باتری خودروهای ایران خودرو

باتری اچ سی کراس

باتری اچ سی کراس

مشخصات باتری اچ سی کراس

باتری اچ سی کراس را باید مطابق با نیاز های خودرو تهیه کنید. انتخاب باتری مناسب برای ماشین شما، برای یک سواری مطمئن و طولانی مدت ضروری است. بدون باتری سالم و کارآمد، عملکرد صحیح وسیله نقلیه غیرممکن است، زیرا باتری شما جزء کلیدی در کمک به روشن شدن موتور و روشن نگه داشتن تمام وسایل الکترونیکی در غیاب دینام است. همچنین به شما امکان می دهد حتی زمانی که موتور خاموش است تلفن همراه خود را شارژ کنید، لوازم جانبی ایمنی را اجرا کنید و موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید.

تعویض باتری اچ سی کراس کاری است که همه ما باید در طول عمر ماشین خود آن را انجام دهیم. طبیعی است که باتری به مرور زمان قدرت خود را از دست می دهد و شرایط رانندگی به ویزه در هوای سرد می تواند سخت باشد. در حالت ایده‌آل، باید باتری خود را در یک نمایندگی مجاز و تخصصی تست کنید تا مشخص شود مشکل شما با تعویض باتری حل می شود یا با تنها نیاز به شارژ مجدد باتری H30 Cross دارید.

20120 ف: ساختار داخلی باتری اچ سی کراس همانند تمام باتری های خودرویی، از 30% اسید سولفوریک و 70% آب مقطر می باشد که «محلول الکترولیت» نامیده می شود. صفحاتی از سرب درون این محلول غوطه ور هستند. این ها با یکدیگر واکنش های شیمایی را انجام می دهند. باتری دارای شش سلول می باشد که صفحات سرب و محلول در آن ها وجود دارند. در گذشته که باتری های اسیدی تولید می شدند، بر روی ساختار بیرونی آن ها شش دریچه (بر روی هر سلول یک دریچه) وجود داشتند. اما باتری های سیلد اسیدی که امروزه تولید می شوند، مهر و موم شده هستند و هیچ راه دسترسی به ساختار داخلی آن ها وجود ندارد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

در صورتی که متوجه شدید باید باتری اچ سی کراس را تعویض کنید ، باتری 60 آمپر اوربیتال پریمیوم قالب L2 برای خودرو شما مناسب است.

 

خرید باتری اچ سی کراس

در هنگام خرید باتری اچ سی کراس به موارد مهم بسیاری باید توجه نمایید. ظرفیت باتری و قالب آن از اولین موارد مهم در خرید باتری محسوب می شود. در واقع اگر شما قالب باتری را به درستی انتخاب نکنید و خودروی شما طوری طراحی شده باشد که تنها یک قالب در آن جای بگیرد، مجبورید باتری را دوباره عوض کنید زیرا محفظه باتری برخی خودرو ها مانند این خودرو طوری طراحی شده است که تنها از یک قالب باتری می توان در آن استفاده کرد و قالب های دیگر در آن جای نمی گیرند. بنابراین در خرید باتری H30Cross خود دقت کنید تا باتری با مناسب ترین ابعاد و قالب را تهیه کنید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

همچنین برند باتری نیز در زمان خرید باتری اچ سی کراس بسیار حائز اهمیت است. سپاهان باتری، باتری های خود را در برند های مختلفی تولید کرده است. باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB چهار برند معروف سپاهان باتری است.

معروف ترین برند سپاهان باتری، برند سوزوکی است که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و زیر نظر کارشناسان شرکت سوزوکی ژاپن تولید شده است. این باتری به دلیل کیفیت بالایی که در ساخت آن به کار گرفته شده است، با نمونه های خارجی، برابری و رقابت می کند و به کشور های همسایه صادر می شود. فناوری بکار رفته در این باتری از آخرین دانشی است که در کشور های پیشرفته استفاده می شود و طبق استاندارد های آلمان، انگلیس و استرالیا می باشد.

باطری اوربیتال سیلور جزو بهترین برندهای باتری ایرانی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این برند، نشان استاندارد را کسب کرده است و یکی از باتری های خوب برای استفاده در خودروی شما می باشد که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

باتری اوربیتال پریمیوم نیز از محصولات سپاهان باتری با تکنولوژی جدید و کیفیت بالا می باشد. سپاهان باتری با توجه به تامین نیاز برقی خودرو ها و با توجه به افزایش آپشن ها و لوازم برقی زیاد، باتری پریمیوم را با تکنولوژی جدید شبکه صفحات، به صورت پانچ برای رده خودرو های سبک قرار داده است.

باتری efb به معنای باتری شناور پیشرفته است و از نسل جدید باتری الکترولیت مایع است که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است. این باتری دارای تعداد بیشتری چرخه شارژ می باشد و در مقابل تخلیه عمیق مقاومت بیشتری دارد. علاوه بر این، با توجه به طول عمر بالاتر این باتری ها، برای خودروهای جدید تر که دارای مصرف کننده های الکتریکی زیاد هستند و خودروهایی که نیاز به دفعات استارت بالا در طول روز دارند، مناسب هستند.

خرید باتری اوربیتال پریمیوم اچ سی کراس
فروش باتری سوزوکی اچ سی کراس با تاریخ جدید

تعویض باتری اچ سی کراس

یک باتری خوب یک باتری است که می تواند شارژ را بپذیرد و نگه دارد و قادر است نزدیک به خروجی آمپر نامی خود انرژی تولید کند. یک باتری بد یک باتری است که شارژ را نمی پذیرد یا نگه نمی دارد یا نمی تواند آمپر کافی تولید کند. یک باتری خوب می تواند دوباره شارژ شده و به سرویس برگردد اما وقتی یک باتری بد دارید، باید به فکر تعویض باتری اچ سی کراس خود باشید. اکثر باتری های خودرو فقط حدود 2 تا 3 سال دوام می آورند و ممکن است در خودروهایی که به صورت مکرر به اندازه کافی راننده نمی شوند تا باتری کاملاً شارژ نگه داشته شود، تعویض باتری H30 Cross زودتر نیاز شود.

آب و هوای گرم همچنین می تواند عمر باتری را به طور چشمگیری کاهش دهد. چراکه هوای گرم باعث می شود آب مایع الکترولیت باتری تبخیر شود. اگر باتری شما 4 سال یا بیشتر سن دارد و شارژ ندارد اما به کار خود ادامه می دهد، یا به نظر نمی رسد که موتور شما با سرعت معمولی کار کند، احتمالاً به باتری جدید نیاز دارید.

06.06 : چراغ‌های جلوی خودروی شما در زمان غیر فعال بودن دینام از باتری اچ سی کراس  تغذیه می‌کنند، بنابراین اگر در این زمان متوجه کم نور بودن آن‌ها شدید، نشانه روشنی است که باتری شما نیازمند تست و برسی است . این علامت اغلب در هنگام استفاده از سایر قطعات الکتریکی در وسیله نقلیه در زمان غیر فعال بودن دینام، مانند رادیو، که می تواند فشار بیشتری بر روی باتری وارد کند، بیشتر قابل مشاهده است. اگر متوجه شدید چراغ‌های جلوی خود کم‌نور بوده یا سوسو می‌زنند، ضروری است که باتری خود را در اسرع وقت آزمایش کرده تا مشخص شود که باتری در چه شرایطی قرار دارد. نادیده گرفتن این علامت هشدار می تواند منجر به مشکلات الکتریکی بیشتر شود.

کم شارژ شدن می تواند باعث خرابی زودرس باتری بدون در نظر گرفتن سن باتری شود. بر خلاف باتری های دریایی و RV که می توانند به طور کامل تخلیه شون ، باتری های خودرو برای تخلیه عمیق طراحی نشده اند. اگر باتری خودرو خالی شود و برای مدت طولانی در حالت خالی (مثلاً یک هفته یا بیشتر) باقی بماند، ممکن است صفحات سولفاته شده و با شارژ مجدد باتری، شارژ کامل را نپذیرند. با گذشت زمان، این امر باعث کاهش ظرفیت باتری و در نهایت خرابی آن می شود. کم شارژ شدن می تواند نتیجه نقص سیستم شارژ (ولتاژ کم شارژ) یا رانندگی در مسافت های کوتاه در هوای سرد با چراغ، بخاری، صندلی های گرم، یخچال و رادیو روشن باشد. اگر سیستم شارژ نتواند آمپرهایی را که سیستم الکتریکی شما استفاده می کند جایگزین کند، باتری شما به درستی توسط دینام شارژ نشده و به تدریج خالی می شود تا در نهایت ماشین شما روشن نمی شود.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

تمامی این ها از مواردی است که باتری شما را نیازمند تعویض می کند. چنانچه با شرایطی روبرو شدید که نیاز به تعویض باتری شد، کافیست با نمایندگی سپاهان باتری تماس گرفته و باتری مورد نظر خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان و به صورت رایگان به محل مورد نظر شما در سراسر تهران از جمله گاندی، آرژانتین، ونک و … ارسال شده و به صورت رایگان نیز تعویض می گردد.

خرید باتری اوربیتال مناسب مزدا 323

طول عمر باتری اچ سی کراس

باتری ماشین شما نقش کلیدی در راه اندازی ماشین شما دارد. با این حال، باتری های خودرو برای همیشه دوام نمی آورند و ممکن است در نهایت با یک باتری خالی مواجه شوید. عمر باتری خودرو به چه عواملی بستگی دارد؟

1. زمان: خرابی باتری به آرامی رخ می دهد زیرا دینام هر بار آن را شارژ می کند. با گذشت زمان، ظرفیت باتری شما کاهش می یابد و دیگر نمی توان باتری را به طور کامل شارژ کرد. حتی در آن زمان، سلول های باتری به طور ناگهانی متوقف نمی شوند. تخریب باتری با همان سرعت ادامه خواهد یافت. این موضوع همچنین این توضیح را می دهد که چرا اکثر باتری ها در حدود 3 سال استفاده منظم ناکارآمد می شوند. با این حال، اگر به باتری بیش از 5 سال فشار آورید، با خرابی ناگهانی مواجه خواهید شد.

2. دما: گرما بر روی باتری ها تأثیر دو طرفه دارد. این به واکنش شیمیایی مورد نیاز برای تولید برق کمک می کند به همین دلیل استارت زدن موتور در هوای گرم راحت تر از سرما است؛ اما، خرابی باتری را نیز تسریع می کند. درواقع چه اتفاقی می افتد؟ آب و هوای سوزان (یا حتی موتور بسیار داغ) باعث تبخیر مایع باتری شده و به سلول های داخلی آسیب می رساند و در نتیجه عمر باتری را کاهش می دهد. به طور متوسط، باتری ها در مناطق خنک حدود 5 سال عمر می کنند، اما در آب و هوای گرمتر فقط می توانند در حد 3 سال دوام آورند. برخی از خودروها دارای محافظ روی باتری هستند تا آن ها را از گرمای زیر کاپوت محافظت کند.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

3. ارتعاش: حرکت خودرو باعث ایجاد ارتعاشاتی می شود که می تواند روی قطعات داخلی باتری تأثیر بگذارد و باعث خرابی آنها شود. باتری ماشین شما باید محکم در محل نصب خود قرار گیرد تا هرگونه لرزش غیر ضروری که می تواند عمر باتری را کوتاه کند به حداقل برساند.

14010821 : در واقع زمانی که باتری در محل قرارگیری خود میلرزد و ضربات محکم را متحمل می شود، سرب صفحات سربی باتری میریزد. در داخل باتری محلول الکترولیت با سرب صفحات واکنش شیمیایی می دهد که منجر به تولید انرژی می شود، حال اگر سرب صفحات داخلی باتری ریزش کند و کم شود، دیگر توانایی انجام واکنش با الکترولیت کم می شود و باتری زودتر از حد انتظار می میرد. شما برای آنکه از این تکان ها جلوگیری کنید باید باتری را به درستی و محکم در سر جای خود ببندید و در حین رانندگی توجه کنید که ضربه ای به باتری وارد نشود. باتری اچ سی کراس در قالب L2 مناسبترین باتری است و شما نمی توانید از باتری با قالب بزرگتر و یا کوچکتر استفاده کنید، پس کنکاش بیهوده نکنید، چرا که ممکن است استفاده از باتری برای شما خاطره ای بد به جا بگذارد.14010821

4. شارژ: هنگامی که موتور روشن است، دینام باتری خودرو را شارژ می کند. مشکلات مربوط به سیستم شارژ می تواند باعث کوتاه شدن عمر باتری شود. شارژ بیش از حد می تواند باعث نشت مایع باتری شود، در حالی که شارژ کم تخلیه باتری را تسریع می کند و اجازه می دهد تا باتری خودرو به طور کامل تخلیه شود، بخش بزرگی از عمر آن را از بین می برد، حتی اگر بتوانید بعد از آن آن را دوباره شارژ کنید. هر زمان که مشکل دینام ظاهر می شود، ایده خوبی است که یک مکانیک کل سیستم شارژ را بررسی کند تا باتری ماشین شما سریعتر از آنچه که باید خراب نشود.

5. استفاده نکردن از باتری: باتری های خودرو دستگاه های ذخیره انرژی هستند و در صورت عدم استفاده به آرامی تخلیه می شوند. از آنجا که باتری خودرو در حین رانندگی شارژ می شود، ثابت ماندن خودرو برای مدت زمان طولانی بدیهی است که شارژ آن کاهش می یابد و هرچه وسایل الکترونیکی داخلی خودرو بیشتر باشد، باتری سریع تر برای پشتیبانی از این وسایل الکترونیکی تخلیه می شود. با این حال، رانندگی در مسافت های کوتاه نیز می تواند باتری خودرو را خسته کند. هنگام سفرهای بسیار کوتاه، شارژ باتری سریعتر از آنچه دینام بتواند آن را شارژ کند تخلیه می شود.

تمامی این موارد در طول عمر باتری شما تاثیر بسیاری خواهد داشت.

باتری با کیفیتباتری h30 cross با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری h30 cross با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری h30 cross با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری h30 cross با خدمات پس از فروش

آیا تعویض باتری اچ سی کراس ضروری است؟

هنگامی که دمای هوا به زیر 20 درجه می رسد، به طور کلی سرعت استارت خوردن خودرو کاهش می یابد و هرچه به سمت زیر 0 می رود حتی کندتر هم می شود. اگر متوجه این رفتار شدید، در اسرع وقت باتری اچ سی کراس خود را آزمایش کنید و این نشانه را نادیده نگیرید، چرا که ممکن است در اثر این بی توجهی در نهایت یک روز با باتری اچ سی کراس مرده در جاده گیر بیفتید و از برنامه های مهم خود جا بمانید.

باتری اچ سی کراس برای کارکرد خودرو ضروری است اما مانند هر قطعه دیگری که بر روی خودرو شما قرار دارد ، در نهایت باتری هم از کار می‌افتند و باید به فکر تهیه یک جایگزین مناسب و با کیفیت برای آن باشید.

وقتی وسیله نقلیه شما روشن نمی شود و یا برای روشن شدن موتور خودرو باید مکررا استارت بزنید، متوجه خواهید شد که ممکن است برای باتری اچ سی کراس مشکل پیش آمده باشد اما این اتفاق ممکن است مربوط به بخش های دیگر خودرو هم باشد و باید برای فهمیدن این که مشکل دقیقا از کجاست، از یک کارشناس ماهر کمک بگیرید.

280901 ف ف: باتری اچ سی کراس یکی از مهم ترین قطعات برای خودرو می باشد و بدون آن خودرو روشن نمی شود. از مهم ترین وظیفه ی باتری، ابتدا روشن کردن موتور خودرو سپس روشنایی چراغ های جلویی و داخلی، برف پاک کن ها، ضبط و رادیو و غیره می باشد. عملکرد تمامی سیستم های الکترونیکی خودرو بستگی به عملکرد باتری خودروی شما دارد. در نهایت روزی عمر این قطعه نیز درخودرو به پایان خواهد رسید. بنا به وظایف گفته شده ی این قطعه، می بایست پی برده باشید که به محض فرسودگی آن تعویض آن امری ضروری است. بنابراین برای عملکرد بهتر سیستم های خودروی خود به سلامت این قطعه در خودرو اهمیت بدهید.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری هایما S5

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

روشن ماندن چراغ های خودرو چه تاثیری بر طول عمر باتری اچ سی کراس دارند؟

باتری‌ اچ سی کراس برای تامین انرژی چراغ‌های جلو، چراغ‌های گنبدی و لوازم جانبی مختلف در زمان خاموش بودن موتور طراحی نشده‌ است، اما انجام این کار با ظرفیت بسیار محدودی را برای دارد. این بدان معناست که اگر پس از خاموش شدن موتور چیزی روشن بماند به طور قطع بر روی کاهش طول عمر باتری اچ سی کراس شما موثر است.

روشن گذاشتن چراغ‌های جلو در حالت پارک می‌تواند باتری اچ سی کراس ضعیف را در مدت زمانی که برای انجام یک کار کوتاه مانند خرید مواد غذایی صرف می‌کنید، دشارژ کند، حتی یک چراغ سقفی کوچک نیز می‌تواند در صورت روشن ماندن باتری را در طول شب خالی کرده و طول عمر باتری اچ سی کراس را کوتاه کند. می توانید با کمی دقت از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری پرادو

چرا باید قانون 2 تا 3 ساله برای تعویض باتری اچ سی کراس را رعایت کنیم؟

باتری‌های خودروهای جدید اغلب نشانه‌هایی از خراب شدن را از خود نشان نمی‌دهند. به همین دلیل است که بهتر است قانون دو تا سه سال را برای تعویض باتری اچ سی کراس به خاطر بسپارید. دفعه بعد که وسیله نقلیه را برای تعمیر و نگهداری منظم نزد کارشناسان می برید، از ایشان بخواهید باتری شما را بررسی کند. به یاد داشته باشید، همه باتری‌های خودرو نیاز به تعویض دارند و متاسفانه هیچ راهی برای جلوگیری از تعویض باتری اچ سی کراس وجود ندارد. برای این که تعویض باتری خودرو خود را بدون دردسر و با خیال راحت انجام دهید می توانید از طریق شماره تلفن زیر با کارشناسان امداد باتری ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

آیا می دانید باتری اچ سی کراس شما تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد؟

باتری اچ سی کراس شما به گونه ای ساخته شده که دوام بیاورد، اما با گذشت زمان فرسودگی های معمول رخ می دهد. عمر بیشتر باتری های خودرو در حدود 3 سال است، اگرچه عوامل متعددی می توانند بر طول عمر آن تأثیر بگذارند. یکی از عوامل این است که شما چند وقت یکبار و چه مدت با وسیله نقلیه خود رانندگی می کنید. اگر سفرهای کوتاه انجام می دهید، توصیه می کنیم یک روز در هفته وسیله نقلیه خود را از پارکینگ بیرون آورده و به اندازه ی کافی پیوسته رانندگی کنید تا مطمعن شوید باتری اچ سی کراس شارژ کامل دریافت می کند. عامل دیگری که بر باتری خودرو تأثیر می گذارد هوای گرم یا سرد است. دوره های طولانی هوای سرد می تواند باعث شود که باتری شما برای روشن شدن موتور خودرو بیشتر کار کند، در حالی که هوای گرم باعث از دست رفتن آب، سولفاته شدن و خوردگی می شود.

ض: در واقع این گرماست که سلامت باتری H30 Cross شما را تحت تاثیر قرار می دهد و سرما تنها آسیب هایی که در اثر گرما به باتری خودرو شما وارد شده است را آشکار می کند. یعنی اگر قبل از ورود به زمستان وضعیت سلامت باتری خودرو را تست کنید و مطمعن شوید که باتری خودرو شما از سلامت کافی برای پشت سر گذاشتن زمستان برخوردار است، نیاز نیست از دردسر ساز شدن باتری خودرو در زمستان واهمه داشته باشید چون سرما به تنهایی نمی تواند سلامت باتری سرحال و شاداب شما را تحت تاثیر قرار دهد. عامل دیگری که بر طول عمر باتری خودرو شما تاثیر می گذارد و باز هم به نحوی به قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی گرم می تواند ربط داشته باشد، سولفاته شدن باتری است. البته بخشی از این فرایند طبیعی است و به علت کهولت سن برای باتری خودرو اتفاق میفتد، اما گرما می تواند این موضوع را تشدید کند و باعث شود خیلی زودتر و شدیدتر با این مشکل درگیر شوید.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری پریوس 

آیا می توان از باتری 66 آمپر به عنوان باتری اچ سی کراس استفاده کرد؟

14010814   :   پاسخ این سوال به طور قطعی، منفی است.

خوب است بدانید، باتری ماشین مانند تمامی قطعات دیگر خودرو، دارای جایگاه خاص خود می باشد، طبیعی است که برای باتری ماشین فضای مشخصی تعبیه شده است و شما نمی توانید از هر باتری با هر اندازه ای استفاده کنید و آن را در سینی باتری قرار دهید، همان طور که در ابتدا گفته شده است، باتری اچ سی کراس ، باتری 60 آمپر در قالب L2 است، که قطعا ابعاد باتری 60 آمپر قالب L2 با ابعاد باتری 66 آمپر در قالب L3 متفاوت است. در نتیجه نمی توانید از باتری 66 آمپر در خودرو H30 cross خود استفاده کنید.

کارخانه سپاهان باتری، باتری های قالب L2 خود را در بالاترین سطح کیفیت تولید می کند و شما می توانید با خیالی راحت، خرید باتری خودرو خود را از نمایندگی سپاهان باتری انجام دهید.

چگونه آمپر باتری اچ سی کراس را اندازه گیری می کنید؟

050901 : اگر ظرفیت کل و ظرفیت فعلی باتری اچ سی کراس خود را نمی دانید، نمی توانید آن را ساعت ها به طور تصادفی شارژ کنید. بنابراین باید آمپر باتری خودرو را بشناسید و برای اندازه گیری آن می توانید از تستر باتری یا مولتی متر دیجیتال استفاده کنید. اگر از مولتی متر استفاده می کنید، می توانید ولت باتری را اندازه گیری کنید. برای اندازه گیری آمپر، باید درجه اهم باتری را بدانید. با استفاده از قانون اهم، می توانید آمپر را با تقسیم ولت اندازه گیری شده بر اهم باتری خودرو پیدا کنید. با این حال، با انجام مقداری محاسبه پشت سر باتری استاندارد خودرو، می توانید متوجه شوید که شارژ فعلی باتری خودرو چقدر است. شما باید ولتاژ را با چرخاندن مولتی متر به DC اندازه گیری کنید و سرب قرمز را به ترمینال مثبت باتری و سرب سیاه را به ترمینال منفی قرار دهید.

171001 ف ف:  خوردگی بر روی باتری اچ سی کراس به چه صورت است؟

باتری را بررسی کنید. خوردگی باتری معمولا قابل مشاهده است به این معنا که می توانید خودتان آن را بررسی کنید. کلید را از اشتعال بیرون بیاورید، اجازه دهید ماشین خنک شود و کاپوت را باز کنید. باتری را پیدا کنید و هر چیزی را که نامناسب به نظر می رسد، از جمله کابل های فرسوده، قاب باتری متورم، نشتی و خوردگی دقت نمایید. دستکش های محافظ بپوشید و از چراغ قوه برای کمک به تشخیص بی نظمی ها استفاده کنید. خوردگی مانند یک لکه پوسته سفید متمایل به سبز به نظر می رسد که ممکن است شما را به یاد کپک پوسته ای روی یم تکه نان بیاندازد. اگر متوجه این خوردگی ها بر روی پایانه های باتری خود شدید، بهتر است نظر یک مکانیک متخصص را در مورد علت آن بپرسید. اگر متخصصان تشخیص دهند که خوردگی تنها مشکل است، می توانند یک سرویس محافظ باتری برای تمیز کردن خوردگی باتری و محافظت از آن در برابر برگشت انجام دهند.

14 دیدگاه در “باتری اچ سی کراس

  1. جلیلی گفت:

    سلام وقت شما بخیر من ماشینم اچ سی کراس هستش و باتری اچ سی کراس من 60 امپر کوتاه بهش میخوره میشه شما بگید که منظور شما از 60 کوتاه یعنی چی و
    اگر 60 کوتاه داریم یعنی 60 بلند هم داریم و ایا باتری اچ سی کراس 60 امپر بلند هم به خودروی من میخوره یا خیر ؟

  2. رضا عبدی گفت:

    سلام. خودروی من اچ سی کراس هست و باتری اچ سی کراس سوزوکی نصب هست. دو سه ساله که از این باتری استفاده میکنم
    الان بعد این مدت تازگیا وقتی استارت ماشین رو خاموش میکنم یکم که خاموش بمونه دیگه استارت نمیخوره یا مجبوریم هل بدیم ماشین رو تا روشن بشه.
    ایرادش از موتوره یا باتری اچ سی کراس؟

  3. شمیم گفت:

    من میخام باتری اچ سی کراس ۷۴ آمپر برند سپاهان نصب کنم روی خودروی خودم میتونم به نظر شما چون میخام کارایی ماشین با باتری اچ سس کراس قوی بیاد بالا میشه ؟

  4. زعفرانی گفت:

    وقت بخیر. من سفارش باتری اچ سی کراس دارم و متاسفانه اطلاعات زیادی در این باره از باتری خودرو ها ندارم. اول اینکه لطف کنید بگید این باتری چند آمپر هست و بجز خودش چه آمپر دیگری بهش میخوره؟ دوم اینکه چه برندی از سپاهان باتری با کیفیت تر و پر فروش تر هستند؟!

  5. admin گفت:

    سلام وقت شما هم بخیر. باتری فابریک اچ سی کراس 60 آمپر می باشد. غیر از این باتری اچ سی کراس ، آمپر دیگری مناسب این خودرو نمی باشد چون قالب بزرگتر بر روی سینی این خودرو قرار نمی گیرد. پس بهتر است باتری فابریک خودش را بر روی این خودرو نصب نمایید. اوربیتال سیلور، پرمیوم و EFB و سوزوکی جزء برند های کارخانه سپاهان باتری می باشند. سپاهان باتری بهترین و با کیفیت ترین باتری ها را دارد و طرفداران زیادی هم دارند.

  6. عسگر گفت:

    ببخشید بهم میگید گارانتی باتری اچ سی کراس برند سوزوکی که یکی از محصولات سپاهان باتری هست چه مدت می باشد؟ میخوام برای اولین بار باتری خودروی خودم رو عوض کنم و گارانتی برام مهمه که حتما باتری گارانتی داشته باشه. پس لطف کنید در این باره راهنماییم بفرمایید ممنون از شما..

  7. admin گفت:

    دوست عزیز اگر قصد دارید باطری اچ سی کراس خودرو از برند سوزوکی شرکت سپاهان باتری خریداری کنید، به شما تبریک میگیم، چرا که علاوه بر خرید یک باتری با کیفیت با قیمت مناسب، شما از ۱۶ ماه گارانتی رسمی شرکت برای محصولی که خریداری می کنید نیز بهره مند خواهید شد . علاوه بر این شما می توانید در سراسر کشور به نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت سپاهان باتری دسترسی پیدا کنید و هر جا با مشکل مواجه شدید همکاران ما در کنار شما خواهند بود.

  8. آیتی گفت:

    ماشین من سوزوکی ویتارا هست و باتریش دشارژ شده. تصمیم گرفتم با یک ماشین سوزوکی کیزاشی باتری به باتری انجام بدم، اینکارو که کردم باتری سوزوکی ویتارا من شارژ نشد. بنظرتون باید از یک ماشین دیگه برای باتری به باتری کمک بگیرم؟ اگر اینکار رو بکنم باتری ماشینم شارژ خواهد شد؟؟؟ لطفا بنده رو راهنمایی کنید تا مشکل باتری ماشینم رو حل کنم تا ماشینم استارت بخوره مرسی از شما.

  9. اشراقی گفت:

    سلام وقت بخیر
    در صورتی که از عمر باتری اچ سی کراس خودروی من سه سال می گذره ولی چون کاملا سالمه و خودرو راحت استارت می خوره، من تصمیم ندارم که تعویضش کنم چون بنظرم اسراف میشه یک جورایی. ولی تازه خوندم که اگر درست متوجه شده باشم ، شما ذکر کردید که باید دو سه سال یکبار عوض کنیم باتری رو. حالا من گیج شدم نمیدونم چیکار کنم آخه باتری ماشینم فرسوده نشده که. حالا اگر باتری رو عوض نکنم برای قطعات دیگر مشکل ایجاد خواهد شد؟؟

  10. admin گفت:

    شما تعویض باتری اچ سی کراس را باید زمانی انجام بدید که باتری طول عمرش رو به اتمام باشه و هیچ کسی این را نگفته که حتما بعد از سه سال در هر شرایطی باید باتری ماشین را تعویض کنید. این سه سال طول عمر متوسط باتری خودرو هستش و با توجه به شرایط نگهداری ممکن طول عمر باتری از این هم فراتر برود و چیز غیر عادی نیستش ، با توجه به اینکه طول عمر باتری شما به سه سال رسیده باید حتما تست کنید باتری رو تا ببینید همچنان میتونه روی خودرو شما طول عمر مفید داشته باشه و عملکردش را ادامه بده یا اینکه باید تعویض کنید باتری رو.

  11. عادل گفت:

    هفته پیش خالم اومده بود خونمون میخواستم ببرمش جای مغازه جدیدم رو نشون بدم بهش. ماشین روشن کردم و افتادن تو مسیر ، مسیر یکم خاکیه و باید با سرعت کم رانندگی کنم اما من چون عجله داشتم با سرعت زیاد مسیر رو طی کردم و وقتی رسیدم دیدم چراغ چک ماشین روشن شده. ترسیدم گفتم حتما چون با سرعت بالا رانندگی کردم باتری اچ سی کراس آسیب دیده و ماشین داره بهم اخطار میده ! به نظرتون این حسی که من کردم درسته؟

  12. admin گفت:

    این شرایط که شما می فرمایید به هیچ عنوان روی باتری ماشین تاثیر نداره و روشن شدن چراغ چک خودرو هم ربطی به باطری اچ سی کراس نداره، در واقع خراب شدن باتری رو نمیتونید به روشن شدن چراغ ربط بدید چون وقتی باتری خراب بشه از طریق چراغ چک این موضوع را به شما اعلام نمی کنه. شما دچار ایراد دیگری در خود را هستید که باید به کارشناس مراجعه کنید تا با ریشه یابی این مشکل شما را راهنمایی کند تا بتوانید راه حل مناسب برای حل مشکل را پیدا کنید.

  13. سیاهی گفت:

    میشه بگید دقیقاً چه زمانی تجهیزات برقی در خودرو از انرژی باتری اچ سی کراس برای تامین انرژی مورد نیاز استفاده می‌کنند؟ راستش من برای معاینه فنی که رفته بودم کارشناس بهم گفت سعی کن از انرژی باتری زیاد استفاده نکنی تا طول عمر باتری حفظ بشه ولی من نمیدونم منظورش چی بوده! به جز استارت زدن در خودرو چه زمانی باتری برق برای تجهیزات الکتریکی تامین می‌کند که من بدونم و تحت کنترل بگیرم شرایط رو؟

  14. admin گفت:

    زمان هایی که شما در حال رانندگی با سرعت بسیار پایین هستید یا زمانی که پشت ترافیک گیر کرده اید و حتی زمانی که ماشین کلا خاموش است و دارید به ضبط صوت گوش می دهید ،در تمامی این موارد منبع تامین انرژی تجهیزات برقی در خودرو شما باتری اچ سی کراس هست پس اگر قصد دارید در مصرف انرژی باتری ماشین دقت بیشتری داشته باشید در این مواقع باید اقدام به کنترل گری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *