باتری خودروهای مدیران خودرو

باتری ام وی ام 530

باتری ام وی ام 530

مشخصات باتری ام وی ام 530

باتری ام وی ام 530 اصلی ترین بخش تامین کننده برق خودرو است و درواقع مانند قلب و روح ماشین است و درصورت خرابی آن حتی موتور خودرو نیز کار نخواهد کرد. باتری خودرو شاید از نظر اندازه کوچک باشد اما قدرت آن بسیار بالا است و مسئولیت بزرگی را در خودرو برعهده دارد. بدون قدرت باتری mvm 530 اتومبیل شما روشن نخواهد شد. هدف اولیه باتری، استارت زدن، تثبیت انرژی و تهیه نیروی کافی جهت راه افتادن مصرف کننده ها در زمان غیر فعال بودن دینام است. هنگامی که خودرو را روشن می کنید درواقع انرژی شیمیایی به الکتریکی تبدیل شده و ولتاژ را به استارت می رساند و این امر موجب می شود باتری شما انرژی مورد نیاز برای راه اندازی ماشین را تامین کند تا موتور کار کند. در چنین شرایطی که روشن شدن ماشین بستگی به کارکرد باتری دارد، پرواضح است که باید بصورت مداوم اقدامات و تست هایی بر روی باتری ام وی ام 530 انجام گیرد تا از بوجود آمدن مشکلات ناگهانی جلوگیری شود.

باتری ام وی ام 530 ، باتری 70 آمپر پایه بلند است. این باتری در قالب D26 قطب راست توسط کارخانه سازنده بر روی این خودرو نصب شده است. می توانید باتری 70 آمپر سوزوکی را برای خودرو خود تهیه کرده و با ارسال و نصب رایگان در سراسر تهران از جمله نارمک ، پونک ، مرزداران و الهیه درب منزل تحویل بگیرید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

 

 

خرید باتری اچ سی کراس با قیمت مناسب

تست باتری ام وی ام 530

موارد بسیاری وجود دارد که سبب خرابی باتری mvm 530 می شود و از جمله آن می توان به شدت گرما، سولفاته شدن و…. اشاره کرد. برای جلوگیری از خرابی ناگهانی باتری خودرو کارهایی از جمله اندازه گیری ولتاژ، بررسی سطح الکترولیت، محکم بودن سر باتریها، تمیز کردن سطوح خورده شده قطب و سر باتری و چک کردن تسمه دینام و …. را می توان انجام داد، این فرایند را تست باتری ام ی ام 530 می گویند.

تست ولتاژ ساده ترین روش تست باتری mvm 530 است که با استفاده از ولت متر یا مولتی متر اجام می گیرد. درصورتی که ولت متر عدد بالای 12 را نشان دهد معلوم می شود باتری سالم است و  و اگر غیر از این بود باید باتری را برای تست های دقیق و تخصصی نزد کارشناس ببرید.  تست باتری ام وی ام  530 را باید در نمایندگی های معتبر و با نظارت متخصص انجام دهید.

 

خرید باتری سوزوکی مناسب ام وی ام 530
فروش باتری اوربیتال پریمیوم mvm 530

خرید باتری ام وی ام 530

میانگین طول عمر باتری ها در حدود 2 سال است و بعد این مدت زمان معمولاً شما نیاز به خرید باتری ام وی ام 530 جدید پیدا می کنید. همانطور که قبلا گفته شد عمر مفید باتری از زمان قرار گرفتن الکترولیت در باتری آغاز می شود. بهترین راه جهت حفظ طول عمر باتری ها نگهداری و مراقبت مستمر از آن هاست.

همانطور که قبلا گفته شد نگهداری اشتباه باتری ها در انبار سبب کاهش عمر و حتی خرابی باتری می شود، چراکه باتری ها بصورت خود به خودی دشارژ و سولفاته می شوند. درنتیجه باتری های خارجی که به دلیل تحریم به صورت غیر قانونی وارد کشور می شوند و تا زمان رسیدن به دست مشتری به صورت نادرست نیز نگهداری می شوند، برای خرید باتری ام وی ام 530 مناسب نیستند. از عوامل دیگری که بر طول عمر باتری mvm 530 تاثیر می گذارند می توان به ترافیک زیاد، طرز استفاده کردن از خودرو، تعداد تجهیزات برقی و میزان استفاده از کولر ها و چراغ ها اشاره کرد. توجه داشته باشید که در صورت استاندارد نبودن هریک از این عوامل، عمر باتری شما کاهش خواهد یافت.

 

تعویض باتری ام وی ام 530

از نشانه های خرابی باتری استارت نخوردن خودرو است. باتری سالم برق مورد نیاز برای روشن شدن خودرو و تجهیزات برقی را فراهم می کند، بنابراین هرچند اگر خودروی شما استارت نخورد و روشن نشود لازم است یکسری کنترل ها را انجام دهید تا مطمئن شوید که مشکل از باتری خودرو است و نیاز به تعویض باتری ام و ی ام 530 دارید یا مشکل کربوط به بخش دیگری است.

06.10 : اگر نمی خواهید تعویض باتری mvm 530 را زودتر از موعد مقرر انجام دهید، نگهداری از باتری در شرایط استاندارد را در برنامه خود قرار دهید. در هوای سرد، واکنش‌های شیمیایی که بار الکتریکی باتری را تولید می‌کنند کندتر اتفاق می‌افتد، به همین دلیل است که مواجه شدن با باتری از کار افتاده در صبح‌های سرد رایج است. از سوی دیگر، در هوای گرم، واکنش های شیمیایی سرعت می گیرد که می تواند خوردگی داخلی را تسریع کرده و طول عمر باتری را کاهش دهد. با توجه به این مورد، لازم است دمای محیط نگهداری باتری را تحت کنترل بگیرید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

تعویض باتری mvm 530 کار آسانی است اما ریزه کاری هایی در انجام این کار وجود دارد که درصورتیکه انجام نشود موجب خسارت دیدن خودرو می شود.از این رو بهتر است کار تعویض را به دست متخصص این کار بسپارید تا از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری شود. نمایندگی سپاهان باتری متخصصان خود را برای هرچه بهتر انجام شدن کار شما به محل خودرو فرستاده و تعویض باتری را به صورت رایگان برای شما انجام می دهد.

03091401   :  ارسال باتری ام وی ام 530 به سراسر شهر تهران مانند تهرانپارس، نارمک، پاسداران و …. به صورت رایگان است که پس از تحویل باتری به شما، کارشناسان ما موظف هستند تا باتری را بر روی خودرو شما نصب کنند و ماشین را روشن به شما تحویل دهند، انجام این اتفاق به شما این دلگرمی را می دهد که باتری به بهترین نحو و با رعایت نکات فنی بر روی خودروتان نصب شده است، زیرا نصب اشتباه باتری بر روی خودرو می تواند به افراد، قطعات دیگر خودرو و خود باتری آسیب برساند و باعث مرگم باتری در روز اول زندگی خود شود.

 

باتری با کیفیتباتری mvm 530 با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری mvm 530 با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری mvm 530 با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری mvm 530 با خدمات پس از فروش

تاثیر سفر های کوتاه بر روی باتری ام وی ام 530 چیست؟

سفرهای کوتاه استرس زیادی را بر باتری ام وی ام 530 وارد می کند. اگر خودرو برای مدت طولانی درگیر سفر های کوتاه باشد، باتری ام وی ام 530 فرصت کافی برای دریافت شارژ مجدد ندارد. بنابراین اگر متوجه شدید که سفرهای کوتاه زیادی انجام می دهید، ممکن است باتری ام وی ام 530 شما در معرض خطر کم شارژ شدن قرار گیرد.

برای اینکه همه چیز منظم ادامه پیدا کند، هر چند وقت یکبار ماشین را برای یک رانندگی مناسب حداقل 30 دقیقه ای به خیابان ببرید تا فرصتی برای شارژ کامل باتری ام وی ام 530 فراهم شود.

برخی از باتری ها بسته به شرایطی که در آن نگهداری می شوند و نحوه رانندگی با خودرو، ممکن است پس از دو سال از کار بیفتند. اگر سن باتری ام وی ام 530 شما اخیراً بالا رفته است یا در آستانه تولد چهار سالگی خود قرار دارد، ارزش آن را دارد که به دنبال تعویض باتری ماشین خود باشید. ماه‌های زمستانی چالش‌برانگیزترین ماه‌ها برای باتری‌ ام وی ام 530 هستند، بنابراین مرتب کردن باتری‌های خود از قبل، شما را یک قدم جلوتر از بقیه خواهد برد.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

شرایط عادی برای باتری MVM 530 به چه معناست؟

وقتی صحبت از تعمیر و نگهداری از باتری MVM 530 در شرایط عادی می شود ، واژه ی “عادی” توسط تعدادی از عوامل تعیین می شود که در تئوری وجود دارد اما به ندرت اتفاق می افتد. به عنوان مثال ، عمر باتری MVM 530 در شرایط عادی به طور متوسط سه سال است. “عادی” در این مورد به این معنی است که باتری چرخه های شارژ کامل را طی می کند ، تحت تاثیر درجه حرارت شدید قرار نمی گیرد، به یک سیستم شارژ قابل اعتماد و ثابت متصل شده است و برای تعداد زیادی لوازم جانبی در زمان خاموش بودن موتور خودرو نیرو نمی دهد.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری زانتیا

اهمیت میزان شارژ باتری ام وی ام 530 در چیست؟

شارژر باتری ام وی ام 530 سطح شارژ بهینه باتری خودروی شما را زمانی که خودرو در حال استفاده نیست حفظ می کند. مهمترین چیز برای این که مجبور به تعویض باتری ام وی ام 530 زودتر از موعد مقرر نشوید، این است که مطمئن شوید حداقل هفته ای یک بار باتری ماشین خود را از طریق رانندگی طولانی مدت به طور کامل شارژ کنید زیرا عمر باتری شما را بسیار افزایش می دهد و باعث می شود باتری روند طبیعی خود را طی کند و دچار مرگ زودرس نشود. این کار را با یک شارژر یا صرفاً با ماشین سواری به اندازه کافی برای شارژ مجدد باتری، انجام دهید. در صورتی که باتری شما مرده و دیگر توانایی شارژ پذیری ندارد و نیاز به تعویض باتری ام وی ام 530 دارید، می توانید با کارشناسان فروش امداد باتری کهن تماس برقرار کنید و باتری مناسب خودرو خود را با ارسال و نصب رایگان در محل تحویل بگیرید و از گارانتی و خدمات پس از فروش عالی محصولات سپاهان باتری باتری بهره مند شوید.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

چگونه ممکن است باتری ام وی ام 530 را تا آخرین لحظه بر روی خودرو مورد استفاده قرار داد؟

خودرو برای کارکرد صحیح به موارد مختلفی متکی است. باتری ام وی ام 530 یکی از ضروری ترین قطعات این خودرو است. این باتری قابل شارژ است اما با گذشت زمان ، باتری ظرفیت یا قابلیت نگهداری خود را از دست می دهد که این امر به دلیل شرایط آب و هوایی نامناسب سریع تر اتفاق می افتد. هنگامی که باتری شارژ خود را از دست می دهد، برای راه اندازی خودرو نیاز به تعویض باتری خودرو دارید.

عوامل متعددی تعیین می کنند که باتری ام وی ام 530 شما چقدر دوام می آورد، متوسط ​​عمر باتری خودرو بین دو تا سه سال است اما طول عمر دقیق آن به عوامل مختلفی مانند شرایط آب و هوایی، نوع خودرو و عادات رانندگی بستگی دارد. در صورت رانندگی روزانه و شارژ کامل باتری، باتری ام وی ام 530 تا آخرین لحظه بر روی خودروتان دوام می آورد. پس از اهمیت بالای رانندگی کافی با خودرو غافل نشوید.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری مزدا 323

دینام خودرو با باتری ام وی ام 530 چه ارتباطی دارد؟

14010819    :    دینام ها در خودروها نصب می شوند تا پس از روشن شدن موتور، سیستم الکتریکی را تغذیه کنند . توسط میل لنگ از طریق تسمه مارپیچ رانده می شود. یکی دیگر از عملکردهای دینام این است که باتری را پس از روشن شدن خودرو، شارژ می کند. اگر دینام خودروی شما معیوب باشد، ممکن است باتری ام وی ام 530  شما را تخلیه کند زیرا به درستی شارژ نمی شود.

باتری خودرو علاوه بر روشن کردن ماشین، یک وظیفه مهم دیگری دارد که در ارتباط با دینام است. جریانی که از سمت دینام تولید می شود، وارد باتری می شود و از آنجا برای جعبه فیوز ارسال می شود، این جریانات دارای نوسانات زیادی هستند که می توانند به فیوز ها و قطعات الکتریکی خودرو آسیب برسانند، اما باتری پس از اینکه جریان را از دینام دریافت می کند، آن را تصفیه می کند، سپس جریان را به جعبه فیوز ارسال می کند.

151001 ف ف:   از مواردی که با بوجود آمدن آن باید به سلامت باتری ام وی ام 530 شک کرد این است که، نور چراغهای جلویی خودرو به هنگام رانندگی در جاده کم می شوند، چراغ داخلی خودرو چشمک می زند، سیستم و رادیو تنظیم نمی شود و سیستم سرمایشی و گرمایشی از کار می افتد اشاره کرد. حضور دینام معیوب در خودروی شما عمر باتری را کوتاه خواهد کرد و طبیعتا باتری را به خطر می اندازد. بنابراین سعی کنید حتما بعد از مشاهده ی این علائم تست دینام انجام دهید چراکه دینام اگر خراب باشد باتری جدید را نیز می تواند خراب کند.

 

011001 ف ف :   با باتری ام وی ام 530 فرسوده چه کنیم؟

دانشمندان دائما به دنبال راه حل های بهتر و پایدارتر برای آینده ی زمین هستند. ما می توانیم به عنوان مصرف کننده، می توانیم با کاهش، استفاده ی مجدد و بازیافت تا حد امکان، نقش خود را در مبارزه برای ایجاد یک سیاره ی اک و زیبا تر ایفا کنیم. باتری های خودرویی یکی از مهمترین وسیله ها هستند که برای حفظ سلامت بشر و محیط زیست باید بازیافت شوند. باتری ها دارای اسید سولفوریک ، سرب و ترکیبات سمی زیادی هستند که رها کردن آن ها در محیط زیست می تواند جان انسان را به خطر بیاندازد. پس شما به هنگام خرید یک باتری جدید می توانید باتری فرسوده را به کارخانه ها تحویل دهید تا قطعات آن را خرد کرده و برای ساخت باتری های جدید بازیافت کنند.

 

291001 ف ف:   اینکه خودرو استارت نمی خورد چه میزان به باتری ام وی ام 530 مربوط می شود؟

همه رانندگان از این وحشت دارند که سوئیچ خود را در خودرو بچرخانند و با یک صدای وحشتناک مانند تق تق بجای استارت خوردن خودرو مواجه می شوند. پس از چندین بار تلاش کردن برای استارت، در نهایت موتور روشن می شود. زمانی که خودرو روشن نشود دلیل ان می تواند دشارژ شدن باتری باشد. اما در صورتی که با شارژ کردن باتری، پس از مدت زمان کوتاهی باتری مکرر دشارژ شود، نشان دهنده ی این است که باتری شارژ پذیر نبوده و در نهایت فرسوده است. سیستم هایی نظیر استارت، تهویه مطبوع، گرمکن صندلی ها و سایر مصرف کنندگان برق همگی به باتری فشار وارد می کنند.

13 دیدگاه در “باتری ام وی ام 530

  1. مینا گفت:

    سلام وقت بخیر من ماشینم 70 امپر صبا روش نصب هستش و زود زود باتری ام وی ام 530 من خراب میشه یعنی برای من چون هزینه بر هست و درد سر زیادی داره میخام که
    باتری ام وی ام 530 خودمو که 70 امپر صبا هستش جاش باتری 66 امپر صبا که قیمتشم پایین تر هست نصب کنم ایا این امکان هست

  2. پریسا گفت:

    سلام وقت بخیر. قیمت باتری mvm 530 سوزوکی سپاهان چند هست؟ قطب چپ و راست چه فرقی دارن باهم؟ از لحاظ قیمت چطور

  3. طاها گفت:

    همان طور که همه ميدونند باتری ام وی ام ۵۳۰ قلب خودروی ام وی ام ۵۳۰ هستش میخام بدونم میشه لطف کنید شما به من بگید قلب ام وی ام ۵۳۰ من چند آمپر هستش ؟

  4. علی اکبر گفت:

    سلام خسته نباشید. ببخشید جناب نصب باتری ماشین خیلی حساس هست؟ من یک باتری ام وی ام ۵۳۰ خریدم و خودم نمیتونم نصب کنم ولی همسایمون گفته بلده در صورتی که تخصص خاصی نداره. حالا من از شما می پرسم اگر نصب باتری خیلی حساس هست من یک کارشناس برای نصب بیارم نظرتون در این باره چی هست؟

  5. admin گفت:

    سلام خیلی ممنون. نصب باتری خودرو خیلی آسان می باشد و هر شخصی که بلد باشد می تواند باتری ام وی ام 530 خودرو را تعویض کند.

  6. فهیمه گفت:

    سلام من یک ماشین ام وی ام دارم که دو سال هست از عمر باتری mvm 530 می گذره. دیشب که فراموش کردم چراغ داخل خودرو روشن مونده ، صبح متوجه شدم استارت نمیخوره و موتور روشن نمیشه. خواستم ازتون بپرسم من چطور باید متوجه بشم که باتری ماشینم فرسوده شده یا اینکه نه ، دشارژ شده و با یک باتری خودروی دیگه میتونم شارژش کنم و ماشین دوباره استارت بخوره. چطور این رو بفهمم؟

  7. admin گفت:

    برای اینکه بتونید تشخیص بدید باطری ام وی ام ۵۳۰ شما د شارژ شده یا فرسوده شده باید حتما تست باتری ماشین را انجام بدید. این تست رو میتونید در تمام نمایندگی های معتبر سراسر کشور انجام بدید و لازمه که برای انجام این تست حداقل یک روز باتری تون رو به اون نمایندگی بسپارید. نتیجه تست اگر مشخص کرد باتری شما نیاز به تعویض داره باید فوراً اقدام به خرید باتری جدید کنید و اگر مشخص کرد که باتری هنوز میتونه به شما خدمت کنه باید اقدام به شارژ کردن باتری به طور کامل کنید و برای زمانی که نیاز به تعویض باتری پیدا خواهید کرد برنامه ریزی کنید.

  8. کلهر گفت:

    سلام جناب.
    اگر باتری فابریک ماشین ام وی ام ۵۳۰ ، ۷۰ آمپر پایه بلند باشه سوالی ذهن من رو مشغول به خودش کرده که آیا میتونم روی این خودرو مثلا از باتری ام وی ام ۵۳۰ با آمپر ۶۰ پایه کوتاه هم نصب کنم؟؟ شاید من بخوام از سیستم های برقی و الکتریکی این خودرو کمتر از بقیه استفاده کنم، به همون دلیل هست که این سوال برام پیش اومد و خواستم از شما بپرسم تا اگر احیانا باتری فرسوده شد هر زمان، بدونم.

  9. admin گفت:

    نه دوست عزیز شما نمیتونید از باتری که از نظر ابعاد و قالب از باتری خودرو شما کوچکتره و چینش قطب هاش با باتری فابریک خودرو شما که باتری ۷۰ آمپر پایه بلند قطب راست هست فرق میکنه، روی خودرو استفاده کنید. برای تعویض باطری ام وی ام ۵۳۰ شما مجاز به استفاده از باتری فابریک روی خودرو هستید و نمی توانید هر باطری رو که از نظر شما برای خودرو مناسب هست روی ماشین نصب کنید چون استانداردهایی برای انتخاب باتری فابریک در نظر گرفته شده که شما در جریانش نیستید و کارشناسان تولید کننده می دانند که چه چیزی بر روی خودروی شما عملکرد بهتری رو داره.

  10. پریدخت گفت:

    تعویض باتری ام وی ام ۵۳۰ در محل نوشتین رایگان انجام میشه ولی می خوام بدونم اگه بخوام علاوه بر تعویض باتری سرباتری ها هم تعویض بشه و تست دینام و تست ولتاژ برای باتری انجام بشه این خدمات هزینش چقدر هستش؟ چون من از اینکه باتری از بین رفته یا نه مطمئن نیستم ولی نیاز دارم قبل از تعویض باتری حتماً تست ولتاژ براش انجام بدم، گفتم شما بیاید باتری رو تست کنید اگه نیاز به تعویض داشت تعویضش کنید برام اگر هم نه که هیچی دیگه‌.

  11. admin گفت:

    امکان انجام تست ولتاژ برای باتری ام وی ام ۵۳۰ شما در محل وجود ندارد و در صورتی که شما نیاز به انجام این تست دارید باید همراه با باتری به نمایندگی ما واقع در آدرسی که در سایت ارائه شده مراجعه کنید تا کارشناسان باتری را برای شما تست کنند. تست دینام از جمله خدماتی هستش که به صورت رایگان در محل برای شما انجام میشه و در مورد تعویض سر باتری ها هم شما باید هزینه سر باتری را پرداخت کنید و باید حتماً در زمان ثبت سفارش به کارشناس بگیرید که علاوه بر تعویض باتری چه خدمات دیگری نیاز دارید.

  12. فدایی گفت:

    لطفاً به من بگید برای تعویض باطری ام وی ام ۵۳۰ لازمه که حتماً تعویض سر باطری هم انجام بشه یا اینکه اختیاری هستش و نیاز نیست حتما این اتفاق بیفته؟ آخه من دفعه قبلی که باتری ماشین را عوض کردم سر باتری رو هم کنارش تعویض کردم، الان نمیدونم باز هم موقع تعویض باتری باید این کار را انجام بدم یا اینکه اون زمان نیاز بوده و الان نیازی نیست، در این مورد اگر من رو راهنمایی کنید ممنون می شم از شما.

  13. admin گفت:

    برای تعویض باطری ام وی ام ۵۳۰ شما نیاز ندارید حتما اقدام به خرید سر باطری جدید کنید و اگر نیاز به تعویض سر باطری باشه خود کارشناس تشخیص میده و تعویض سرباتری رو براتون انجام میده، اما شما باید درخواست بدید که کارشناس سر باطری هم علاوه بر باتری که برای شما میاره در تجهیزاتش داشته باشه تا اگر نیاز بود تعویض سر باتری هم بود برای شما انجام بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *