باتری خودروهای ام جی, باتری خودروهای مدیران خودرو

باتری تیگو 5

باتری چری تیگو 5

مشخصات باتری تیگو 5

باتری تیگو 5 را می توانید از بین محصولات شرکت سپاهان که یکی از قوی ترین کارخانجات تولید باتری در ایران است، تهیه کنید. این شرکت برند های خود را در 4 برند باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB تولید کرده است و با کیفیت بالا در بازار عرضه شده اند.

بسیاری از این باتری ها به خاطر کیفیت خوبی که دارند به کشور های همسایه صادر می شوند. باتری سوزوکی از جمله ی این محصولات صادراتی است و بصورت مشترک با ژاپن تولید شده است و بدلیل فناوری های جدید به کار رفته در آن بسیار محبوبیت دارد. شما می توانید باتری مناسب چری تیگو 5 خود را از میان برند های سپاهان باتری انتخاب نمایید. این باتری ها در قسمت پایین صفحه در ذیل بخش توضیحات برای شما آورده شده است.

باتری 74 آمپر تولید شده در قالب L3 باتری مناسبی است که در این خودرو نصب شده است. می توانید باتری 74 آمپر سوزوکی را برای خودرو خود تهیه کنید تا از 16 ماه گارانتی تعویض رسمی در نظر گرفته شده برای این محصول بهره مند شوید. با خرید این باتری از امداد باتری کهن، ارسال و نصب آن در اشرفی اصفهانی ، ونک ، گاندی و سایر مناطق تهران ، به صورت رایگان برای شما انجام خواهد شد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

 

ارسال و نصب رایگان باتری جک J5 در تهران

تست باتری تیگو 5

همه اجزای خودرو به نگهداری و مراقبت مناسب احتیاج دارند. تست و آزمایش مداوم، به شما اطمینان بیشتری خواهد داد و از هزینه های گزاف و خرابی های ناگهانی جلوگیری خواهد کرد. باتری خودرو از بخش های مهم خودرو است که روشن شدن ماشین به آن وابسته است، بنابراین باید تست باتری تیگو 5 را در برنامه خود قرار دهید.
تست کنترل سلامت باتری در عملکرد آن بسیار تاثیر گذار است، اقداماتی وجود دارد که در صورت توجه به آن ها و بررسی شان از این خرابی های ناگهانی جلوگیری خواهد شد. بررسی وضعیت ولتاژ باتری، بررسی سطح الکترولیت، محکم بودن سر باتریها، تمیز کردن سطوح خورده شده قطب و سر باتری و چک کردن تسمه دینام همه برای نگهداری‌های پیشگیرانه یک باتری لازم اند و در واقع از مراحل اصلی تست باتری چری تیگو 5 به شمار می روند.

06.10 : یک باتری برای دو سال در بهترین حالت خود است، بنابراین، اگر باتری شما دو ساله یا بزرگتر است، زمان خوبی است که مراقب آن بوده و تست و برسی های لازم را اعمال کنید. یکی از نشانه هایی که در مورد سلامت باتری هشدار می دهد این است که وقتی موتور را استارت می زنید، صدای عجیب به گوشتان رسیده و یا راه اندازی خودرو به کندی انجام می شود. هرچه باتری شما قدیمی‌تر باشد، آسیب‌پذیرتر می‌شود، به خصوص زمانی که با تغییر فصل و به دنبال آن تغییرات دما مواجه می شوید، بنابراین قبل از اینکه وارد تابستان و یا زمستان شوید، باتری خود را بررسی کرده تا مطمئن شوید که وضعیت خوبی دارد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

از آن جایی که تجهیزات برقی خودرو برای کار کردن به باتری نیاز دارند، برای تامین برق مورد نیاز آن ها لازم است به سلامت باتری ها توجه نماییم.این توجه موجب جلوگیری از کاهش طول عمر باتری می شود. لازم به ذکر است باتری در مناطق گرمسیر و پر ترافیک زودتر کیفیت خود را از دست می دهد که باید به این موضوع توجه کرد و در این شرایط تست باتری تیگو 5 را بیشتر و دقیق تر انجام داد.

 

خرید باتری تیگو 5 سوزوکی
فروش باتری اوربیتال پریمیوم مناسب تیگو 5

قیمت باتری چری تیگو 5

قیمت باتری چری تیگو 5 توسط شرکت سازنده بر اساس عواملی تعیین می گردد. میزان آمپر، نوع باتری، نوع برند و بسیاری از عوامل دیگر تعیین کننده قیمت اند. شما می توانید برای مطلع شدن از قیمت باتری چری تیگو 5 از بین محصولات شرکت سپاهان باتری با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار نمایید و در صورت نیاز به راهنمایی از مشاوره ی پشتیبان های ما استفاده کنید.

باتری ماشین از مهمترین قسمت های تامین کننده انرژی اولیه در خودروهاست. اهمیت باتری آنقدر بالا است که میزان سلامتی آن بر کیفیت راندمان خودرو تاثیر بسیاری می گذارد. تاریخ تولید باتری نیز از مواردی است که در سلامت و قدرت باتری بسیار موثر است. حتما توجه داشته باشد که باتری هایی که بیش از 6 ماه از تاریخ تولیدشان می گذرد را خریداری نکنید. اصولا باتری های داخلی پس از تولید به دست نمایندگان فروش می رسد و زمان بسیار کمتری را نسبت به باتری های وارداتی در انبار ها نگهداری می شوند، بر این اساس از نظر کیفیت و قدرت، وضعیت بهتری دارند.

 

تعویض باتری تیگو 5

بهتر است تعویض باتری تیگو 5 را بدلیل خطراتی که در آن وجود دارد به دست یک کارشناس بسپارید. این نکته ضروری است که اول مطمئن شوید که باتری واقعا نیاز به تعویض دارد، مسلما شما دوست ندارید که وقت و هزینه برای خرید باتری نو بگزارید در حالی که باتری شما هنوز سالم است. چک کنید که دینام شما سالم باشد، سپس در صورت وجود مشکل اقدام به تعویض باتری تیگو 5 کنید.

عدد مشخصی را برای عمر باتری های خودرویی نمی توان تعیین کرد چرا که به عوامل مختلفی بستگی دارد اما بر اساس آمار این نتیجه گرفته شده است که عمر مفید باتری ها در حدود دو سال است و بعد از آن بهتر است باتری را تست کنید تا ببینید چ زمانی موعد تعویض باتری تیگو 5 فرا می رسد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

01091401 : نحوه استفاده مالکان از یک وسیله نقلیه الکتریکی بر عمر کلی باتری تیگو 5 تأثیر می گذارد. روش‌های بد متعددی وجود دارد که می‌تواند برای باتری‌های برقی مضر باشد، از شارژ کردن بیش از حد آن‌ها گرفته تا نگهداری آن‌ها در شرایط نامناسب. راهنمایی به طور گسترده ای برای کمک به مالکان وسایل نقلیه برای مراقبت صحیح از آنها در دسترس است، اما زمان های عجیبی وجود دارد که ممکن است اشتباهی ناخواسته رخ دهد. کم نگه داشتن باتری در هنگام شارژ به طور منظم می تواند به طور دائمی به باتری آسیب برساند. اگر بارها و بارها شارژ باتری کمتر از 5٪ باقی بماند، آسیب می تواند منجر به کاهش طول عمر کلی شود.09

شرایطی مانند ترافیک، شرایط اقلیمی، تجهیزات برقی خودرو و نحوه ی برخورد صاحب خودرو با آن و بسیاری از عوامل دیگر از موارد مهم در طول عمر باتری محسوب می شوند. همچنین عواملی مانند استفاده بیش از حد از کولر و چراغ ها در زمان خاموش بودن دینام و همچنین سرما و گرمای بیش از حد هوا بر روی عمر باتری تاثیر می گذارد. درصورت استاندارد نبودن هر یک از موارد، عمر مفید باتری خودروی شما کاهش خواهد یافت.

 

باتری با کیفیتباتری تیگو 5 با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری تیگو 5 با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری تیگو 5 با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری تیگو 5 با خدمات پس از فروش

چگونگی اتصالات باتری چه تاثیری بر روی باتری تیگو 5 دارد؟

یک باتری تیگو 5 که به خوبی در جای خود محکم نشده است می تواند طول عمر کمتر از حالت عادی را داشته باشد، بنابراین بهتر است با یک گیره باتری مناسب و محکم مطمئن شوید که در جای خود محکم است و برای شما مشکلی ایجاد نمی کند.

لرزش ها می توانند با ایجاد اتصال کوتاه به اجزاء داخل باتری تیگو 5 آسیب برسانند و این برای عمر باتری خوب نیست. از طرف دیگر، سفت شدن بیش از حد گیره باتری نیز می تواند به باتری تیگو 5 آسیب برساند.

دفعه بعد که در تعمیرگاه هستید، به مکانیک یادآوری کنید که باتری را یک بار چک کند تا مطمئن شوید که در جای خود محکم است، دچار خوردگی و سولفاته نشده است، بست های نگهدارنده ی آن بیش از حد سفت نشده اند، برآمدگی با شکستگی بر روی بدنه ی آن ایجاد نشده است و در کل باتری تیگو 5 شما در شرایط ایده آل قرار دارد.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

چگونه از باتری تیگو 5 نگهداری کنیم؟

مراقبت از باتری خودرو با انجام برخی اقدامات ساده نه تنها عمر باتری تیگو 5 شما را افزایش می دهد، بلکه باعث جلوگیری از خالی شدن شارژ باتری تیگو 5 نیز می شود. سفرهای کوتاه مکرر یا دوره های طولانی عدم استفاده تنها گوشه ای از مواردی هستند که می توانند بر سلامت باتری تیگو 5 تأثیر بگذارند.

آب و هوا نیز می تواند بر باتری تیگو 5 شما تأثیر بگذارد. برخی از مطالعات نشان می دهند که باتری های خودرو در گرمای تابستان بیشتر از زمستان خراب می شوند. چرا این اتفاق می افتد؟ گرمای شدید تابستان می تواند میزان سولفات ها در باتری تیگو 5 را افزایش دهد. گرمامی تواند فعالیت های شیمیایی درون باتری تیگو 5 شما را تسریع کند و از این طریق صفحات باتری را در معرض خوردگی قرار دهد.

281201 ف:  ما با خودداری از انجام برخی از کار هایی که موجب آسیب رسیدن به باتری تیگو 5 می شود نیز می توانیم از باتری خودروی خود نگهداری کنیم تا طول عمر آن کاهش پیدا نکند. به عنوان مثال باید سعی کنیم تا حد توان از استفاده از سیستم هایی مانند چراغهای خودرو، ضبط صوت و رادیو، کولر و بخاری ، زمانی که موتور وسیله ی نقلیه را خاموش کرده ایم؛ خودداری کنیم تا باتری شارژ خود را از دست ندهد. اگر غیر از این باشد باتری با دشارژ شدن های مداوم، به فرسودگی خواهد رسید. بنابراین با کاهش این استفاده ها می توانیم طول عمر باتری را افزایش دهیم.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری پژو 206

چه عواملی بر عملکرد باتری تیگو 5 شما تاثیر گذار خواهند بود؟

عوامل متعددی می توانند واکنش شیمیایی درون باتری خودرو را مختل کنند. ارتعاشات ناشی از رانندگی در خیابان های ناهموار می تواند باعث شل شدن اتصالات یا آسیب رسیدن به صفحات باتری تیگو 5 شما شود. گرمای شدید واکنش شیمیایی را تسریع می کند و عمر باتری را کوتاه می کند، در حالی که آب و هوای مناسب می تواند عمر باتری افزایش دهد. بنابراین برخی از باتری ها با یک کاور  عایق پوشانده می شوند تا تاثیر گرمای شدید بر آن کاهش یابد. سبک رانندگی نیز می تواند بر واکنش درون باتری تیگو 5 تأثیر بگذارد. راه اندازی ماشین یک جریان بزرگ برق را از باتری تیگو 5 شما می گیرد، بنابراین سیستم شارژ باید برای پر کردن باتری وارد عمل شود. این بدان معناست که اگر رفت و آمد کوتاهی دارید یا خودرو را در طول روز زیاد تر از حد معمول استار می زنید ، باتری هرگز به طور کامل شارژ نمی شود. این حالت اگر ثابت باشد، منجر به طبقه بندی اسید می شود.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

چگونه مدت زمان ماندگاری باتری تیگو 5 بر روی خودرو را به حداکثر برسانیم؟

گرما واکنش شیمیایی باتری تیگو 5 شما را برای تولید برق تسهیل می کند ، اما سرعت تخریب صفحات باتری را نیز افزایش می دهد. در آب و هوای سردتر ، باتری ممکن است سه سال یا بیشتر دوام بیاورد، اما در مناطق گرم، باتری خودرو معمولاً تقریباً دو سال دوام می آورد. برای مقابله با گرما ، خودروسازان ممکن است یک محافظ حرارتی روی باتری نصب کنند. پیشنهاد می شود برای کاهش تاثیر منفی گرما بر روی خودرو، تا حد امکان خودرو خود را در پارکینگ یا زیر سایه درختان پارک کنید تا از تابش مستقیم نور خورشید دور باشد. همچنین تست باتری تیگو 5 را در برنامه ی خود قرار دهید و در بازه های زمانی معین این کار را انجام دهید تا بتوانید تعویض باتری را در زمان مناسب انجام دهید.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری سیلو

بعد از تحویل باتری فرسوده تیگو 5 با آن چه کاری انجام می دهید؟

14010818   :    وقتی باتری را به یک مرکز توانمند رساندید، کارتان تمام می شود! می توانید بنشینید و استراحت کنید. از اینجا، باتری قدیمی شما احتمالاً به یکی از تعدادی از مراکز تخصصی بازیافت می رود. با تحویل باتری فرسوده خود به نمایندگی باتری اوربیتال، آن ها به کارخانه سپاهان ارسال می شود.

در آن جا، باتری ها خرد می شوند و به اجزای مختلفی جدا می شوند. پوشش پلاستیکی به پلاستیک های دیگر می پیوندد تا تمیز شوند و به مواد قابل استفاده تبدیل شوند. سرب به دو شکل از باتری بازیابی می شود، شبکه های جامد و خمیر سرب. اکثر اسیدها در فرآیندهای مختلف ناپدید می شوند، اگرچه برخی از تأسیسات دارای فناوری ضبط و بازیافت آن هستند. هر دو شکل جامد و خمیری سرب تحت ذوب و تصفیه بیشتر قرار می گیرند تا زمانی که ذخیره شوند و آماده استفاده مجدد شوند.

در مجموع، 90 درصد باتری خودروی قدیمی شما قابل بازیافت است. چه زمان تعویض باتری یا تعویض کامل خودرو فرا رسیده باشد، مطمئن شوید که این گام اضافی را برای دور انداختن باطری خودروی مستعمل خود انجام دهید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

 

290901ف ف : چرا باتری تیگو 5 فرسوده را بازیافت کنیم؟

بازیافت منابع زمین را حفظ می کند، آلودگی را کاهش می دهد و به اقتصاد کمک می کند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که جهان تلاشی هماهنگ برای بازیافت باتری های فرسوده و مستعمل خودرو های خود انجام دهد. زمانی که باتری خودروی شما فرسوده شد می توانید آن را به نمایندگی ما تحویل داده تا ما به کارخانه فرستاده و بازیافت شود و بتوانند باتری های جدید تولید کنند. اگر باتری فرسوده خود را به سطل زباله بی اندازید ممکن است با نشت اسید از آن به چرخه محیط زیست و نسل بشر آسیب های جبران نا پذیری وارد کنید. بازیافت باتری های خودرویی سبب حفظ سلامت بشر می شود.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

131001 ف ف:   دلیل تخلیه شدن باتری تیگو 5 چیست؟

یکی از عمده ترین مشکلاتی که برای باتری های خودرویی ممکن است به وجود بیاید، دشارژ شدن آن است. دلیل رخداد این مشکل را بررسی خواهیم کرد. در ابتدا ممکن است گاهی چراغ های جلویی خودرو و یا صندوق عقب در حالتی که موتور خودرو خاموش است، روشن مانده باشند. این می تواند در عرض مدت کوتاهی باتری خودوریی شما را بطور کامل تخلیه سازد. سریعا به فکر تعویض باتری تیفتید، ممکن است بتوان باتری را مجدد شارژ کرد، اما به شرط آنکه باتری نیز از قبل سالم بوده و از طول عمر آن خیلی نگذشته باشد. در صورتی که باتری را شارژ کرده و مشاهده کردید که باتری خوب شارژ نمی شود یا مکرر دشارژ می شود، به احتمال زیاد این قطعه فرسوده شده است و نیاز به تعویض دارد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

271001 ف ف:  یک نتیجه کلی در رابطه با باتری تیگو 5 :

برای جمع بندی، توجه داشته باشید که باتری های خودرویی انرژی الکتریکی دریافت می کنند، آن را به انرژی شیمیایی تبدیل می کنند، سپس دوباره به انرژی الکتریکی مورد استفاده برای راه اندازی استارت خودرو و سایر اجزای الکتریکی استفاده می کنند. اگر درمورد باتری ماشین خود به کمک بیشتری نیاز دارید، می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید تا کارسناسان نمایندگی سپاهان باتری، راهنمایی های لازمه در این باره را برای شما انجام دهند. علاوه بر این اگر در موقعیتی قرار گرفته اید که باتری شما بصورت ناگهانی مرده است، می توانید ثبت سفارش باتری مناسب خودروی خود را انجام دهید تا همکاران ما باتری را به صورت رایگان نصب و ارسال کنند.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

14 دیدگاه در “باتری تیگو 5

  1. امین گفت:

    سلام وقت شما بخیر من ماشینم باتری تیگو 5 هستش و باتری تیگو 5 من 74 امپر صبا روش نصب هستش و من میخام که باتری تیگو 5 خودمو
    ارتقا بدم که بتونم سیستم صوتی قوی نصب کنم بس به نظر شما باید باتری تیگو 5 خودمو ارتقا بدم یا خیر ؟

  2. سامان گفت:

    سلام اوقات شما بخیر باتری تیگو ۵ من جدیدا زود زود دشارژ میشه و من همش میخام که این مشکل حل بشه واسه همین هی در تلاشم که بهترین باتری
    تیگو ۵ رو پیدا کنم میشه راهنمایی کنید باتری تیگو ۵ خوب از نظر قیمت و برند مناسب لطفا

  3. شعیده گفت:

    سلام جناب وقت بخیر من باتری تیگو ۵ از شما خریدم و خودتونم اومدین نصب کردین خواستم تشکر کنم ازتون به خواتر اینکه باتری تیگو ۵ به بنده فروختید ممنونم

  4. admin گفت:

    سلام ممنونم انجام وظیفه کردیم و بسیار خوشحالیم که باعث رضایت شما شدیم .

  5. قائم گفت:

    سلام من ماشینم رو تند تند میشورم و تمیز میکنم. سوال دارم از شما که شست و شو باید چطور باشه که به باتری تیگو ۵ و سیستم برق رسانی خودرو آسیبی وارد نشه؟ اگر راهی هست که به قسمت فنی خودرو آسیب نرسه لطفا راهنماییم کنید.

  6. admin گفت:

    سلام. شما می توانید باتری تیگو 5 را بشویید. شست و شوی باتری خودرو هیچ اثر منفی بر روی باتری ندارد و شما می توانید با این کار از سولفاته شدن باتری خودروتان جلوگیری کنید.

  7. رعنا گفت:

    سلام. کلید پنجره های ماشین من کار نمیکنه و پنجره ها باز و بسته نمیشن. این مشکل و کلیدهای پنجره ممکنه مربوط به وجود مشکل در باتری تیگو ۵ باشه؟ چه کاری انجام بدم که درست بشه باتری ماشینو عوض کنم حله؟ دیگه پنجره ها براحتی باز و بسته میشن؟

  8. admin گفت:

    دوست عزیز لطفاً دقت کنید این مشکلی که براتون پیش اومده در زمان خاموش بودن موتور خودرو اتفاق می افته یا در زمانی که در حال رانندگی باخودرو هستید اتفاق می‌افتد؟ شاید هم در هر دو حالت با این مشکل مواجه باشید. اگر این مشکل مربوط به زمانی باشه که موتور خودرو خاموش هستش یا دور موتور پایینه ، ممکنه باتری تیگو۵ شما توی این اتفاق مقصر باشه اما در سایر موارد امکان اینکه باتری خودرو نقشی در این اتفاق داشته باشه خیلی خیلی کم هستش. باید باتری و سیستم شارژ خودرو را بررسی کنید، اگر هر دو سالم بود باید برید سراغ بررسی خود کلیدهای بالا برنده شیشه تا ببینید مشکل از کجاست.

  9. کیهان گفت:

    سلام من یک ماشین تیگو ۵ خریدم منتها دست دوم هست. این ماشین رو از دوستم خریدم و یک ماهی میشه. همون موقع هم دوستم باتری تیگو ۵ جدید براش نصب کرد. من خیلی از ماشین استفاده نمیکنم فقط زمانی که بخوام برم کلاس فوتبال دنبال پسرم که مسافتش هم خیلی طولانی نیست. میخواستم از شما در این باره سوال کنم که اگر من استفاده ی زیادی از ماشینم نکنم و ماشین تو پارکینگ باشه باتری ماشینم هم طول عمرش زیادتر میشه؟

  10. admin گفت:

    برخلاف تصاویر شما و عموم مردم، استفاده کم از خودرو باعث نمیشه که باتری تیگو ۵ طول عمرش بیشتر بشه، در واقع برعکس این موضوع اتفاق می افته و اگر شما به اندازه کافی با خودرو رانندگی نکنید و فرصت کافی برای دینام ایجاد نکنید که انرژی از دست رفته ی باطری رو بهش برگردونه، طول عمر باتری تون از حالت معمول کوتاهتر میشه. پس اگه میخوای این اتفاق برای باتری نیفته سعی کنید به اندازه‌ کافی با خودرو رانندگی کنید تا باتری بتونه انرژی از دست رفته اش رو از دینام تامین کنه و با مشکل مواجه نشه.

  11. مهسیما گفت:

    هفته گذشته ماشین رو زیر ساختمانی که در حال ساخت هستش پارک کرده بودم و رفته بودم فروشگاه خرید یهو دیدم یکی صدام کرد گفت آقا این ماشینی که جلوی ساختمان پارک بود برای شماست؟ گفتم بله، گفت از بالا آجر افتاد رو کاپوت ماشین تون‌. بدو بدو رفتم دیدم ای وای آجر افتاده رو کاپوت ماشین و غر شده. کاپوت را تعمیر کردم و اون قضیه گذشت ولی از اون روز تا به الان چشمی باتری تیگو۵ سیاه شده، به نظرتون در اثر این ضربه ممکنه باتری از بین رفته باشه؟

  12. admin گفت:

    فکر می‌کنم سیاه شدن چشمی باتری تیگو۵ شما کاملاً تصادفی با این اتفاقی که برای خودرو افتاده در یک بازه زمانی قرار گرفته، چون ضربه کاپوت نمیتونه روی دشارژ شدن باتری ماشین شما تاثیر بزاره مگر این که باعث شل شدن اتصالات شده باشه و از این طریق به شارژ نشدن باتری کمک کرده باشد . حالا به هر حال وقتی شما کارشناس بالای سر خودرو بیارید متوجه میشه که چه اتفاقی برای باتری افتاده که شارژش را از دست داده.

  13. sogand گفت:

    ماشین تیگو ۵ از جمله خودروهای صندوقدار بسیار باکیفیته و من از موقعی که این ماشین رو خریدم هیچ مشکلی برام درست نکرده ، فقط همون رسیدگی‌های عادی که همه خودروها دارند مثل تعویض روغن براش انجام دادم. بعد از دوسال الان ماشین من نیاز داره که باطریش عوض بشه و من می خوام باتری مناسب آریزو ۵ را از برند پریمیوم شرکت سپاهان باتری بخرم ، همونی که گفتن ۲۱ ماه گارانتی داره، ارسالش برای نارمک چقدر طول میکشه؟

  14. admin گفت:

    باتری اوربیتال پریمیوم که شما برای تعویض باتری خودرو انتخاب کرده‌اید از نظر مدت زمان گارانتی مطابق با این گارانتی که شما در نظر دارید نیست و اگر شما می خواهید باتری تیگو ۵ را با باتری جایگزین کنید که ۲۱ ماه گارانتی تعویض رسمی داشته باشد میتوانید باتری اوربیتال efb را ثبت سفارش کنید ارسال و نصب این محصول برای نارمک به صورت رایگان انجام میشه و در کوتاه ترین زمان سفارش شما به دستتان میرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *