باتری خودروهای جک

باتری جک s3

باتری جک s3

مشخصات باتری جک s3

باتری جک S3 جدید و کاملا شارژ شده خودرو می تواند تا دو هفته بدون شارژ دوام بیاورد. باتری در شرایط اوج شارژ پس از دو تا سه ماه به طور کامل شارژ خود را از دست می دهد. این بدان معناست که اگر خودروی خود را برای مدت طولانی بدون استفاده رها کنید، مطمئناً نمی‌توانید موتور آن را بدون شارژ مجدد یا حتی در مواردی بدون تعویض باتری، روشن کنید.
چگونه بفهمم به باتری جک S3 جدید نیاز دارم؟
باتری جک اس 3 ضعیف هنوز هم می تواند وسیله نقلیه شما را تامین کند اما علائم هشدار دهنده ای وجود دارد که باید آن را تعویض کنید. این نشانگرها می‌تواند شامل چراغ‌های کم نور در زمان غیر فعال بودن دینام، راه اندازی کند موتور خودرو، قاب باتری متورم شده، بوی بدی که از کاپوت به دلیل نشت باتری و سیم‌کشی خورده می‌آید، باشد. در صورتی که با هر کدام از این علائم مواجه شدید، به فکر خرید باتری 60 آمپر پایه بلند اوربیتال سیلور باشید. این باتری را می توانید از بین محصولات سپاهان باتری با ارسال و نصب رایگان در اشرفی اصفهانی ، مرزداران ، تهران پارس و سایر مناطق تهران تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

131001 ف ف:  اطلاعاتی در رابطه با ساختار داخلی باتری جک s3 وجود دارد که در اینجا ذکر خواهیم کرد. این باتری و تمامی باتری های خودرویی 12 ولتی دارای شش سلول در داخل خود می باشند. حاوی محلولی به نام الکترولیت هستند که از 30% اسید سولفوریک و 70% آب مقطر تشکیل شده است. این مواد با یکدیگر واکنش های شیمیایی انجام داده و در هر سلول باتری حدود 2.2 ولت برق تولید می کند. شارژ این قطعه در حالت راه اندازی موتور خودرو می تواند به 10.5 ولت کاهش یابد و سپس شارژ شده و به باید حتما بین 13.4 تا 14.4 ولت باشد که از سلامت آن اطمینان حاصل کنیم. این باتری سیلد اسیدی که مهر و موم شده اند، پایه بلند می باشند. ظاهر خارجی آن دارای دو قطب مثبت و منفی است که مثبت قرمز و منفی سیاه رنگ است.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

 

طول عمر باتری جک s3

طول عمر باتری جک S3 به عوامل متفاوتی بستگی دارد. عمر مفید یک باتری خودرو به طور متوسط در حدود 1 تا 3 سال است.

01091401 : یکی از عوامل تاثیرگذار بر طول عمر باتری جک اس 3 : یک سیستم شارژ بد می تواند باتری را در هنگام کارکرد ماشین تخلیه کند. اگر دینام نتواند ولتاژ کافی بدهد، باعث می شود باتری سریعتر از حد معمول تخلیه شود. اگر چراغ ها یا رادیو روشن باشد، وضعیت می تواند بدتر شود. وقتی باتری ماشین تمام می شود، رادیو یا چراغ ها کار نمی کنند و ماشین متوقف می شود. تا زمانی که باتری شارژ نشود روشن نمی شود.

290901 ف ف : جالب است بدانید که طول عمر باتری خودروی شما می تواند بسته به جاده هایی که در آن رانندگی می کنید نیز متغیر باشد. رانندگی در جاده های هموار و صاف، ساختار باتری خودروی شما را برهم نمی زند و سبب افزایش در طول عمر آن می شود.

281201 ف: عواملی وجود دارند که به شما نشان خواهند داد، طول عمر باتری جک S3 رو به پایان است:

1- اور شارژ شدن باتری و شارژ پذیر نبودن آن، حتی با وجود باتری به باتری کردن توسط باتری خودروی دیگر

2- تشکیل سولفاته هایی مستحکم بر روی سرباطری ها و همچنین قطب های باتری که نشان دهنده ی گذشت طول عمر زیاد از باتری می باشند

3- باد کردن قالب باتری به گونه ای که در خطر انفجار باشد

با دانستن این موارد می توانید تقریبا زمان درست به پایان رسیدن طول عمر باتری خود را حدس بزنید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

 

فروش باتری سوزوکی جک s3
خرید باتری جک S3 با قیمت مناسب

قیمت باتری جک s3

قیمت باتری جک s3 بر اساس مواد تشکیل دهنده آن و برند آن توسط شرکت سازنده تعیین می گردد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت های بروز باتری ها با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

بهترین راه تست باتری استفاده از دستگان کنترل سلامت خودرو است.

کارشناسان ما با استفاده از دستگاه های مناسب قبل از تعویض، سلامت باتری شما را بررسی می نمایند. تمامی باتری ها دارای گارانتی هستند. این گارانتی توسط شرکت و براساس یکسری استاندارد تعیین می شود.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

گارانتی ها به طور متوسط بین 15 تا 21 ماه مشخص می شوند. باتری های سپاهان باتری بدلیل حجم بالای درخواست ها، روزانه تولید و به بازار عرضه می شوند. تاریخ تولید باتری جک S3 یکی از موارد مهم در سلامت باتری و طول عمر آن محسوب می شود. درنتیجه باتری هایی که مدت زیادی در انبار ها نگهداری می شوند قدرت و کیفیت اولیه خود را از دست می دهند. هزینه حمل و نصب باتری در محل مورد درخواست شما رایگان است. هزینه دیگری جز هزینه باتری از شما دریافت نخواهد شد.

 

خرید باتری اوربیتال سپاهان مناسب ماکسیما

تعویض باتری جک s3

06.06 : نکته مهم که در هنگام تعویض باتری جک s3 باید در نظر بگیرید، این است که باتری متناسب با مشخصات ارائه شده توسط کارشناسان را تهیه کنید. باتری مناسب خودرو نه تنها اطمینان می دهد وسیله نقلیه شما به درستی روشن شده و تمام تجهیزات برقی خودرو شما را در زمان غیر فعال بودن دینام تغذیه می کند، بلکه کارایی وسیله نقلیه شما را افزایش داده و از بروز مشکلات احتمالی مربوط به باتری ناسازگار جلوگیری می کند. بنابراین، مقداری زمان و تلاش برای انتخاب باتری ماشین مناسب سرمایه گذاری کنید.

تعویض باتری جک S3 توسط کارشناسان خبره نمایندگی سپاهان باتری انجام می شود. این تعویض در تهران بصورت رایگان است. ضمن اینکه توجه داشته باشید تعویض غیر اصولی باتری خودرو موجب آسیب دیدن شدید ماشین می شود.

290901 ف ف: زمانی که خودروی شما پس از گذشت سه سال از عمر باتری جک S3 ، دیر استارت خورد و زمان برد تا بتواند به راحتی راه اندازی شود؛ توجه کنید که ممکن است باتری خودروی شما نیاز به تعویض داشته باشد. در نهایت عمر باتری خودروی شما به پایان خواهد رسید و می بایست تعویض صورت گیرد تا مشکلی برای قطعات دیگر خودروی شما به وجود نیاید. زمانی که احتیاج به خرید باتری جدید پیدا کردید به عواملی مانند زمان تولید و ساخت باتری و مدت زمان گارانتی آن نیز توجه نمایید.

باتری با کیفیتباتری جک s3 با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری جک s3 با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری جک s3 با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری جک s3 با خدمات پس از فروش

چگونه از باتری جک S3 نگهداری کنیم؟

یکی از راه های اندازه گیری قدرت باتری جک اس 3 ، CCA باتری است. هرچه CCA باتری جک S3 شما بیشتر باشد، باتری راحت‌تر می‌تواند خودرو را در آب و هوای سرد روشن کند. اگر CCA خیلی کم باشد، باتری جک S3 آنقدر قوی نخواهد بود که بتواند خودرو را در شرایط سرد روشن کند.

همیشه توصیه می شود که در زمان مراجعه به نمایندگی جهت تعویض باتری ، باتری جک S3 قدیمی خود را به همراه داشته باشید تا بررسی شود که آیا نیاز به شارژ دارد یا نیاز به تعویض دارد. اطمینان از تمیز بودن باتری جک S3 می تواند به افزایش احتمال کارکرد صحیح باتری کمک کند. همچنین مطمئن شوید که پایانه ها و اتصالات را تمیز کنید تا باتری تا حد امکان کارآمد باشد.

مطمئن شوید که بدنه باتری جک S3 را به صورت بصری بررسی کنید چرا که ممکن است به دلیل ضربه آسیب دیده باشد یا به اندازه کافی در موتور محکم نشده باشد. اگر پوشش باتری آسیب ببیند، ممکن است منجر به نشت اسید سولفوریک شود. این باعث می شود باتری جک S3 به سرعت از بین برود. در صورت مشاهده هرگونه نشتی یا ترک، باتری جک S3 خود را در اسرع وقت تعویض کنید.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری کپچر

 

چه نوع آب و هوایی به باتری جک S3 آسیب می رند؟

اکثر رانندگان یا صاحبان خودرو بر این باورند که هوای سرد باتری جک S3 را از بین می برد یا حتی خراب می کند. سرما بر فرآیندهای شیمیایی که در داخل باتری برای تولید انرژی در جریان است تأثیر می گذارد و آن را کند می کند.

درثانی در آب و هوای سرد تر روغن موتور خودرو سفت شده و برای راه اندازی موتور نیاز به انرژی بیشتری دارید و اگر باتری جک S3 شما کمی فرسوده باشدT در این مرحله تحت فشار زیادی قرار می گیرد. حال سوالی که ممکن است برای شما مطرح شده باشد این است که آیا هوای گرم مانند هوای سرد به باتری‌ جک S3 شما آسیب می‌زند؟ پاسخ این است که تاثیر گرمای تابستان بر روی باتری خودروها حتی از تاثیر سرمای زمستان بیشتر است. بنابراین توجه به سلامت باتری در تابستان را هرگز پشت گوش نیندازید.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

سولفاته زدن باتری جک S3 باید شما را نگران کند؟

یکی از اتفاق های رایج در باتری جک S3 ، سولفاته زدنِ آن است که نمی توان از این اتفاق جلوگیری کرد اما می توان با نگهداری صحیح از باتری و مالیدن مقداری گیریس به سرباتری ها، سرعت رخ دادن این اتفاق را کاهش داد. اگر باتری جک S3 خود را چک کرده اید و متوجه شده اید که دچار سولفاته شده است و مقدار آن نیز بسیار زیاد است و می دانید که از زمان نصب آن باتری، بیش از دو سال گذشته است، باید بدانید که زمان تعویض باتری جک S3 شما فرا رسیده است و باید به فکر تهیه باتری جک S3 جایگزین باشید.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری مزدا 323

چراغ ماشین روشن می شود اما ماشین روشن نمی شود، آیا مقصر باتری جک اس 3 من است؟

14010818     :    وقتی موتور ماشین روشن نمی شود اما چراغ ها کار می کنند نمی توان به طور قطعی گفت که باتری جک اس 3 شما سالم است یا خیر، زیرا چراغ ها بسیار انرژی کمتری نسبت به استارت خودرو لازم دارند و یک باتری خراب ممکن است چراغ را روشن کند اما توانایی روشن کردن موتور خودرو شما را نداشته باشد.
اگر باتری خودرو خود را به تازگی تعویض کرده اید و دور از ذهن است که به این زودی خراب شده باشد و چراغ سقفی شما روشن می شود اما موتور روشن نمی شود، حتمالا به این معنی است که باتری شما کار می کند اما ممکن است سیستم استارت شما مقصر باشد.
اگر به مشکلی برخوردید که نمی‌توانید خودتان آن را برطرف کنید (یا اگر احساس راحتی نمی‌کنید در زیر کاپوت بررسی های فنی کنید)، با یک مکانیک خودرو قابل اعتماد برای تشخیص و تعمیر مشکل تماس بگیرید.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری جک S5

271001 ف ف :  آیا نقص در باتری جک S3 باعث روشن شدن چراغ هشدار روی داشبورد خودرو می شود؟

هنگامی که چراغ هشدار روی داشبورد ظاهر می شود، نشان می دهد که ممکن است مشکلی گسترده تر در سیستم الکتریکی ماشین شما، از جمله دینام وجود داشته باشد. دینام ها به گونه ای طراحی شده اند که در یک ولتاژ خاص کار کنند. این مقدار معمولا بین 13 تا 14.5 ولت است. اگر دینام شما از کار بیفتد، ممکن است ولتاژ آن کمتر از ظرفیت شده و باعث ظهور چراغ هشدار باتری روی داشبورد شما شود. به طور مشابه، اگر دینام از حد مجاز ولتاژ خود فراتر رود، بسته به میزان آن، چراغ باتری نیز ظاهر می شود. بسته به بار الکتریکی لوازم جانبی خودرو ( چراغ های جلو، رادیو، برف پاککن ها و…) ممکن است، با نوسانات دینام در داخل و خارج از ظرفیت ولتاژ مورد نظر خود، چراغ هشدار باتری را روشن و خاموش کنید.

باتری سایر خودرو ها : خرید سمند

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

13 دیدگاه در “باتری جک s3

  1. sahar گفت:

    سلام وقت بخیر خوبید ماشین مکن جک s3 هستش ماشین خحیلی خوبیه و باتری جک s3 60 پایه بلند روش نصب است و من یکم شیوه ی رانندگیم خوب نیست ازتون چندتا سوال داشتم
    اول اینکه من چون مسیر محل کارم جاده ی خاکی و ناجوریه و دایم از اونجا رفت و امد دارم ممکن هست که باتری جک s3 اسیب ببینه ؟
    و سوال بدی من در منطقه گرمسیری زندگی میکنم که هوا به شدت گرمه ایا تاثیر داره رو باتری جک s3 یا خیر ؟
    و عملکرد بد ماشین جک s3 ایا رو باتری خودروی من تاثیر داره یا خیر

  2. نیما گفت:

    سلام وقت بخیر جناب خوبید و خسته نباشید باتری جک s3 میخام که روی خودروی جک s3 خودم نصب کنید چجوری میتونم باتری جک s3 رو تهیه کنم میشه راهنمایی کنید لطفا ؟

  3. admin گفت:

    سلام باتری فابریک جک s3 شما 60 آمپر پایه بلند میباشد شما میتوانید از طریق سایت درگاه مورد نظر برای انتخاب باتری جک s3 خودتون را باز کنید و بد از تکمیل اطلاعاتتون در صفحه ی سایت کارشناسان بخش فروش با شماره تلفنی که در سایت درج کرده اید تماس گرفته و در اولین فرصت در صورتی که اگه در شهر تهران سکونت دارید به صورت کاملا رایگان نصب و ارسال خواهد شد

  4. گلرخ گفت:

    من دیروز که خونه مادر بزرگم رفته بودم با بچه های فامیل دور هم تو حیاط جمع شده بودیم و حرف میزدیم. من بعد چند دقیقه روی کاپوت خودرو نشستم و به صحبت ادامه دادم. بعدش پسر داییم هم پرید کنار من نشست. صبح امروز که میخواستم برم بانک و استارت ماشین رو بزنم ماشین روشن نشد. مگه وزن زیاد روی کاپوت به باتری جک s3 فشار وارد میکنه؟ حالا باید چیکار کرد که ماشین راه بیفته.

  5. admin گفت:

    سلام . در این صورت شما باید خودروی خود را به یک متخصص نشان دهید تا تشخیص دهد مشکل خودروی شما از چه قسمتی می باشد. اگر باتری جک s3 خراب شده باشد باید آن را تعویض کنید. می توانید با نمایندگی ما تماس گرفته تا برای شما سفارش ثبت کنند و به صورت رایگان ارسال و نصب نمایند.

  6. جلالی گفت:

    سلام خدمت شما جناب.
    خودروی من جک s3 هست و من چون میخوام باتری رو تعویض کنم ازتون خواستم بپرسم که آیا میشه باتری جک s3 با آمپر ۶۰ هم برای این خودرو استفاده کنم؟ نمی‌خوان هیچگونه صدمه ای به قطعات دیگر خودرو وارد بشه فقط در صورتی که این امر شدنی هست بهم بگید ممنون.

  7. admin گفت:

    دوست عزیز باتری جک اس ۳ شما به صورت فابریک همان باتری ۶۰ آمپر هستش و بهترین گزینه برای تعویض باتری هم استفاده از همین باتری روی خودرو می باشد. برای اینکه بتونید در بین محصولات متنوع و باکیفیت سپاهان باتری یک انتخاب مناسب داشته باشید می توانید با شماره تلفنی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان آموزش دیده و خبره شرکت استفاده کنید تا یک خرید ایده آل را تجربه کنید.

  8. نسرین گفت:

    سلام وقت شما بخیر باشه جناب. خودروی من جک از مدل S۳ هست. این خودرو ، خودروی خوبی هست بر خلاف بقیه که میگن چون چینی هست خوب نیست، من راضی هستم. فقط تنها مشکلی که من تازگیا باهاش رو به رو شدم اینه که خودرو سخت استارت میخوره و اذیت میکنه گاهی اوقات. این مشکل هم به تازگی به وجود اومده. این تنها به باتری جک S3 مربوط میشه یا ممکنه مشکل از کیفیت خود خودرو باشه؟؟

  9. admin گفت:

    باتری جک S3 نقش مهمی در استارت خوردن موتور خودرو شما داره و در واقع بدون داشتن باتری مناسب شما نمی توانید خودرو را راه اندازی کنید اما علاوه بر باتری عوامل دیگری هم هستند که در استارت خوردن ماشین نقش دارند. پس نمیشه همیشه استارت نخوردن ماشین رو مربوط به باتری ماشین دانست باید به یک کارشناس سر بزنید و ازش درخواست کنید که مواردی رو که امکان دارد در این اتفاق مقصر باشند بررسی کنه که یکی از این موارد باتری هست اما تنها موردی نیست که نیاز به بررسی دارد.

  10. یلدا گفت:

    من یه مسافرت کاری برام پیش اومده که مجبورم حدود دوماه خارج از شهر باشم و نمیتونم ماشین شخصی رو با خودم ببرم ، واسه همین خواستم از شما بپرسم تو این مدت برای اینکه سلامت باتری جک s۳ به خطر نیفته چه کاری میتونم براش انجام بدم و شما چه راهکاری رو بهم پیشنهاد میکنید که وقتی از مسافرت برگشتم مجبور نباشم باتری نو بخرم و روی ماشین نصب کنم و همون باتری قدیمی همچنان برای من کارآمد و مفید باشه و آسیبی تو این مدت بهش نرسیده باشه؟

  11. admin گفت:

    برای اینکه باتری جک s۳ شما توی این مدت با کاهش شارژ مواجه نشه که این موضوع به خودروی طول عمرش تاثیر بزاره بهتره که به یک فرد قابل اعتماد بسپارید که حداقل هفته ای یک بار برای مدت زمان کافی و با سرعت مناسب با ماشین رانندگی کند تا باتری شارژ بشه. اگر شرایط انجام همچین کاری رو ندارید میتونید یک شارژر هوشمند تهیه کنید که مجهز به سنسور تایمر باشه و آن را روی باتری کار بذارید تا شارژ باتری شمارو همیشه در سطح کامل نگهداره و سلامت باتری را حفظ کنه.

  12. sosan گفت:

    من تصمیم داشتم این دفعه خودم تعویض باتری جک s۳ انجام بدم تا یاد بگیرم که چه جوری باید باتری را از ماشین جدا کنم و باتری جدید روش نصب کنم اما پدرم بهم گفت یک بار باید یا کارشناس این کار را جلوت انجام بده ببینی و بعد خودت تنهایی این کار را انجام بدی حالا می خوام ثبت سفارش باتری مناسب ماشین را از سایت شما انجام بدم تا لطف کنید تعویض باتری رو در محل برام انجام بدید و من یاد بگیرم.

  13. admin گفت:

    در صورتی که ثبت سفارش بابت خرید باتری جک s۳ را از نمایندگی سپاهان باطری انجام دهید ارسال و نصب این باتری در نقاط مختلف شهر تهران مثل شریعتی و بلوار کشاورز به صورت رایگان انجام خواهد شد یعنی باتری توسط کارشناس نصب خبره برای شما به محل آورده شده و سپس با ایمنی کامل تعویض باتری ماشین شما در محل توسط کارشناس نصب آموزش‌دیده ما انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *