاده کند و اینگونه ممکن است هنگامی که شما در خیابان در حال رانندگی هستید ناگهان موتور خاموش شود و در بین راه گیر بیفتید.

از این مطالب می توان نتیجه گرفت که همیشه از برق باتری استفاده نمی شود و نیازی به تهیه باتری مناسب چانگان cs35 با آمپراژ بالا نیست و در شرایط استثنایی نیز باتری ب آمپراژ بالا تنها در حدود چند دقیقه محدود می تواند خودروی شما را روشن نگاه دارد. همچنین این نکته حائز اهمیت است که باتری فابریک خودرو که با محاسبات میلیمتری انتخاب شده است قطعا بهترین باتری برای خودروی شما خواهد بود.

 

اارسال رایگان باتری چانگان در تهران

فروش باتری چانگان CS35 با تاریخ جدید و قیمت مناسب

تست باتری چانگان cs35

بسیاری از مشکلات که به گردن باتری میفتد درواقع از باتری نیست، بلکه ایراد از شارژ است. دینام دو کار تامین جریان برای سیستم برقی خودرو و نگهداری باتری با شارژ کامل را بر عهده دارد. به طور معمول، وظیفه اصلی باتری چانگان cs35 شما راه اندازی موتور است، اما همچنین از باتری برای تأمین برق چراغ ها و لوازم جانبی در مواقع روشن نبودن موتور و تأمین قدرت اضافی هنگامی که نیازهای سیستم الکتریکی خودرو بیش از خروجی دینام است استفاده می شود. حالا وقتی با مشکلاتی رو به رو می شوید که نمی دانید مشکل از دینام است یا از باتری ، تست باتری چانگان cs35 و تست سیستم شارژ خودرو را انجام دهید. آیا می دانید چگونه باید تست باتری چانگان cs35 را انجام دهید؟

اگر نه، باید بگوییم که یک راه ساده برای تست سلامت باتری در خانه وجود دارد که با انجام آن می توانید متوجه شوید باتری شما در چه وضعیتی قرار دارد. این روش به ابزار خاصی نیاز ندارد و به راحتی قابل انجام است.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

روش این است که شما موتور خودرو را خاموش نگه دارید و به مدت ده دقیقه چراغ ها را روشن بگذارید. سپس ماشین را روشن کنید، اگر نورچراغ ها زیادتر نشد و یا چراغ ها سوسو نزدند، به این معناست که باتری شما سالم است و نیازی به تعویض ندارد. روش های دیگری نیز برای تست باتری چانگان cs35 وجود دارد که باید آن را به دست متخصص کار بسپارید.

 

فروش باتری سپاهان تیوولی با قیمت کارخانه

تعویض باتری چانگان cs35

باتری چانگان cs35 یک قسمت خودرو است که اغلب نادیده گرفته می شود، حتی با وجود این که وظیفه راه اندازی ماشین شما را بر عهده دارد. بهتر است به محض اینکه باتری علائم پیری را نشان داد، آن را تست کنید و در صورت نیاز اقدام به تعویض باتری چانگان cs35 کنید.

221201 ف:   مواردی که نشان دهنده ی فرا رسیدن زمان تعویض باتری چانگان هستند:

1- شارژ پذیر نبودن باتری حتی با وجود تامین شارژ آن به وسیله ی یک باتری دیگر

2- زمان بردن در استارت خوردن موتور خودرو

3- ضعیف شدن عملکرد باتری در فرآیند تولید برق مورد نیاز برای سیستم روشنایی

4- سولفاته هایی که به دلیل گذشت دو سال از طول عمر باتری به وجود آمده اند.

زمانی که این موارد در خودروی خود مشاهده کردید و متوجه شدید که باتری شما در معرض فرسودگی است، سریعا اقدام به تعویض آن نمایید تا به سایر لوازم خودرویی آسیبی نرسد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

14010824 :  مطمئن نیستید که باتری چانگان شما آخرین قدم های خود را برمی دارد یا خیر؟

اغلب رانندگان هر چند وقت يكبار در راه اندازی وسايل نقليه خود در زمستان با مشكل مواجه می شوند. این موضوع به این دلیل است که باتری های خودرو در دمای پایین عملکرد  ضعیف تری دارند  و از طرفی هم روغن موتور سرد شده است و ممکن است باتری قدرت لازم برای اه اندازی موتور با روغن سرد شده را نداشته باشد. با این وجود، یک باتری سالم با شارژ قوی باید قدرت راه اندازی همه چیز را داشته باشد.

 

باتری با کیفیتباتری چانگان cs35 با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری چانگان cs35 با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری چانگان cs35 با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری چانگان cs35 با خدمات پس از فروش

طول عمر باتری چانگان CS35 چقدر است؟

باتری چانگان CS35 با تبدیل انرژی شیمیایی ذخیره شده در الکترولیت های خود به انرژی الکتریکی، انرژیِ مورد نیاز برای راه اندازی خودرو را تامین می کند و همچنین تمام سیستم های الکتریکی خودروی شما را در حالت خاموش بودن دینام موتور تغذیه می کنند.

با گذشت زمان، الکترولیت باتری چانگان CS35 سیلد اسیدی شما به علت از دست دادن آب غلیظ می شود. باتری در این شرایط معمولاً نمی تواند ماشین شما را راه اندازی کند. در نتیجه ، شما باید هر 2 تا 3 سال یکبار باتری چانگان CS35 خود را تعویض کنید.

بیشتر اوقات ، باتری ها به دلیل عوامل خارجی و بی توجهی انسان به مرگ زودرس می رسند اما نباید توقع داشته باشید طول عمر باتری چانگان CS35  در شرایط نرمال از این بازه ی زمانی فراتر رود و بهتر است این زمان بندی تعویض باتری چانگان CS35 را رعایت کنید.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

سرما چرا و چگونه باتری چانگان CS35 موثر است؟

ممکن است در زمستان هنگام راه اندازی ماشین خود با مشکل روبرو شده باشید، این به این دلیل است که دمای سرد باعث می شود که باتری چانگان CS35 شما انرژی اولیه ای را برای روشن شدن موتور را به اندازه ی کافی ایجاد نکند چرا که سرعت واکنش های شیمیایی درون باتری در سرما کند شده و از طرفی سرما روغن موتور خودرو  را سفت می کند، به همین دلیل باتری باید انرژی بیشتری تولید کند تا بتواند موتور ماشین را روشن کند. بر خلاف تصور عموم، سرما  به تنهایی و بدون وجود ضعف قبلی در باتری، طول عمر باتری چانگان CS35 را به اندازه ای که گرما بر آن تاثیر دارد، کوتاه نمی کند.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری آوانته

هرچه شرایط بیرون سردتر باشد، بسته باتری تمایل به پذیرش شارژ کمتری دارد. توضیح شیمیایی این موضوع بسیار ساده است و ما به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت.

هنگامی که یخ می زند، الکترولیت موجود در باتری ماشین پر آب تبدیل به ژله می شود و عملکرد مولکولی باتری کند می شود. باتری همان لوله خمیر دندان است. بیرون آمدن آن دشوار است و بازگرداندن آن بسیار دشوار است.

خودرو ممکن است در شرایط سرد در نحوه واکنش خود فریب دهد. ولت متری که روی داشبورد قرار دارد ممکن است محدوده درستی از شارژ را نشان دهد و چراغ ها ممکن است روشن باشند، که باعث می شود تصور کنید باتری به روش معمول شارژ می شود.

 

برای احیا کردن باتری چانگان CS35 چه کنیم؟

اگر یک مشکل مکانیکی اساسی عمر باتری چانگان CS35 شما را تهدید می کند، می توانید عملکرد باتری را صرفاً با رسیدگی به آن مشکل افزایش دهید. تکنسین خودرو شما می تواند خوردگی باتری چانگان CS35 را حذف کند، کابل های خراب یا قطعات دینام را جایگزین کند و مشکلات مداری که باتری چانگان CS35 شما را تخلیه می کند را پیدا کند. در صورتی که روی سطح باتری چانگان CS35 سولفات باشد، خودتان نیز می توانید با مقداری آب جوش آن را تمیز کنید.

021201 ف ف:  زمانی که باتری چانگان در خودروی شما دشارژ می شود و دیگر موتور خودرو استارت نمی خورد می توانید با استفاده از باتری به باتری به صورت مجدد باتری خود را شارژ کنید. فرآیند آن به اینگونه است در صورتی که باتری دشارژ شده ی خودروی شما جدید باشد و هیچ مشکلی نداشته باشد می توانید أن را به باتری یک خودروی دیگر متصل کنید. زمانی که موتور خودروی دیگر روشن بوده و دینام آن در حال انتقال شارژ به باتری آن می باشد این فرآیند به درستی پیش خواهد رفت و باتری شما مجدد احیا خواهد شد.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

عملکرد باتری چانگان CS35 در خودرو چیست و گرما چه تاثیری بر این عملکرد دارد؟

باتری چانگان CS35 شما یک قطعه الکتروشیمیایی می باشد که بار الکتریکی را در خود ذخیره می کند. محلول الکترولیتی از اجزائ باتری است که در آن واکنش های شیمیایی درون جعبه باتری خودرو انجام می شود. صفحات مثبت و منفی هر دو در باتری گنجانده شده اند. واکنش شیمیایی که در باتری اتفاق می افتد منجر به تولید برقی می شود که برای روشن کردن ماشین شما، راه اندازی رادیو و چراغ ها و عملکرد شیشه های برقی و سایر لوازم جانبی در زمان خاموش بودن دینام استفاده می شود. گرما می تواند فعالیت شیمیایی درون باتری چانگان CS35 را تسریع کند، به همین دلیل است که توصیه می شود باتری خودرو در دمای مناسب نگهداری شود. اگر باتری خودرو را در گرمای بیش از حد نگهداری کنید خوردگی داخلی در باتری رخ می دهد که باعث آسیب غیرقابل برگشت و کاهش طول عمر باتری می شود.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری ساینا

آیا باتری چانگان CS35 طول عمر نامحدود دارد؟

هدف اصلی نصب باتری بر روی ماشین این است که بتوانید ماشین خود را روشن کنید. البته تامین نیرو برای قطعات الکترونیکی در سرتاسر وسیله نقلیه  زمانی که موتور خاموش است نیز از وظایف باتری به حساب می آید. اگر باتری از بین برود یا رو به از بین رفتن باشد، احتمالاً متوجه برخی نشانه‌های آشکار خواهید شد. باتری چانگان cs35 به طور متوسط 2 تا 3 سال قبل از نیاز به تعویض دوام می آورد. بسته به مراقبت از خودروی شما و سایر عوامل، ممکن است مدت بیشتری طول بکشد یا ممکن است زودتر بمیرد اما در کل طول عمر باتری چانگان cs35 محدود بوده و در نهایت بعد از مدتی نیاز به تعویض دارد.

210901 ف ف : اما به طور کلی می توانید با رعایت مواردی از تمام شدن عمر زود هنگام باتری چانگان جلوگیری کنید.

طولانی مدت با خودروی خود رانندگی کنید تا که باتری بتواند به طور کامل شارژ شود.

مدت طولانی خودرو را با باتری در پارکینگ رها نکنید تا که باتری دشارژ شود. اگر به صورت مکرر دشارژ شود، زودتر از موعد عمر این قطعه به پایان می رسد.

سعی کنید خیلی از سیستم های الکتریکی خودروی خود به هنگام خاموشی موتور خودرو استفاده نکنید. به هنگام خاموشی موتور خودرو، دینام برای شارژ دوباره ی باتری فعال نیست.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

آیا امکان خرابی باتری چانگان صفر کیلومتر وجود دارد؟

14010815 :    پاسخ این سوال مثبت است، اما اتفاق بسیار نادری است، زیرا باید برخی از رویداد های خاص رخ دهد، تا یک باتری نو در روز های ابتدایی طول عمر خود، خراب شود. برخی از این اتفاقات شامل انفجار باتری، شکسته شدن بدنه باتری، آسیب دیدن قطب ها و …. می باشد. برای آنکه از این اتفاقات جلوگیری کنید، باید بررسی کنید، قطب های باتری به درستی به سر باطری متصل شده اند، باتری به درستی در جایگاه خود قرا گرفته است و قطب مثبت و منفی به درستی به قطب های باتری چانگان ، متصل شده است، اگر اتصالات دارای ایراد باشد، احتمال انفجار باتری را به دنبال دارد. در نتیجه توصیه می کنیم، بررسی باتری خودرو و اتصالات آن را به صورت ماهیانه انجام دهید، زیرا به عنوان مثال اگر باتری به درستی در جای خو قرار نگرفته باشد و تکان های فراوان بخورد، از طول عمرش کاسته می شود.

191001 ف ف :  چه مدت زمان می برد تا یک باتری چانگان کاملا مرده شارژ شود؟

شارژ باتری معمولی خودرو با آمپر شارژ معمولی حدود 4 تا 8 آمپر معمولا 10 تا 24 ساعت طول می کشد تا آن را به طور کامل شارژ کرد. برای تقویت باتری به اندازه ای که بتوانید موتور را روشن کنید، حدود 2 تا 4 ساعت زمان می برد. بهترین راه برای حفظ عمر طولانی باتری خودرو، شارژ مجدد آهسته آن است. با تخلیه جدی باتری، بهترین گزینه شما این است که آن را به یک پرش استارتر یا یک شارژر باتری اختصاصی قبل یا بالافاصله بعد از شروع پرش وصل کنید. این دستگاه های شارژ برای بازگرداندن ایمن باتری مرده به شارژ کامل طراحی شده اند.

13 دیدگاه در “باتری چانگان cs35

  1. سحر احسانی گفت:

    سلام وقت جناب بخیر من ماشینم چانگان هستش و باتری چانگان من د شارژ شده است میخام بدونم باید چی کارکنم که باتری چانگان من بهبود پیدا کنه ؟
    میشه شما بنده رو قانع کنید که مشکل باتری چانگان من چی میتونه باشه ؟

  2. سیادتی پور زاده گفت:

    وقت بخیر
    کم شدن شارژ باتری چانگان روی فن خنک کننده ماشین هم تاثیر میذاره؟

  3. پادری گفت:

    سلام من باتری چانگان ۶۰ آمپر میخام از کجا میتونم بخرم آیا شما خوده کارخونه سپاهان هستید یا نمایندگی سپاهان هستید میتونید کمکم کنید باتری چانگان رو از کجا خرید کنم

  4. صمد گفت:

    سلام جناب میشه بگید فرق بین باتری چانگان Cs5 و چانگان ایدو چی هستن؟ ماشین خودم چانگان cs5 هست و من میخوام تعویض کنم. دیدم سایت شما باتری هر دو مدل خودرو ها رو داره ولی من میخوام فرقشون رو بدونم. و اگر فرقی دارن از اون باتری ای که طول عمر بیشتری داره استفاده کنم. پس شما بی زحمت منو یک راهنمایی کوچیک کنید تشکر.

  5. admin گفت:

    سلام باتری فابریک هر دو مدل چانگان 60 آمپر قطب چپ می باشد . طول عمر تمامی باتری های خودروی بین 2 تا 5 سال می باشد و این میزان از مدت زمان بستگی به نحوه استفاده شما از خودرو نیز دارد. برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید با شماره تماس درج شده تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

  6. حنانه گفت:

    سلام. باتری ماشینم فرسوده شده من تازه عوضش کردم و یک باتری چانگان جدید خریدم و نصب کردم. حالا بنظر شما چه مراقبت هایی باید از باتری خودرو انجام بدیم تا طول عمرش بیشتر بشه و زود خراب نشه؟ لطفا چندتا راه حل بگید و راهنماییم کنید تا تند تند خرید باتری انجام ندم و زود فرسوده نشه. مرسی.

  7. admin گفت:

    برای اینکه باتری چانگان شما طول عمر مفیدی داشته باشه و از عملکردش رضایت کافی را داشته باشید، حتما در نظر بگیرید که تست باتری را در برنامه ماهانه خودتون قرار بدید و میزان شارژ باتری را همیشه تحت کنترل داشته باشید تا از یه حدی کمتر نشه و از طرفی هم با شارژ بیش از حد مواجه نشه. بست نگهدارنده و اتصالات باتری را به طور مرتب بررسی کنید و سطح باتری را از هرگونه آلودگی و خوردگی تمیز نگه دارید. این موارد ساده هستند که کمک میکنند طول عمر باتری خودرو شما حفظ بشه.

  8. رفیعی گفت:

    خسته نباشید.
    من با خانواده میخوام به لرستان برم. صرفا فقط برای گردش میرم. شنیدم لرستان قسمت های آبشارش ارتفاع داره و جاده هاش پر پیج و خم هستن. به همون دلیل تو این سایت میخوام از شما در رابطه با یکی از قطعات ماشینم سوال کنم. قطعه ی باتری چانگان . من این قطعه رو پارسال عوض کردم و خریدم. میخوام بدونم آیا ممکنه که باتری به دلیل عبور زیاد از پیچ و خم و ارتفاعات جاده آسیب ببینه و عمرش کاهش پیدا کنه؟

  9. admin گفت:

    اگر شما به این موضوع دقت کنید که قبل و بعد از رانندگی در جاده های ناهموار حتماً وضعیت سلامت باتری چانگان cs۳۵ را بررسی کنید و چک کنید که اتصالات باتری محکم باشند و بست نگهدارنده باطری به درستی در جای خودش قرار گرفته باشه و باتری تکان نخوره مشکلی برای باتری خودرو شما پیش نمی آید. بنابراین اگر مجبور به رانندگی در جاده‌های ناهموار هستید حتماً این موارد را رعایت کنید تا از فرسوده شدن باتری جلوگیری کنید.

  10. عرفانی گفت:

    دیروز تو اتوبان داشتم و رانندگی میکردم یه راننده از خدا بیخبر با سرعت از کنارم رد شد زد به آینه بغل ماشین و آینه ماشین شکست. زدم کنار که ببینم اوضاع آینه به چه شکله دیدم کلاً کنده شده و سیما و همه چیز هم قطع شده، چون آینه برقی دیگه بالاخره سیم داره توش. سوار شدم ماشین راه بندازم برم که دیدم ماشین استارت نمیخوره! پیش خودم فکر کردم شاید قطع شدن سیم ها باعث شده باتری چانگانcs ۳۵ دچار شک بشه و خراب شه، گفتم از شما بپرسم ببینم نظرتون چیه ؟

  11. admin گفت:

    نه این اتفاق که شما می فرمایید به هیچ عنوان ارتباطی با سلامت باتری چانگان شما نداره احتمالا همزمان شدن خرابی باتری با شکستن آینه بغل تصادفی بوده و باتری از قبل در حال خراب شدن بوده و همزمان با این اتفاق باتری هم از کار افتاده به هر حال شما باید باتری ماشین رو تست کنید و اگر کارشناس تایید کرد که باید تعویض باتری انجام بدید میتونید باتری مناسب ماشین را از سایت ما با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید

  12. صدف گفت:

    یکی به من بگه من اگه بخوام باطری ۷۰ آمپر پایه بلند برای تعویض باتری چانگان cs۳۵ انتخاب کنم برده بیشتری دارم یا اینکه از همون باتری فابریک روی ماشین استفاده کنم؟ کدوم یکی از این موارد میتونه برای من مناسب تر باشه ؟ راستش من فکر می کنم وقتی طول عمر باتری بیشتر میشه که آمپر باطری افزایش پیدا کنه، بنابراین میخواستم باطری ۷۰ آمپر بخرم تا طول عمر باتری روی ماشین بیشتر بشه اما باز هم گفتم نظر افراد دیگر را هم بدونم.

  13. admin گفت:

    اگر به دنبال این هست که باتری چانگان cs۳۵ را تعویض کنید بهتر انتخاب شما باتری ۶۰ آمپر پایه بلند که باتری فابریک این خودرو هستش باشد تا بتوانید از نهایت طول عمر باتری روی این خودرو استفاده کنید و خیال شما بابت اینکه باتری مناسبی را برای ماشین انتخاب کرده اید راحت تر باشد همچنین شما می توانید با خرید باتری فابریک و نصب آن بر روی ماشین زمان تعویض باطری بعدی را به تعویق بیندازید چون طول عمر این باتری روی خودرو شما طولانی تر از هر باتری دیگری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *