باتری خودروهای بهمن موتور

باتری مزدا 323

باتری مزدا 323

مشخصات باتری مزدا 323

باتری مزدا 323 شما طول عمر محدودی دارد و در نهایت نیاز به تعویض باتری پیدا می کنید. شرایط آب و هوایی مانند سرمای شدید یا گرما می تواند باعث ایجاد مشکل بزرگ برای باتری خودرو شود. هوای سرد، سرعت واکنش های شیمیایی درون باتری را کاهش می دهد، بنابراین ممکن است در زمستان احساس کنید باتری تنبلی دارید. دمای بالا می تواند بر سلامت باتری مزدا 323 شما تأثیر منفی بگذارد زیرا باتری حاوی مایعاتی است که یکی از آن ها آب است و گرما می تواند باعث تبخیر این آب شود.
عادات بد رانندگی می تواند مشکلات زیادی را برای باتری مزدا 323 و همچنین خودرو ایجاد کند که می تواند منجر به فرسودگی و طبقه بندی اسید در باتری خودرو شود. برخی عادات رانندگی مانند رانندگی با باتری شل و رانندگی در مسافت های کوتاه می تواند آسیب زیادی به باتری خودرو وارد کند. درایوهای کوتاه ممکن است باعث شود دینام برای شارژ مجدد باتری زمان کافی را در اختیار  نداشته باشد که می تواند برای خودرو مشکل ساز باشد. اگر این شرایط ادامه داشته باشد، خیلی زود نیاز به خرید باتری 60 آمپر پایه بلند اوربیتال EFB پیدا خواهید کرد. اگر ساکن تجریش ، انقلاب ، سعادت آباد و هر کجای دیگر شهر تهران باشید، ارسال و نصب باتری به صورت رایگان درب منزل، برای شما انجام خواهد شد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

 

خرید باتری آزرا با تاریخ تولید جدید

باتری مناسب مزدا 323

شما می توانید باتری مناسب مزدا 323 خود را از میان برند های باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB سپاهان باتری انتخاب نمایید. سپاهان باتری به عنوان معتبر ترین شرکت های باتری سازی در ایران و خاورمیانه است که بسیاری از برند های خود را به خارج از کشور صادر می کند. برند سوزوکی محصول مشترک سپاهان باتری و شرکت سوزوکی ژاپن است .باتری های EFB نسل جدید باتری هستند که از پیشرفته ترین انواع باتری های الکترولیت مایع است. باتری های EFB برای خودرو هایی که به عنوان راه حلی برای کاهش مصرف سوخت و نشر دی اکسید کربن برای تامین نیاز خودرو ها تولید شده، طراحی شده است، این باتری ها دارای طول عمر بالاتر نسبت به باتری های متداول هستند و برای خودرو هایی با مصرف الکتریکی زیاد مناسب است. شما می توانید برای تهیه باتری مناسب مزدا 323 خود از بین باتری های پیشنهاد شده، باتری موردنظر خود را انتخاب نمایید و در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی با پشتیبانی سایت ما ارتباط برقرار نمایید. باتری خودرو عهده دار تامین جریان برقی است که منجر به روشن شدن موتور خودرو می شود. باتری نقش مدیریتی و محافظت کننده در شرایطی را دارد که دینام به دلیل افت بار های الکتریکی کارایی صحیح خود را از دست می دهد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

این حالت در شرایطی پیش می آید که ما در حال رانندگی هستیم. چنین عملکرد های ثمربخشی از طرف باتری مناسب مزدا 323 نشان دهنده سالم بودن آن است و اینکه به اندازه کافی شارژ شده است. درصورتی که باتری انرژی کافی برای اینجام این فرایند ها را ندارد، لازم است آن را شارژ کرده و یا تعمیر کنید و اگر هیچ یک از این دو روش پاسخگو نبود اقدام به تعویض باتری نمایید و باتری سالم و نو را جایگزین باتری قدیمی کنید. در چنین شرایطی کنترل و تست باتری خودرو به صورت مداوم سبب کارکرد بهتر آن شده و از ایجاد مشکلات ناگهانی جلوگیری می کند.

قیمت باتری مزدا 323

قیمت باتری مزدا 323 از مواردی است که باید براساس عواملی همچون نوع باتری، نوع خودرو، مقدار آمپراژ باتری و … توسط کارخانه تعیین شود. همچنین باید توجه داشت که کارخانه قیمت را براساس دریافت باتری فرسوده مشتریان محاسبه کرده است و اگر فرسوده توسط مشتری تحویل داده نشود؛ قیمت باتری مزدا 323 افزایش می یابد. حمل و نقل، نگهداری در انبار تا توزیع آن و عوامل دیگری نیز وجود دارند که در این امر می توانند تاثیر گذار باشند. در انتها شما می توانید برای اطلاع از قیمت باتری مناسب مزدا 323 خود از میان برند های سپاهان باتری، به سایت مراجعه کرده و یا با پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. تاریخ تولید باتری از مواردی است که در هنگام خرید باید توجه بسیاری به آن داشت؛ چراکه این امر تاثیر بسزایی در سلامت باتری خودرو و کیفیت و قدرت آن دارد. باتری خودرو با تاریخ جدید قدرت و کارایی بیشتری نسبت به باتری هایی دارد که زمان زیادی از تولید آن ها گذشته است. در همین راستا باید توجه داشته باشید که هنگام تهیه باتری مزدا 323، از خرید باتری هایی که بیش از حد از تاریخ تولید آن ها گذشته است خودداری کنید زیرا قدرت و کیفیت اولیه را نخواهد داشت. همچنین در هنگام تهیه باتری باید به زمان شروع گارانتی آن نیز توجه کرد که این موضوع نیز به تاریخ تولید باتری وابسته است.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

 

فروش باتري اوربيتال مناسب مزدا 323
ارسال رايگان باتري سوزوکي مزدا 323 در تهران

خرید باتری مزدا 323

در حال حاضر باتوجه به اینکه دولت ارز دولتی جهت واردات باتری خارجی تخصیص نداده، تمامی باتری های خارجی موجود در بازار کشور قاچاق محسوب میگردند و همچنین به دلیل اینکه از راه قانونی وارد نمیشون، زمان مناسب استفاده از این باتری ها میگذرد که این امر باعث کاهش شدید طول عمر باتری میگردد، بنابراین اصلا توصیه نمی شود برای خرید باتری مزدا 323 از باتری خارجی استفاده کنید. فراموش نکنیم تمامی باتری های داخلی دارای گارانتی معتبر میباشند که اگر در مدت گارانتی مشکلی تحت گارانتی برای باتری شما پیش بیاید، آن را تعویض می کنند اما در باتری های خارجی این امر محقق نخواهد شد. در حالت عادی باتری ها به طور متوسط حدود 2 سال عمر می کنند، البته با توجه به شرایط تغییر این مدت زمان ممکن است.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

هرچند طول عمر باتری ها علاوه بر نوع و کیفیت ساخت به مصرف کننده نیز بستگی دارد.عواملی مانند شدت گرما و سرما، نحوه استفاده از باتری، تعداد تجهیزات برقی نصب شده بر روی خودرو و استفاده بیش از حد از کولر و چراغ ها می تواند بر عمر باتری تاثیر گذار باشد.توجه داشته باشید که در صورت استاندارد نبودن هریک از این عوامل، عمر باتری شما کاهش خواهد یافت.

 

تعویض باتری مزدا 323

06.11 : اگر زمان استارت خودرو با مشکل روبرو شده‌اید، احتمالا عمر باتری اتومبیل شما رو به پایان بوده و نیاز به تعمیر و تعویض باتری مزدا 323 دارید. نشانه باتری سالم این است که تمام قطعات برقی ماشین از جمله چراغ‌های اتومبیل، کولر و بخاری را در مواقع نیاز ( زمانی که دینام غیر فعال است ) روشن کند. تعویض باتری خودرو  کار ساده و آسانی بوده اما بهتر است برای جلوگیری از بروز خسارت این کار را به متخصص بسپارید. همچنین بهتر است ابتدا مطمئن شوید که مشکل پیش آمده از باتری بوده تا هزینه اضافی بر گردن شما نیفتد.

28081401  :  اگر پس از تست باتری مزدا 323 خود مطمئن شدید که ایراد از باتری است و قصد تعویض باتری خودروتان را داشتید، هرگز نیازی نیست نگران باتری جایگزین باشید، زیرا در تمام طول شبانه روز، کارشناسان امداد باتری آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان، کارشناسان ما در محل شما حاضر شوند و تعویض باتری خودروتان را به بهترین نحو انجام دهند. همان طور که در بخش قیمت باتری به شما توضیح داده شده است، قیمت باتری ها با احتسب دریافت فرسوده است و کارشماسان ما به هنگام تهویض باتری خودرو شما، باتری فرسوده را دریافت می کنند و ما نیز آن را به به کارخانه تحویل می دهیم تا سرب آن را به چرخه تولید باتری بازگردانند.

باتری با کیفیتباتری مزدا 323 با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری مزدا 323 با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری مزدا 323 با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری مزدا 323 با خدمات پس از فروش

نشانه های باتری مزدا 323 در حال مرگ کدام اند؟

باید بدانید عمر باتری مزدا 323چقدر است تا بتوانید قبل از خرابی آن را تعویض کنید. امیدواریم رسید را نگه داشته باشید یا تاریخ خرید باتری فعلی خود را به یاد داشته ، شاید شما ماشین خود را جدید خریداری کرده اید، بنابراین باتری نیز در آن زمان جدید بوده است؛ اما اگر شما نیز مانند بسیاری از مردم هستید که بدون اینکه از عمر باتری مزدا 323 خود مطلع باشند، خودرو خریداری کردند، لازم است که دریابیم باتری مزدا 323 شما چند ساله است.

ممکن است متوجه شوید که وقتی سوییچ  را می چرخانید، موتور به آرامی روشن می شود. این می تواند نشانه ای باشد که باتری مزدا 323 شما در حال اتمام است. یکی دیگر از نشانه های روشن که می گوید نیاز به تعویض باتری مزدا 323 دارید این است که چراغ های جلو را هنگامی که موتور روشن نیست روشن کنید. اگر چراغ های جلو کم نور به نظر برسند، باتری می تواند در آخرین مرحله از طول عمر خودباشد.

باتری سایر خودرو ها : باتری سمند

 

باتری مزدا 323 چه نقشی در خودرو دارد؟

باتری مزدا 323 شما به همراه دینام یکی از مهم ترین اجزای سیستم الکتریکی خودرو شما است. باتری نیروی مورد نیاز برای راه اندازی موتور را در خود نگه می دارد و در زمان نیاز تامین می کند. باتری مزدا 323 شما زمانی که خودرو روشن است به عنوان تنظیم کننده ولتاژ دینام و زمانی که خودرو خاموش است به عنوان تامین کننده ی انرژی مورد نیاز برای راه اندازی موتور خودرو و پشتیبان لوازم الکترونیکی خودرو در صورت نیاز، فعالیت دارد.

باتری سایر خودرو ها : باتری پاسات

120901 : جریانی که توسط دینام تولید می شود دارای نوسانات فراوانی است که می تواند به اجزای برقی خودرو آسیب برساند، به همین دلیل طراحی سیم کشی برقی خودرو به گونه ای طراحی شده است که جریان برق ابتدا از دینام به باتری منتقل می شود و در باتری نوسانات گرفته می شود و جریان برق متناوب و بدون نوسان، به جعبه فیوز خودرو منتقل می شود و از آن جا به سایر لوازم و قطعات برقی خودرو فرستاده می شود. از این توضیحات نتیجه می گیریم که باتری و دینام با یکدیگر در تعامل هستند و می توانند بر هم تاثیر مثبت و یا منفی بگذارند، به این شکل که اگر دینام خراب باشد، باتری نمی تواند جریانی دریافت کند و د شارژ می شود و آسیب می بیند و سایر قطعات نیز از کار میفتند.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

 

چگونه باتری مزدا 323 را در شرایط ایده آل نگهداری کنیم؟

برای جلوگیری از گیر افتادن با باتری مزدا 323 دشارژ شده در وضعیت نامناسب، از طریق رانندگی طولانی تر به دینام زمان دهید تا باتری را به طور کامل شارژ کند. خودرویی که به طور مداوم روشن نمی شود یا دائما در حال پیمودن مکرر مسافت های کوتاه است، معمولاً به معنای این است که باتری این خودرو دیگر قرار نیست در خدمت مالک باشد و نیازمند تست و احتمالاً تعویض است. می توانید یک بازرسی بصری انجام دهید و علائم واضح خوردگی یا فرسودگی را در باتری مزدا 323 که مدت زیادی را در یک خودرو بدون حرکت زندانی بوده است، مشاهده کنید. اگر تست باتری مزدا 323 را انجام دادید و به این نتیجه رسیدید که نیاز به تعویض باتری دارید، باید در اولین فرصت این کار را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید.

باتری سایر خودرو ها : باتری ریو

 

یک روش ساده برای تست برق دزدی باتری مزدا 323 معرفی کنید.

اگر باتری مزدا 323 شما بارها و بارها دشارژ می شود، یکی از ساده‌ترین توضیحات این است که نوعی تخلیه در سیستم وجود دارد که پس از برداشتن سوییچ و قفل کردن درها همچنان ادامه دارد. حتی اگر قبلاً چیزهای واضحی مانند چراغ‌های جلو و نور گنبد را رد کرده باشید، ممکن است هنوز در سیستم شما تخلیه وجود داشته باشد. می توانید با یک چراغ آزمایشی، تخلیه باتری مزدا 323 را بررسی کنید که نسبتاً دقت کمتری دارد اما کار راه انداز است. با جدا کردن سرباتری از قطب منفی باتری مزدا 323 و تشکیل یک مدار بین قطب منفی باتری و سر باتری منفی، این تست را انجام دهید، اگر چراغ روشن شود، نوعی تخلیه در سیستم وجود دارد.

باتری سایر خودرو ها : باتری سوزوکی ویتارا

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

آیا می توان به صورت اینترنتی باتری مردا 323 را برای شهر یزد خریداری کرد؟

14010817    :    پاسخ سوال شما مثبت است، اما توجه داشته باشید که ثبت سفارش خود را در سایت های مربوط به شهر خود انجام دهید. امداد باتری کهن امکان ارسال و نصب رایگان باتری مزدا 323 را در سطح شهر تهران دارد و به دلیل اینکه ارسال باتری به شهرستان ها زمان زیادی می برد و فروش باتری خودرو همراه با دریافت باتری فرسوده انجام می شود، امکان ارسال باتری به شهرستان وجود ندارد.

اگر موفق به پیدا کردن نمایندگی های فروش باتری در شهر خود نشدید، می توانید با کارخانه تماس بگیرید و آدرس نماینده های رسمی کارخانه در شهر خود را دریافت کنید و به صورت حضوری تشریف ببرید و اقدام به خرید و تعویض باتری خود کنید.

 

260901 ف ف : چرا گاهی باتری مزدا 323 جدید با مشکلات شروع به کار مواجه می شود؟

گاهی ممکن است حتی پس از اینکه اقدام به تعویض باتری خودرو کردید نشانه ها از بین نرفته باشند و مشکل خودرو فراتر از باتری مرده باشد:

1.باتری بد: باتری ای که به زودی پس از تعویض از بین می رود، می تواند نشانه ای از باتری معیوب باشد. اگر چه این نادر است اما بی ستبقه نیست، به همین دلیل است که گفته می شود به هنگام خرید باتری جدید حتما در انتخاب برند آن توجه نمایید.

2.مشکلات دینام: دینام ماشین شما مسئول شارژ مجدد باتری شما در حین رانندگی است. اگر باتری شما بالافاصله بعد از تعویض از بین برود ممکن است شارژر خوبی نداشته باشد.

 

101001 ف ف:   شارژ باتری مزدا 323 در چه صورتی تخلیه خواهد شد؟

از چراغهای جلو گرفته تا چراغ های کوچک داخلی خودروی شما دارای چراغهای متنوعی است. اگر هر یک به اشتباه روشن بماند، می تواند باعث از بین رفتن باتری شود. چیزی به سادگی بسته نشدن درب می تواند باعث روشن ماندن چراغ در تمام شب شود و باتری خودرو را تخلیه کند. پس از پارک کردن وسیله ی نقلیه، مطممئن شوید که همه چراغها خاموش هستند. برخی از چراغها به گونه ای طراحی شده اند که پس از خروج و یا خاموش کردن خوردو برای چند ثانیه روشن می مانند، پس لطفا صبور باشید. توجه داشته باشید که اگر شما این اشتباهات را به صورت مکرر انجام دهید و باتری را نیز مکرر دشارژ شود، به تدریج فرسوده خواهد شد.

 

011201 ف ف:  باتری مزدا 323 چه میزان در خودروی شما دوام می اورد؟

یک باتری خودرویی بسته به استفاده شما، عادات رانندگی و آب و هوا، ممکن است دو تا دو و نیم سال دوام بیاورد. عمر باتری ماشین شما بسته به عوامل مختلفی متفاوت خواهد بود، اما بطور کلی پذیرفته شده است که یک باتری جدید می بایست تا دو سال دوام بیاورد. شما با نحوه رانندگی خود این گونه می توانید بر روی باتری تاثیر گذار باشید که اغلب اوقات طولانی مدت رانندگی کنید. این مدت می بایست حداقل به قدری باشد که دینام فرصت کافی برای تکمیل شارژ باتری بطور کامل را داشته باشد. به همین دلیل است که باتری خودرو های تاکسی، ممکن است کمتر از باتری خودرویی های دیگر دوام بیاورند، به دلیل رانندگی کوتاه مدت و توقف های پی در پی ای که دارند.

12 دیدگاه در “باتری مزدا 323

  1. امید گفت:

    سلام وقت شما بخیر من ماشینم مزدا 323 هستش و چندتا سوال از محضر شریف شما دارم میشه جواب بدید به من باتری مزدا 3 مناسب برای ماشین هایی که قصد دارن مانیتور اضافه کنند چی میتونه باشه ؟
    اندازه یباتری مزدا 323 ایا در خرید و قیمت متفاوته یعنی چون باتری مزدا323 صبا کوچک تر از باتری مزدا 323 سوزوکی داره ؟

  2. صالح گفت:

    سلام وقت بخیر جناب حال شما من ماشینم مزدا ۳۲۳ هستش و باتری مزدا ۳۲۳ رو نمیدونم چند آمپر هستش میشه لطف کنید از اطلاعات خودتون در رابطه با باتری مزدا ۳۲۲ به بنده بگید لطفا ؟

  3. حسام گفت:

    سلام وقت شما بخیر باشه. من تو جاده بودم و به مسافرت میرفتم. یه تیکه از جاده خاکی بود و آسفالت نشده بود و وقتی رانندگی میکردم گلی گرد و خاک بلند میشد. من رسیدم خونه مادر بزرگم و کاپوت ماشین رو زدم بالا که ببینم قطعات خودرو سالم باشن و آسیب ندیده باشن. دیدم روی تمام قطعات پر از خاکه. تصمیم گرفتم تمیز کنم ولی قبلش میخوام بدونم میشه خاکه روی باتری مزدا ۳۲۳ رو بشورم که تمیز بشه؟ اینکار آسیبی به باتری نمی رسونه؟

  4. admin گفت:

    سلام خیلی ممنون. شما می توانید باتری مزدا 323 خودروی خود را تمیز کنید یا حتی می توانید شست و شو دهید و این کار هیچگونه آسیبی بر باتری خودروی شما وارد نمی کند. شست و شوی باتری خودرو از سولفاته شدن باتری و خرابی آن جلوگیری می کند پس با اطمینان خاطر آن را بشویید.

  5. ارسطو گفت:

    سلام
    من ماشینم مزدا ۳۲۳ است و زیاد از ماشین استفاده نمیکنم و دو سه روز یکبار بچه هامو میبرم مدرسه و میرم سرکار و برمیگردم، مسافت ها هم زیاد نیستن در کل. حالا الان دیدم ماشینم استارت نمیخوره. کاپوت رو دادم بالا متوجه شدم به احتمال زیاد باتری مزدا ۳۲۳ تعویض شه ولی آخه من ۱ و نیم سال پیش عوضش کردم. بنظرتون چرا باید انقدر زود خراب شه.

  6. admin گفت:

    با توجه به اینکه شما با خودرو به اندازه کافی رانندگی نمی‌کنید که دینام فرصت کافی برای شارژ باتری مزدا ۳۲۳ رو داشته باشه، امکان اینکه باتری شما دشارژ شده باشه هم وجود دارد که باید تست باتری ماشین را انجام بدید تا بتوانید تشخیص بدید نیاز به تعویض باتری ماشین دارید یا اینکه مشکل شما از طریق شارژ مجدد باتری حل میشه. فراموش نکنید رانندگی کافی با خودرو تاثیر زیادی توی حفظ طول عمرش داره. اگر نیاز به تعویض باتری داشتید می توانید ثبت سفارش خود را از طریق تماس با کارشناسان سپاهان باطری انجام بدید و باتری را درب منزل در سراسر تهران با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

  7. امین محمد گفت:

    من یک باتری شش ماه پیش برای ماشینم که مزدا ۳۲۳ هست خرید کردم و از یک مغازه ای که تو محل مادر بزرگم اینا بود خریدم چون اونجا که بودم ماشینم دیگه استارت نخورد. حالا بعد شش ، هفت ماه باتری مزدا ۳۲۳ دوباره فرسوده شده و سولفات زده . میخواستم اینبار از نمایندگی شما برند سپاهان خریداری کنم. سوالم اینه آیا باتری های شما دارای گارانتی هستند؟

  8. admin گفت:

    تمامی محصولاتی که در نمایندگی ما که در واقع نمایندگی رسمی شرکت سپاهان باطری در تهران هست به فروش می رسد، دارای گارانتی های رسمی تعویض از این شرکت هستند، یعنی شما زمانی که بخواهید باتری مزدا ۳۲۳ را از بین محصولات سپاهان باتری خریداری کنید با توجه به برندی که انتخاب می کنید گارانتی بین ۱۵ تا ۲۱ ماه برای شما در نظر گرفته میشه البته باید بعد از خرید باتری از طریق سریال روی جعبه آن اقدام به فعال‌سازی این گارانتی کنید وگرنه تنها شش ماه گارانتی پیش فرض شرکت برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

  9. پندار گفت:

    میشه یه چندتا از مواردی که روی قیمت باطری مزدا ۳۲۳ تاثیر میزارن رو به من بگید که بدونم و در نظر داشته باشن که با توجه به این عوامل باتری مناسب ماشین رو انتخاب کنم؟ می خوام باطری ۷۴ آمپر برای نصب روی ماشین بخرم ولی باتری روی ماشین هم در حال حاضر ۶۰ آمپره، الان می خوام بدونم شرایط من برای خرید باتری به چه صورت میشه و چقدر باید هزینه بابت اینکه باتری تهیه کنم پرداخت کنم ؟ ممنون میشم اگه منو در مورد نحوه قیمت گذاری باتری ماشین راهنمایی کنید.

  10. admin گفت:

    عوامل مختلفی روی قیمت باتری مزدا۳۲۳ تاثیر می گذارد که مهمترین آنها این است که شما چه باتری را می خواهید برای ماشین تهیه کنید و این باتری چه آمپری داره و از چه برندی هستش . همگی این موارد تاثیر زیادی روی قیمت باطری شما خواهد داشت اما به طور کلی این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت باطری ماشین در سراسر جهان با تغییر قیمت دلار و سرب جهانی افزایش پیدا میکنه و وابسته به این موارد هستش، به همین خاطر هست که دائم قیمتش تغییر میکند.

  11. فاطیما گفت:

    تنها موردی که من همیشه در خودرو بررسی می کنم تا خیالم راحت باشه که سالمه باتری مزدا ۳۲۳ هستش چون اگه باتری سالم نباشد کلاً باید رانندگی کردن با ماشین را از فکرم بیرون کنم این سری که داشتم باتری رو بررسی می کردم متوجه شدم سر باتری ها خیلی خراب و فرسوده شدن ! خواستم بدونم اگه من بیام نمایندگی شما میتونم ازتون سرباتری بخرم برای اینکه بیام خونه سر باطری هامو عوض کنم؟

  12. admin گفت:

    اگر به صورت حضوری تشریف بیارید می توانید از نمایندگی ما سر باطری برای باتری مزدا ۳۲۳ خود تهیه کنید اما این انتظار را نداشته باشید که ما این سر باتری ها را با ارسال و نصب رایگان به دست شما برسانیم چون همچین کاری را انجام نخواهیم داد اگر خواستید به فروشگاه مراجعه کنید می توانید آدرس را از داخل سایت مشاهده کنید و با کمک برنامه های مسیریاب خودتان را به فروشگاه ما برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *