باتری خودروهای جک

باتری جک j4

باتری جک j4

مشخصات باتری جک j4

باتری 60 آمپر پایه بلند، باتری مناسب جک جی 4 است.این باتری با قالب D23 استفاده می شود.باتری 70 آمپر پایه بلند نیز با قالب D26 می توان در این خودرو استفاده کرد.

از برند های باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB سپاهان باتری، می توانید برای خودروی جک j4 استفاده نمایید.سپاهان باتری از کارخانجات مطرح خاورمیانه در حوزه تولید باتری خودرویی است.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

قیمت باتری جک j4

قیمت باتری ها برحسب نوع برند و مواد تشکیل دهنده آن، توسط شرکت تعیین می شود.برای اطلاع دقیق از قیمت های بروز باتری ها می توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

تست باتری جک j4

تست باتری از مواردی است که در بهبود کارایی خودرو تاثیر می گذارد.کارشناسان ما قبل از تعویض، سلامت باتری را بوسیله دستگاه های مخصوص کنترل می کنند.تمام برند های سپاهان باتری دارای گارانتی معتبر هستند.این ضمانت نامه بین 12 تا 18 ماه اعتبار دارد.باتری های سپاهان روزانه تولید و در اختیار نمایندگی ها قرار می گیرد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

جدید بودن تاریخ باتری اهمیت بسیاری دارد.تاریخ جدید در کیفیت و قدرت باتری بسیار تاثیر گذار است.ارسال باتری در تهران توسط نمایندگی سپاهان باتری رایگان انجام می شود.همچنین نصب باتری روی خودروی شما نیز هزینه ای ندارد.

06.13 : علاوه بر تست باتری جک j4 ، تست دینام و سیستم شارژ خودرو را هم باید در برنامه کاری خود قرار دهید. دینام معیوب می تواند الکتریسیته متناوب با ولتاژ بسیار بالا تولید کرده که می تواند باتری را از بین ببرد. بنابراین، باید هر از گاهی دینام را بررسی کرده تا مطمئن شوید که درست کار می کند یا قبل از اینکه دیر شود آن را تعویض کنید. هر چند وقت یکبار باتری خود را با تمام تجهیزات حرفه ای مورد نیاز ، توسط مکانیک بررسی و سرویس کنید. تست باتری خودرو و انجام کلیه مراحل تعمیر و نگهداری پیچیده را به متخصصان این زمینه بسپارید. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که باتری شما در شرایط مناسب و تحت کنترل است.

طول عمر باتری جک j4

طول عمر باتری ها به عوامل بسیاری بستگی دارد.اما متوسط این طول عمر بین 1 تا 3 سال است.تعویض باتری توسط کارشناس نمایندگی سپاهان باتری برای مشتریان به صورت رایگان انجام می گیرد.لازم است بدانید که تعویض باتری امری بسیار مهم است و در صورت اشتباه موجب خسارت دیدن خودرو می شود.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

باتری با کیفیتباتری جک j4 با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری جک j4 با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری جک j4 با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری جک j4 با خدمات پس از فروش

روش حفظ طول عمر باتری جک J4 چیست؟

علاوه بر پارک کردن خودرو در گاراژ و سایه، می‌توانید از خودروی خود در برابر گرما به وسیله ی کاور خودرو در هر شرایط آب و هوایی محافظت کنید. این روکش ها برای منحرف کردن گرما و محافظت از ماشین شما در برابر اثرات اشعه UV طراحی شده اند. بهتر است این کاور را بعد از اینکه به ماشین خود زمان دادید تا خنک یا خشک شود روی خودرو بکشید تا در گرما یا رطوبت قرار نگیرد.

با روشن کردن چراغ‌ها، شارژرهای متصل به برق، یا استفاده از آپشن های برقی خودرو مانند رادیو وقتی موتور خاموش است، فشار اعمال شده بر روی باتری جک J4 خود را بیش از حد افزایش دهید.

در حالی که در حال رانندگی هستید، دینام شما بیشتر کارهای مربوط به برق رسانی به این ویژگی ها را بر عهده می گیرد. با این حال، پس از خاموش کردن موتور، این کار دوباره بر دوش باتری جک J4 شما می افتد. در حالی که ممکن است دوست داشته باشید پس از خاموش کردن موتور خود در ماشین تهویه مطبوع خود بنشینید و به رادیو گوش دهید، انجام این کار بیش از حد می تواند طول عمر باتری جک J4 شما را کاهش دهد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

چگونه میزان شارژ باتری جک J4 را تحت کنترل داشته باشیم؟

از مهم ترین عواملی که بر طول عمر باتری جک j4 موثر است، میزان شارژ باتری است. تست باتری خودرو باید به طور مرتب انجام شود و در صورت نیاز، باید شارژ مجدد باتری انجام شود. اگر باتری فرسوده شده باشد و توانایی شارژ پذیری خود را از دست داده باشد، باید در اولین فرصت تعویض باتری جک j4 را انجام دهید. برای چک کردن میزان شارژ باتری، باید از میزان ولتاژ آن آگاه باشید. برای این که تست باتری را انجام دهید و میزان ولتاژ باتری را اندازه گیری کنید، باید زمانی که خودرو خاموش است از مولتی متر استفاده کنید. یک باتری سالم باید 12.4 ولت ولتاژ تولید کند. اگر ولتاژ باتری خودرو کمتر از این مقدار باشد، به این معناست که شارژ باتری تخلیه شده است.

باتری سایر خودرو ها : باتری چیرمن

طول عمر باتری جک J4 چقدر است؟

هنگامی که باتری وسیله نقلیه خود را تعویض می کنید، طول عمر آن به مدت زمانی که می تواند شارژ خود را نگه دارد و همچنین مدت زمانی که می تواند شارژ شود، بستگی دارد. وقتی نمی توان آن را شارژ کرد، مرده است. اگر همیشه در شرایط ایده آل رانندگی می کنید، بدون دماهای شدید و بدون رطوبت بیش از حد، اعتقاد بر این است که یک باتری جک j4 جدید می تواند تا چهار سال دوام بیاورد. اگرچه طول عمر دقیق باتری به وسیله نقلیه و وضعیت آن بستگی دارد، اما می توان گفت که اکثر خودروها به طور متوسط ​​هر چهار سال یک بار به باتری جدید نیاز دارند. برای اکثر رانندگانی که نیمی از سال در شرایط زمستانی رانندگی می‌کنند، این طول عمر ممکن است کمی کوتاه‌تر باشد. در سه سالگی، شروع به توجه به نحوه کارکرد باتری جک j4 خود کنید. مهم است که مشکل را قبل از اینکه بر سلامت خودرو شما تأثیر بگذارد، حل کنید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *