باتری خودرو های رنو

باتری رنو داستر

باتری رنو داستر

مشخصات باتری رنو داستر

باتری رنو داستر باتری 74 آمپر سوزوکی است که در قالب L3 تولید می شود، ابعاد جای باتری این خودرو مشخص است و بیش از این مقدار را نمی توان در آن جای داد. ابعاد قالب های مختلف باتری ها با هم متفاوت اند؛ درنتیجه بیش از ابعاد جای باتری نمی توان در آن قرار داد. استفاده از باتری هایی با آمپراژ بالا باعث کارکرد بهتر خودرو و تجهیزات برقی آن می شود اما بهتر است از باتری با آمپراژ پایین تر از باتری فابریک خودرو استفاده نکرد تا کارایی خودرو پایین نیاید. لازم به ذکر است که باتری های فابریک نصب شده بر روی خودرو ها همواره مناسب ترین باتری برای خودرو است که می تواند پاسخگوی نیاز های برقی ماشین باشد. می توانید برای خرید باتری مناسب خودرو خود از کارشناسان امداد باتری کهن کمک بگیرید و با ارسال رایگان در نارمک، صادقیه ، فرحزاد ، لاله زار و سایر مناطق تهران درب منزل تحویل بگیرید.

271201 ف:   باتری رنو داستر مهم ترین قطعه از این وسیله نقلیه می باشد که وظایف مهمی را بر عهده دارد. ساختار خارجی و داخلی این قطعه از خودرو به این صورت است:

ساختار داخلی: باتری از محلولی بنام الکترولیت و صفحات سربی تشکیل شده است. محلول الکترولیت دارای 30% اسید سولفوریک و 70% آب مقطر می باشد که صفحات سربی درون آن غوطه ور هستند. این دو مواد تشکیل دهنده ی باتری هستند که انرژی الکتروشیمیایی را تولید می کنند.

ساختار خارجی: باتری شبیه به یک باکس است که بر روی سطح آن دو قطب مثبت و منفی وجود دارد. قطب مثبت قرمز رنگ و قطب منفی آن اغلب سیاه رنگ است. به قطب های باتری ترمینال نیز گفته می شود.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

 

خرید باتری هیوندا توسان با قیمت کارخانه

تست باتری رنو داستر

تست باتری خودرو بدلیل اهمیتی که در کنترل سلامت آن دارد بسیار حائز اهمیت است. باتری از منابع اصلی تولید برق و انرژی در خودرو محسوب می شود که توجه به سلامت آن باعث کارکرد هرچه بهتر خودرو و تجهیزات برقی آن خواهد شد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

برای تست باتری یکسری اقدامات وجود دارد که اگر این اقدامات بصورت مداوم انجام گیرد از بروز مشکلات ناگهانی جلوگیری می کند.بررسی وضعیت ولتاژ باتری، بررسی سطح الکترولیت، محکم بودن سر باتریها، تمیز کردن سطوح خورده شده قطب و سر باتری و چک کردن تسمه دینام و …. از جمله این اقدامات است.انجام این کار ها نیاز به تجهیزات مناسب دارد و بهتر است بدست متخصص این کار سپرده شود.نمایندگی سپاهان باتری قبل از تعویض باتری خودروی شما، کنترل های لازم را بصورت رایگان برای شما انجام می دهد تا هزینه های اضافی از روی دوش شما برداشته شود.

261001 ف ف:  انجام فرآیند تست باتری رنو داستر را خود شما نیز می توانید انجام دهید. به کمک دستگاهی بنام مولتی متر می توانید باتری خود را تست کنید و از مقدار ولتاژ آن مطلع شوید. مقدار ولتاژ باتری سالم با مقدار ولتاژ باتری فرسوده و یا دشارژ شده متفاوت می باشند. باتری ای که در حالت خاموش بودن موتور خودرو از شارژ کاملی برخوردار باشد می بایست 12.6 ولت باشد. از طرفی دیگر ، باتری ای که در حالت روشن بودن موتور خودرو ولتاژی بین 13.4 تا 14.4 داشته باشد نشان می دهد که باتری شما و دینام، هر دو از سلامت کاملی برخوردارند. مقدار ولتاژ باتری بر روی نمایشگر ظاهر می شود. این در صورتی است که شما سیم قرمز رنگ را به قطب مثبت باتری و همینطور سیم مشکی رنگ را به قطب منفی آن، هم در زمان روشن بودن موتور خودرو و هم در زمان خاموش بودن آن متصل کنید.

فروش باتري اوربيتال پريميوم مناسب داستر
باتري سپاهان مناسب داستر

قیمت باتری رنو داستر

قیمت باتری ها به عوامل بسیاری بستگی دارد که براساس این عوامل توسط کارخانه سازنده باتری قیمت گذاری می شود.نوع برند باتری، میزان آمپراژ، نوع خودرو و …. از عواملی است که در ان امر دخیل است.عوامل دیگری مانند انبارداری، حمل و نقل و … نیز می تواند در قیمت نهایی خودرو موثر باشد.در انتها لازم است این نکته را ذکر کنیم که قیمت نهایی باتری با احتساب دریافت باتری فرسوده محاسبه شده است و در صورت نبود باتری فرسوده هزینه باتری افزایش می یابد.برای اطلاع از قیمت باتری های سپاهان باتری می توانید به سایت مراجعه کرده و یا با شماره های نمایندگی سپاهان باتری تماس بگیرید.تاریخ تولید باتری تاثیر بسیاری در سلامت باتری خودرو دارد.باتری هایی که بیش از یکسال از تاریخ تولید آن ها گذشته باشد قدرت و کارایی اولیه را نخواهند داشت.همچنین در هنگام تهیه باتری باید به زمان شروع گارانتی آن نیز توجه کرد که این موضوع نیز به تاریخ تولید باتری وابسته است.پس در نظر داشته باشید که باتری خودرو با تاریخ جدید در سلامت و قدرت باتری تاثیر گذار است و در هنگام خرید باید به آن توجه شود.کارخانه سپاهان باتری همچون سایر کارخانه های تولید محصول، مدت زمانی را برای گارانتی محصول خود در نظر می گیرد.گارانتی شامل محصولاتی می شود که از طرف کارخانه مشکل تولید داشته باشند و در شرایط مناسب کارکرد باتری عمر کمتری کرده باشند.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

در اینصورت کارخانه باتری شما را با باتری نو تعویض خواهد کرد اما تعمیر بر روی محصول صورت نمی گیرد.نوع باتری، برند آن، نوع خودرو و … از عواملی است که بر روی مدت زمان گارانتی تاثیر می گذارد.مدت زمان گارانتی باتری های سپاهان باتری بین 12 تا 21 ماه است.شما می توانید برای فعالسازی گارانتی باتری خود، بارکد روی جعبه محصول را به شماره های درج شده بر روی برگه گارانتی ارسال نمایید.همچنین لازم است هنگام خرید به تاریخ شروع گارانتی توجه نمایید.تمامی باتری های سپاهان باتری برای شما به صورت رایگان ارسال می گردد و توسط کارشناسان این شرکت بر روی خودروی شما نصب می شود.در حالت عادی باتری ها به طور متوسط حدود 1 الی 3 سال عمر می کنند.البته با توجه به شرایط تغییر این مدت زمان ممکن است.هرچند طول عمر باتری ها علاوه بر نوع و کیفیت ساخت به مصرف کننده نیز بستگی دارد.عواملی مانند شدت گرما و سرما، نحوه استفاده از باتری، تعداد تجهیزات برقی نصب شده بر روی خودرو و استفاده بیش از حد از کولر و چراغ ها می تواند بر عمر باتری تاثیر گذار باشد.توجه داشته باشید که در صورت استاندارد نبودن هریک از این عوامل، عمر باتری شما کاهش خواهد یافت.

تعویض باتری رنو داستر

02091401 : تعویض باتری رنو داستر از اهمیت فراوانی برخوردار است و اتفاقی است که برای هر مالک خودرو میوفتد، بنابراین خود را برای روزی که باید تعویض باتری انجام دهید، آماده کنید. کار سختی نیست، فقط باید احتیاط کنید تا به خود و یا باتری و یا حتی به سایر قطعات باتری آسیب نرسانید. باتری با برق خودرو سر و کار دارد و باید حتما به هنگام تعویض باتری از دستکش های عایق و مقاوم با اسید استفاده کنید. برای انجام این کار کافیست ابتدا قطب منفی را جدا کنید، سپس قطب مثبت و بعد باتری قدیمی را جدا کنید، برای نصب باتری جدید هم، ابتدا قطب مثبت را متصل کنید و سپس قطب منقی، در آخر با دقت تمام ست های میله ای باتری را محکم ببندید تا باتری در سر جای خود تکان نخورد زیرا باعث کاهش طول عمر آن می شود. اگر برایتان مقدور است، حتما تست سلامت دینام را هم انجام دهید.

 

باتری با کیفیتباتری داستر با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری داستر با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری داستر با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری داستر با خدمات پس از فروش

سولفاته باتری داستر چیست؟

کشف اینکه یک باتری داستر خالی دارید پس از چرخاندن کلید در استارت خودرو یکی از ناخوشایندترین و در عین حال رایج ترین اتفاقات برای رانندگان است. طول عمر باتری داستر معمولاً بین دو تا چهار سال است. عوامل متعددی مثل شرایط آب و هوایی، نوع خودرو و عادات رانندگی طول عمر باتری داستر شما را تعیین می کنند. با این حال، چندین نکته کلیدی وجود دارد که می توانید برای افزایش طول عمر باتری داستر استفاده کنید.

مثلا اطمینان حاصل کنید که تمام اتصالات الکتریکی را بررسی کرده و مطمئن شوید که باتری تمیز و خشک است. اگر خوردگی در طول زمان بر روی باتری به وجود آمده باشد، محلول جوش شیرین و آب همراه با مسواک قدیمی، ایده آل برای تمیز کردن پایانه های باتری داستر است. فقط مطمئن شوید که ابتدا ترمینال منفی را بردارید. هنگام استفاده مجدد از پایانه ها، ابتدا پایانه مثبت را وصل کنید.

سفر های مکرر و کوتاه اتومبیل عمر باتری داستر شما را کوتاه می کند. برای شارژ کامل باتری داستر به رانندگی مداوم با زمان مناسب نیاز دارید. اگر باتری به ندرت شارژ کامل دریافت می کند، رسوبات کریستالی قوی روی صفحات منفی ایجاد می شود و در نتیجه مانع از شارژ صحیح باتری داستر می شود که به این رسوبات سولفاته می گویند.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری مزدا 323

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

 

چرا باتری داستر شما از بین می رود؟

1. سرباتری و کابل های باتری داستر شما آسیب دیده است: آسیب اتصالات باتری نیز می تواند عامل خرابی باتری داستر باشد. اگر به هر طریقی آسیب دیده است آن را تعویض کنید. کابل های باتری را از نظر عایق بودن، ترک خوردگی یا خوردگی بررسی کرده و در صورت لزوم آنها را تعویض کنید.

2. پایانه های باتری داستر کثیف یا خورده هستند: یکی دیگر از مشکلات رایج، خوردگی یا جمع شدن خاک در اتصالات ترمینال است. شما می توانید با استفاده از آب جوش از رسوبات جمع شده بر روی باتری داستر خلاص شوید. به یاد داشته باشید که از دستکش و عینک استفاده کنید.

06.11 : مهمترین عامل از بین رفتن باتری داستر سن آن است. اگر بیش از دو سال سن داشته و شروع به نشان دادن علائم خرابی کرده ، احتمالاً زمان تعویض آن فرا رسیده است. می توانید سعی کنید آن را دوباره شارژ کرده و در صورت امکان آن را احیا کنید، اگر موفق به این کار نشدید، تعویض باتری تنها راه حل باقی مانده خواهد بود.  یک باتری ماشین سالم معمولاً محدوده ولتاژی بین 12.4 تا 12.7 ولت دارد. اگر کمی کمتر از آن باشد، احتمالاً می توان با شارژ مجدد باتری را احیا کرده و همه چیز برای مدتی درست خواهد بود. اگر ولتاژ باتری خیلی کمتر از حد استاندارد باشد ، بهتر است باتری را تعویض کنید.

 

باتری سایر خودرو ها : باتری نیسان وانت

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

 

شل بودن اتصالات باتری داستر چه تاثیری بر خوردگی آن دارد؟

برای افزایش طول عمر باتری داستر مطمئن شوید که دو سر باتری محکم بسته شده اند. دو ترمینال مثبت و منفی باید محکم بسته شوند چرا که یک ترمینال امن، انرژی را بهتر از یک ترمینال شل منتقل می کند. اتصال شل می تواند منجر به تحویل انرژی کمتر شده و عملکرد باتری داستر را تحت تاثیر قرار دهد. با گذشت زمان باتری داستر شما احتمالاً دچار خوردگی می شود به طوری که یک پودر سفید روی هر یک از دو پایانه باتری رسوب می کند. تمیز کردن این سولفاته ها مطمئناً انتقال جریان شارژ را از طریق سیم ها افزایش داده و به نوبه خود عمر باتری داستر را افزایش می دهد. می توانید از محلول جوش شیرین و آب برای پاک کردن سولفاته ها استفاده کنید اما استفاده از آب جوش هم می تواند مشکل شما را حل کند.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری سراتو

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

 

چه مواردی ممکن است باتری داستر شما را اذیت کند؟

فهرست مشکلاتی که می‌تواند باعث از بین رفتن باتری داستر شود، به اندازه‌ای طولانی است که به پایان نمی‌رسد، اما تقریباً هر باتری کشی مربوط به خودرو داستر را می‌توان به سه دسته اصلی مشکلات باتری ، مشکلات سیستم الکتریکی و خطای ساده کاربر تقسیم کرد. برخی از این موارد را می‌توان در خانه حل کرد و برخی دیگر احتمالاً نیاز به مراجعه به مکانیک خبره دارند، اما تا زمانی که آستین‌های خود را بالا نزنید، راهی وجود ندارد که مطمئن شوید مشکل باتری داستر شما از کجاست. بنابراین تست باتری را در برنامه ی خود قرار دهید و سعی کنید شرایط ایده آلی را برای نگهداری باتری ارائه کنید.

باتری سایر خودرو ها : باتری نیسان ایکس تریل

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

آیا باتری داستر هم مانند سایر باتری های خودرویی قابل بازیافت است؟

14010818    :     همان طور که در توضیحات بالا گفته شده است، شما به هنگام خرید باتری داستر باید فرسوده را تحویل دهید، زیرا تقریباً 100 درصد باتری سرب قابل بازیافت است. این شامل سرب، پلاستیک و اسید سولفوریک است که می‌توان آن‌ها را بازیابی کرد و برای مقاصد دیگر مورد استفاده مجدد قرار داد. در حالی که باتری های خودرو را می توان بازیافت کرد، نمی توانید آنها را فقط در سطل بازیافت شهری خود بیندازید. با توجه به مواد مضر داخل آن، باتری‌های خودرو را باید به جایی برد که مجهز به دفع صحیح آنها باشد، مانند خرده‌فروشی باتری یا برنامه جمع‌آوری زباله‌های خطرناک محلی.
280901 ف ف :  یکی از اصولی که پس از فرسودگی باتری داستر می بایست انجام دهیم این است که باتری خودرو را به سطل زباله نیندازیم و آن را کارخانه بازگردانیم. کارخانه مسئول بازیافت این قطعه است. این قطعه حتما باید بازیافت شود، زیرا برای سلامت انسان بسیار مضر خواهد بود. در ساختار داخلی باتری اسید وجود دارد و همچنین سرب. این موارد محیط زیست را نابود خواهند کرد. هنگامی که این قطعه را برای بازیافت برمی گردانید، کارخانه تمامی قطعات آن را خورد می کند و برای ساخت باتری های جدید دوباره به کار می برد. معمولا باتری های سیلد اسیدی در کارخانه ها با فرآیند خرد کردن کل باتری به پودر بازیافت می شوند. سپس این پودر یا ذوب می شود یا در اسید حل می شود، در نتیجه عناصر جداگانه برای فروش مجدد استخراج می شود.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

 

121001 ف ف: آیا تست دینام برای سلامت باتری داستر ضروری است؟

دینام قطعه ای در خودرو است که باتری شما را از لحظه ی راه اندازی موتور خودرو شارژ می کند. وجود سلامت این قطعه برای باتری به شدت مهم و لازم است. ممکن است زمانی که در جاده هستید متوجه شوید که نور چراغهای جلوی خودرو کم می شوند و یا حتی موتور خودرو رو به خاموش شدن است؛ در این زمان است که احتمالا به باتری خودروی خود مشکوک می شوید، چون این باتری است که مسئول راه اندازی این سیستم هاست. اما فراموش نکنید که اگر یک باتری شارژر خوب و سالمی نداشته باشد و نتواند به درستی شارژ شود پس عملکرد آن نیز مختل خواهد شد. همانطور که گفته شد، دینام شارژر باتری است؛ بنابراین زمانی که به این مشکل ها برخوردید، انجام تست دینام ضروری است تا از سلامت آن اطمینان حاصل نمایید.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

13 دیدگاه در “باتری رنو داستر

  1. دادرسی گفت:

    سلام وقت شما بخیر من ماشینم رنو داستر هستش و باتری رنو داستر من خیلی زود د شارژ میشه و این اصلا چیز خوبی نیست چون که باتری رنو داستر من
    هزینش هم بالاس بالاخره ادم هی بیاد باتری رنو داستر خودشو عوض کنه به نظر من فاجعه هستش میشه شما راه کار مناسب بگید لطفا

  2. مهسا گفت:

    سلام وقت شما بخیر جناب من باتری داستر ۷۰ آمپر سوزوکی برای خودم دو ماه پیش خریدم قیمت ها خیلی فرق کرده چرا آخه ؟

  3. گلنار گفت:

    سلام. یک هفته که من ماشین نروندم و توی پارکینگ بود ماشینم بنزین نداشت و بعد یک هفته که برای ماشین بنزین زدم و خواستم راهش بندازم ماشین استارت نخورد. بنظر شما کمبود بنزین در ماشین به مدت چند روز باعث خرابی باتری داستر میشه؟ الان من نمیدونم باید چیکار کنم که ماشین راه بیفته چون هم بنزین زدم هم از طول عمر باتری مونده. میشه راهنماییم کنید.

  4. admin گفت:

    سلام. در صورتی که خودروی شما به مدت طولانی خاموش بماند باتری خودروی شما دشارژ می شود. اگر خیلی طول بکشد ممکن است باتری داستر فرسوده نیز بشود. در صورتی که باتری خودروی شما قابل شارژ شدن می باشد می توانید باتری به باتری انجام دهید. در صورت فرسوده شدن باید آن را تعویض نمایید.

  5. قدرانی گفت:

    سلام. در مطالبتون خوندم که باتری های کارخانه سپاهان باتری های برندهای مختلفی مثل سوزوکی و اوربیتال وان دارند. ازتون خواستم بپرسم تفاوت بین این برند از باتری ها با هم چی هستند. قیمت باتری داستر در برند های مختلف، متفاوت هستند و من میخوام دلیلش رو بدونم.

  6. قدرانی گفت:

    سلام. در مطالبتون خوندم که باتری های کارخانه سپاهان باتری های برندهای مختلفی مثل سوزوکی و اوربیتال وان دارند. ازتون خواستم بپرسم تفاوت بین این برند از باتری ها با هم چی هستند. قیمت باتری داستر در برند های مختلف، متفاوت هستند و من میخوام دلیلش رو بدونم.

  7. admin گفت:

    دوست عزیز برندهای مختلف گارانتی های متفاوتی دارند، مثلاً شما اگر بخواهید باتری رنو داستر رو تهیه کنید میتونید باتری اوربیتال سیلور را انتخاب کنید که ۱۵ ماه گارانتی داره، میتونید باتری سوزوکی رو تهیه کنید که ۱۶ ماه گارانتی داره، میتونید باتری اوربیتال پریمیوم رو تهیه کنید که ۱۸ ماه گارانتی دارد و در نهایت اگر گارانتی طولانی مدت برای باتری تون می خواهید باید باتری اوربیتال EFB انتخاب کنید که ۲۱ ماه گارانتی دارد .از نظر کیفیتی همگی در درجه یک قرار دارند و طول عمر متوسط بین ۲ تا ۳ سال روی خودرو شما خواهند داشت، یک دلیل تفاوت قیمت برندهای مختلف این شرکت نیز همین مدت زمان گارانتی میباشد.

  8. طاهری گفت:

    سلام وقت شما بخیر باشه.
    من باید یک باتری داستر از شما خریداری کنم و بر روی خودروی خودم نصب کنم ولی یک سوالی دارم قبلش.
    شما ذکر کردید که باتری ماشین رو صورتی به ما می فروشید که باتری فرسوده مارو ازمون بگیرید. یک مشکلی هست اینکه باتری ماشین من رو دزدیدن و من در حاظر هیچ داغی برای تحویل به شما ندارم. میشه به من بگید در این صورت شرایطتون چطور میشه؟ باتری می فروشید به ما؟

  9. admin گفت:

    فروش محصولات ما با شرط تحویل باتری فرسوده هم آمپر با باتری رنو داستر که تهیه می کنید هستش، بنابراین قیمت های ما هم با در نظر گرفتن این مورد تعیین شده و هزینه ی باتری کهنه ای که تحویل میدهید از قیمت باتری جدید کسر شده است. طبق این موضوع ، اگر قصد خرید باتری جدید از نمایندگی ما را دارید ولی باطری کهنه برای تحویل دادن به ما در اختیار ندارید یا باطری کهنه ای که دارید از نظر آمپر از باتری جدیدی که خریداری می کنید پایین تر هست، باید این موضوع را با کارشناسان در میان بگذارید تا قیمت باتری را با توجه به شرایطی که دارید به شما اعلام کنند.

  10. رضوان گفت:

    برای تعویض باتری رنو داستر من تا به امروز دو تا از برندهای شرکت سپاهان باتری رو خریداری کردم که یکی سیلور بوده یکی هم پریمیوم بوده و از هر دو راضی بودم، ولی جدیدا خیلی جذب شدم که باتری سوزوکی و برای ماشین تهیه کنم چون یک برند متفاوت با این دو برندی بود که من خریدم و کنجکاوم بدونم کیفیت اون به چه صورته و چه عملکردی روی ماشینم داره؟ هرچند مطمئنم خوبه چون سپاهان باتری کلا محصول بد نداره ، حالا به نظرتون این باتری برای ماشین مناسب هست؟ چه آمپریشو باید بخرم؟

  11. admin گفت:

    شما برای تعویض باتری رنو داستر و خرید باتری مناسب از برند سوزوکی برای این خودرو باید به دنبال خرید باطری ۷۴ آمپر سوزوکی برای این ماشین باشید، این باتری دارای ۱۶ ماه گارانتی تعویض رسمی از شرکت سپاهان باتری و خدمات پس از فروش سراسری برای شما هستش و میتونه برای شما مناسب ترین گزینه در بین محصولات موجود در بازار باشه، چرا که این باتری محصول مشترک ایران و ژاپن بوده و از نظر کیفیتی در رقابت با برندهای مطرح جهانی هستش.

  12. نوشین گفت:

    از سایت شما باطری ۷۴ آمپر سوزوکی برای تعویض باتری رنو داستر سفارش دادم و همکاران شما زحمت کشیدن اومدن باتری رو برای من درب منزل تعویض کردن اما به من گفتند که باید هزینه اختلاف آمپر پرداخت کنم ولی من قبول نکردم و الان با اون بنده خدایی که باتری را برای من آورده بوده در جنگ هستیم چون ایشون میگه باید هزینه اختلاف آمپر رو بدید منم قبول نمی کنم، آخه من باطری ۷۴ آمپر ماشین داشتم و فقط برچسبش کنده شده بود! بابت اینکه نمیتونم اختلاف آمپر بدم!

  13. admin گفت:

    جناب کارشناسان ما موظف هستند با توجه به آموزش هایی که دیده اند عمل کنند بنابراین طبق قوانین شرکت سپاهان شما وقتی باتری فرسوده به ما تحویل می دهید اگر باتری برچسب نداشته باشه کمترین آمپر در آن قالب برای باتری شما در نظر گرفته میشه بنابراین در حال حاضر باطری کهنه ای که هنگام تعویض باتری داستر تحویل داده اید باتری ۶۶ آمپر در نظر گرفته میشه و شما باید هزینه این اختلاف آمپر را پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *