باتری خودروهای ایران خودرو

باتری پژو 405

باتری پژو 405

مشخصات باتری پژو 405

باتری پژو 405 ، باتری 66 آمپر اوربیتال پریمیوم است. بدلیل یکسان بودن ابعاد باتری های قالب L3، از باتری 74 آمپر اوربیتال پریمیوم این قالب نیز در پژو 405 می توان استفاده کرد. می توان در خودرو ها از آمپراژ های بالاتر نیز استفاده کرد اما بهتر است از باتری فابریک خودرو استفاده نمود چرا که پشت انتخاب این باتری آگاهی و دانش زیادی وجود دارد. حالا سوال این است که چگونه باید از باتری پژو 405 خود نگهداری کنید؟

تمیز نگه داشتن باتری سرب اسیدی یک راه آسان برای حفظ طول عمر مفید است. اطمینان حاصل کنید که قسمت بالای باتری تمیز است و پایانه های آن عاری از خوردگی هستند. اگر این مورد را بی اهمیت بشمارید، احتمالاً خیلی زودتر از زمانی که منتظرش باشید نیاز به تعویض باتری پژو 405 پیدا خواهید کرد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

برای خرید باتری مناسب جهت تعویض باتری پژو 405 خود از شرکت سپاهان باتری، می توانید از میان برند های این شرکت، برند مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برند های باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB، برند های تولیدی این شرکت است که باتری های قالب L3 را تولید می کنند. سپاهان باتری از با کیفیت ترین کارخانجات تولید باتری در خاورمیانه است. این شرکت با تولید باتری های با کیفیت و با قدرت سهم زیادی در صادرات باتری های ایرانی دارد. برای تهیه باتری مناسب خودروی خود می توانید به قسمت پایین صفحه مراجعه نمایید و از میان برند های مختلف سپاهان باتری، باتری مد خود را با امکان ارسال و نصب رایگان در سراسر تهران ازجمله هروی ، نارمک و بلوار تعاون خریداری کنید.

 

تست باتری پژو 405

توجه داشته باشید که برای تست باتری پژو 405 ، استارت و دینام خودرو و اطمینان از صحت قطعات مذکور و همچنین تست سیستم برق ماشین و اطمینان از نداشتن برق دزدی، می بایست به متخصص برق و باتری خودرو مراجعه کنید. مراحل تست برق و باتری خودرو، کاری پیچیده و تخصصی و نیازمند به تجهیزات و تجربه کافی است. پس بهتر است کار را به متخصص آن واگذار کنید.

از آنجا که باتری تامین کننده برق خودرو است، سلامتی آن تاثیر بسیاری در کارکرد هرچه بهتر خودرو دارد. عوامل زیادی در به خطر انداختن سلامت باتری 405 تاثیر دارد. از عواملی که باید در تست باتری پژو 405 کنترل شود به موارد زیر می توان اشاره کرد:

“بررسی ولتاژ باتری، بررسی سطح الکترولیت، محکم بودن سر باتریها، تمیز کردن سطوح خورده شده قطب و سر باتری، چک کردن تسمه دینام و برق دزدی…”

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

بررسی سلامت این تجهیزات و انجام اقدامات پیشگیرانه باعث می شود باتری با کیفیت و قدرت بیشتری کار کند. البته عواملی مانند گرمای زیاد و یا ترافیک نیز تاثیر زیادی در سلامت باتری پژو 405 شما دارد. قبل از اقدام به تعویض باتری ، تست باتری پژو 405 را دنبال کنید تا مطمعن شوید راه حلی برای احیای باتری وجود ندارد.

 

خرید باتری پژو 405 با تاریخ جدید
ارسال رایگان باتری پژو 405 در تهران

خرید باتری پژو 405

هنگامی که در کارخانه، باتری ماشین مونتاژ می شود عمر مفید آن آغاز می گردد. در واقع با قرار گرفتن الکترولیت بین پلیت ها زندگی باتری شروع می شود. حال ممکن است که مدتی پس از تولید، باتری روی خودرو نصب شود اما اینکه عمر واقعی باتری از کجا آغاز می گردد جای سوال است! در واقع اگر ما بیش از ۱6 ماه پس از تولید، باتری را خریداری کنیم اینکه با افت ولتاژ و رسانای مفید باتری روبرو شویم دور از انتظار نیست. تاریخ تولید علاوه بر قدرت در سلامت باتری پژو 405 نیز تاثیر گذار است. درنتیجه لازم است برای کارکرد هرچه بهتر خودرو، هنگام خرید باتری پژو 405 به تاریخ تولید باتری توجه نماییم. در ضمن لازم به ذکر است که چون باتری های وارداتی ممکن است زمان زیادی را در انبار های گمرک نگهداری شوند، ریسک زیادی برای تهیه آن ها وجود دارد چرا که ممکن است ساکن ماندن آن ها در انبار و همچنین مدت زمانی که از تاریخ آن ها گذشته است، موجب کارکرد ضعیف این باتری ها شود. در آخر توجه داشته باشید که هنگام خرید باتری پژو 405 حتما به تاریخ تولید آن توجه نمایید.

علاوه بر این هدف اولیه استفاده از باتری استارت زدن، تثبیت انرژی و تهیه نیروی کافی برای ایجاد روشنایی و تامین دیگر مصرف کننده هایی است که در زمان غیر فعال بودن دینام مورد استفاده قرار می گیرند. طول عمر باتری ها علاوه بر کیفیت ساخت باتری، کاملا بستگی به مصرف کننده آنها دارد. عواملی مانند نحوه استفاده از باتری، نگهداری، شارژ و دشارژ و دمای محیطی می تواند بر عمر باطری ها تاثیرگذار باشند و زمان مناسب برای خرید باتری پژو 405 جدید را تعیین کند.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

 

ارسال و نصب رایگان باتری بسترن b30

تعویض باتری پژو 405

06.06 : برای تعویض باتری پژو 405 ، مناسب ترین گزینه را در نظر بگیرید. وسایل نقلیه جدیدتر با سیستم‌ها و ویژگی‌های کامپیوتری پیچیده‌تر طراحی شده‌اند که فشار بیشتری بر باتری وارد می‌کند. این کامپیوترهای قدرتمند اغلب حتی زمانی که وسیله نقلیه پارک شده و خاموش است، کار می کنند. این می تواند به آرامی اما مطمئنا باتری را با سرعت ثابت تخلیه کرده و در طول زمان باعث ایجاد مشکلاتی شود، به خصوص اگر خودرو برای مدتی استفاده نشود. برای این که مجاب به تعویض زودهنگام باتری خودرو نشوید، لازم است فرایند شارژ باتری را طبق اصول و به صورت منظم طی کنید.

باتری شما به معنای واقعی کلمه منبع اصلی تامین انرژی وسیله نقلیه شما است. یک باتری نه تنها برای راه اندازی موتور شما ضروری است، بلکه تمام اجزای الکتریکی سواری شما را نیز تغذیه می کند. باتری ماشین چگونه کار می کند؟

در حالی که راه اندازی ماشین به آسانی با چرخاندن سوییچ یا فشار دادن یک دکمه آسان است، باتری شما تمام کارهای سنگین را انجام می دهد. با شروع احتراق سیگنالی به باتری ارسال می شود که یک واکنش شیمیایی در جعبه سیاه کوچک ایجاد می کند. این واکنش به انرژی الکتریکی تبدیل می شود که باعث می شود موتور استارت کار کرده و موتور خاموش شود.

اگر باتری پژو 405 شما تمام شده باشد، هنگام خاموش بودن موتور، ممکن است چراغ های شما کمی روشنایی ارائه کنند اما موتور شما انرژی لازم برای راه اندازی را در اختیار ندارد. اگر همیشه در شرایط ایده آل رانندگی می کنید، بدون دمای شدید و بدون رطوبت بیش از حد، اعتقاد بر این است که یک باتری جدید می تواند تا سه سال دوام بیاورد اما چنین شرایطی وجود ندارد و عواملی مانند دما و نوع رانندگی فرد و بسیاری از عوامل دیگر در این طول عمر تاثیر گذار است. در این حالت لازم است تعویض باتری پژو 405 انجام شود. به این منظور می توانید باتری مورد نظر خود را از نمایندگی سپاهان باتری تهیه کنید. تکنسین های متخصص سپاهان باتری جهت تعویض باتری پژو 405 به صورت رایگان، به محل مورد نظر شما اعزام می شوند.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

 

باتری با کیفیتباتری پژو 405 با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری پژو 405 با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری پژو 405 با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری پژو 405 با خدمات پس از فروش

باتری پژو 405 چگونه ممکن است از بین برود؟

دلایل مختلفی وجود دارد که باتری پژو 405 می تواند از بین برود ، اما دمای شدید در این لیست بسیار بالاست و می توان گفت عامل اصلی است. هوای سرد می‌تواند باتری پژو 405 ضعیف را از رده خارج کند، زیرا دمای بسیار پایین باعث می‌شود که آمپر در دسترس کمتری برای راه اندازی موتور وجود داشته باشد، اما خوب است بدانید بر خلاف تصور عموم که فکر می کنند سرما بیشتر از هر چیزی باتری را می کشد، هوای گرم به معنای واقعی کلمه قاتل باتری پژو 405 است.

از طرف دیگر، تخلیه انگلی حتی یک باتری پژو 405 کاملاً جدید را از بین می برد. اگرچه تقریباً باتری پژو 405 شما به خوبی شارژ می شود، به خصوص اگر شارژر قطره ای در دست داشته باشید، وجود تخلیه انگلی در سیستم فقط باعث می شود باتری پژو 405 مرتباً از دشارژ و زودتر بمیرد.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

070901 : هنگام نگهداری باتری پژو 405 ، مهم است که مطمئن شوید شارژ کامل است و سطح الکترولیت آن پر است. باتری ذخیره شده در حالت دشارژ مستعد سولفاته شدن انجماد و افزایش سرعت تخلیه بیشتر است. باتری باید در مکانی خشک و خنک قرار گیرد، هر چه خنک‌تر باشد بهتر است بدون قرار گرفتن در دمای زیر 32 درجه فارنهایت، که به خوبی تهویه شود و از دسترس کودکان و حیوانات خانگی دور باشد. باتری به دلیل قرار دادن روی سطح بتنی حالت شارژ خود را از دست نمی دهد، بلکه به دلیل بی توجهی آن را در مدت زمان معینی تخلیه می کند.

چگونه طول عمر باتری پژو 405  کاهش می یابد؟

برخی از رایج ترین دلایل کاهش طول عمر باتری پژو 405 شامل شل شدن یا خوردگی اتصالات باتری، تخلیه مداوم برق، مشکلات شارژ، تقاضای مداوم برق بیشتر از حد و حتی آب و هوای نامناسب است. برخی از این مشکلات برای از بین بردن باتری پژو 405 به خودی خود کافی هستند، در حالی که برخی دیگر معمولاً باتری پژو 405 ضعیف یا باتری پژو 405 ای که در آخرین زمان های طول عمر خود به سر می برد را از پای در می آورند. ممکن است چراغ های جلو یا چراغ سقفی ماشین را روشن گذاشته باشید، چراغ های جلو یا حتی یک نور گنبدی بسیار کم، باتری را یک شبه خالی می کند و باعث می شود به مرور زمان طول عمر باتری پژو 405 کاهش یابد.

181001 ف ف:  جدای از این دلایلی که باعث کاهش طول عمر باتری پژو 405 می شوند؛ کثیفی بر روی باتری شما نیز می تواند عمر آن را کاهش دهد. هنگامی که کمی از طول عمر باتری بگذرد کمی از نشانه هایی از خوردگی بر روی باتری به خصوص سر باتری های آن مشاهده خواهید کرد. در هر حالتی در صورتی که سولفاته و یا چربی و هرگونه کثیفی بر روی باتری را مشاهده کنید، نمی توانید آن را رها کنید؛ کاری که انجام می دهید این است که می توانید باتری را به کمک محلول جوش شیرین و آب شست و شو دهید و سولفاته های بر روی آن را با یک برس سیمی بتراشید. با اینکار می توانید از فرسودگی باتری جلوگیری نمایید.

باتری سایر خودرو ها : باتری ام جی RX5

گرما چه تاثیری بر باتری پژو 405 می گذارد؟

در فصل تابستان احساس گرما زدگی می کنید؟ احتمالاً باتری پژو 405 شما نیز همین احساس را دارد، در واقع دمای شدید تابستان عملا می تواند آن را از بین ببرد. بعد از یک پیاده روی کوتاه در این فصل به یک لیوان آب نیاز دارید! باتری ماشین شما نیز ممکن است در تابستان “خشک” می شود. دمای بالا می تواند آب محلول الکترولیت را که از مایعات حیاتی باتری خودرو شما است، تبخیر کند و سطح الکترولیت را کاهش دهد. علاوه بر این، هوای گرم می تواند روند خوردگی را تسریع کند.

خوردگی به طور غیر قابل برگشتی به ساختار داخلی باتری آسیب می زند و زمانی که باتری شما دچار کمبود محلول اسیدی شده است و در گرما قرار دارد این شرایط بدتر می شود. توجه داشته باشید که اکثر باتری های خودرو آب بندی هستند و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند، با این حال عده ای از آنها یک نشانگر سطح الکترولیت دارند که به شما امکان می دهد سطح مایعات درون باتری را کنترل کنید.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری النترا

14010824  :  گرما اتم ها را تحریک می کند که به نوبه خود واکنش های شیمیایی را سرعت می بخشد. با این حال، برعکس آن نیز صادق است. در دماهای پایین مخصوصاً، این می تواند تأثیر مضری داشته باشد. دلیل اینکه باتری 405 در سرما می میرند این است که نمی توانند واکنشی را که برای روشن شدن موتور تولید می کند، آغاز کنند. این مشکل معمولاً فقط در دستگاه‌های قدیمی‌تر یا دستگاه‌هایی که آسیب دیده‌اند و در نتیجه توانایی تولید انرژی و ظرفیت کلی باتری را کاهش داده‌اند، وجود دارد. هنگامی که باتری در شرایط بکر قرار دارد، باید بتواند قدرت کافی را حتی در -58 درجه فارنهایت تامین کند، اما اگر شارژ کلی باتری ضعیف باشد، حتی بین منفی 20 تا 30 درجه فارنهایت برای یخ زدن آن کافی است. بنابراین، واضح است که دما بر عمر باتری تأثیر می‌گذارد و به شما توصیه می‌کنیم که مطمئن شوید باتری خود را همیشه شارژ نگه دارید.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

منظور از این که باتری پژو 405 را تمیز نگه دارید چیست؟

وقتی نوبت به تمیز نگه داشتن خودرو می رسد، به این فکر می کنیم که از طریق کارواش و جاروبرقی فضای داخلی و بیرونی آن تمیز کنیم، اما شما باید قسمت های دیگر ماشین خود را نیز تمیز نگه دارید و یکی از این قسمتها باتری پژو 405 شما است. هنگامی که پایانه باتری خودرو شما کثیف است و یا سولفاته زده است، می تواند از رساندن انرژی مورد نیاز خودرو شما توسط باتری پژو 405 جلوگیری کرده و در نهایت مانع از کارکرد باتری خودرو شود. با مقداری آب جوش، پایانه های اکسید شده را تمیز کنید و به باتری پژو 405 اجازه دهید به خوبی کار کند.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری تیانا

شیوع ویروس کرونا چه تاثیری بر طول عمر باتری 405 دارد ؟!

14010814 : این سوال به ظاهر خنده دار است، اما اگر کمی دقیق تر و عمیق تر به سوال نگاه کنیم، متوجه می شویم که شیوع ویروس کرونا، آن چنان بی ربط با طول عمر باتری خودرو نمی باشد.
تصور کنید به دلیل آنکه خود را از بیماری کرونا حفظ کنید، برای مدت دو هفته از خانه بیرون نرفته اید و باتری خودرو خود را به خواب عمیق فرو برده اید، زیرا هرگز خودرو خود را روشن نکرده اید. اکنون بعد از گذر دو هفته برای خریدی اجباری، از خانه به بیرون می روید و خودرو خود را استارت میزنید، در این لحظه هست که حتی کوچک ترین صدایی از موتور خودرو خود نمی شنوید، زیرا باتری خودرو شما خواب است و توان روشن کردن موتور خودرو شما را ندارد. در این لحظه شما باید برای شارژ مجدد باتری پژو 405 خود اقدام کنید، که روش های مختلفی از جمله باتری به باتری کردن وجود دارد.

پاسخ این سوال را می توان اینگونه داد، اگر اتفاقی که تعریف کرده ایم، به کرات رخ دهد، باعث کاهش طول عمر باتری 405 شما می شود.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

280901 ف ف:  چرا نمی توانیم باتری 405 را به زباله بی اندازیم؟

بازیافت نکردن باتری 405 به این معنی است که مواد شیمیایی می توانند راه خود را به اقیانوس، در غذا و در آب آشامیدنی ما پیدا کنند. اثرات سرب در بدن انسان برای سلامتی مضر است و قرار گرفتن در معرض سطوح بالای آن می تواند باعث آسیب کلیوی و مغز، کم خونی و سایر مشکلات شود. به ویژه برای زنان باردار مهم است که از عواقب طولانی مدتی که مسمومیت شیمایی می تواند برای نوزادان متولد نشده ایجاد کند، آگاه باشند. کودکان به شدت در برابر اثرات سرب حساس هستند و می تواند به سیستم عصبی کودک در حال رشد آسیب برساند.
ض: وقتی باتری پژو 405 فرسوده خود را برای بازیافت به نمایندگی های معتبر سراسر کشور تحویل می دهید، این باتری به کارخانه می رود تا در آنجا تجزیه شده و طبق اصول بازیافت شود. در بازیافت این باتری، بدنه پلاستیکی آن تفکیک شده و به مواد اولیه برای تولید بدنه پلاستیکی باتری جدید تبدیل می شود. اسید سولفوریک درون باتری خنثی شده و چرخه تولید بر می گردد. صفحات سربی که در تولید باتری به کار رفته بودند، بازیافت می شوند و از آن ها در تولید صفحات سربی باتری های جدید استفاده می شود. در واقع بازیافت باتری های فرسوده هم در مصرف مواد اولیه و منابع صرفه جویی می کند، هم هزینه تولید باتری را کاهش می دهد و هم باعث حفظ منابع می شود.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

211201 ف:   آیا سرما نیز همانند گرما بر روی باتری پژو 405 تاثیر منفی می گذارد؟

به این موضوع توجه داشته باشید که سرما هیچگاه مستقیما بر روی باتری خودرو تاثیر منفی نخواهد گذاشت. زمانی که در زمستان دمای هوا به شدت می یابد، روغن موتور وسیله نقلیه به آرامی شروع به منجمد شدن می کند که به آن افزایش غلظت روغن موتور گفته می شود. زمانی که روغن موتور خودرو غلیظ شود، چرخش موتور به سختی اتفاق می افتد. این باعث می شود به باتری که وظیفه ی به راه انداختن موتور را دارد، فشار وارد شود. فشار به باتری می تواند طول عمر آن را کوتاه کند. به همین دلیل است که در این شرایط آب و هوایی از راه هایی استفاده می کینم که باعث شوند به باتری کمتر فشار وارد شود. با اضافه کردن ضدیخ به روغن موتور می توانیم از فشار وارده به باتری بکاهیم و طول عمر آن را افزایش دهیم.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

12 دیدگاه در “باتری پژو 405

  1. قاسمی گفت:

    سلام وقت شما بخیر من ماشینم 405 هستش و مدل 90 هستش و باتری 405 من 66 امپر صبا میخام که برای من نصب کیند میخام اول بدونم که باتری 405
    مناسب همون 66 امپر صبا هستش یا خیر ؟ اگر نیست مناسب ترین باتری برای باتری 405 چیست ؟

  2. تارا گفت:

    سلام و خدا قوت من ماشینم پژو ۴۰۵ هستش و باتری پژو ۴۰۵ من دیروز تو پارکینگ خوابید هرچی استارت زدم روشن نشد که نشد میخام بدونم به نظر شما باید باتری پژو ۴۰۵ خودمو عوض کنم یا خیر ؟

  3. فائزه گفت:

    سلام به شما. من تازه یک باتری جدید برای ماشینم نصب کردم و میخوام هر چقدر که ممکن هست طول عمرش رو افزایش بدم و خیلی خوب مراقبت کنم. تو مطالبتون خوندم که میتونیم با تمیز کردن گرد و خاک روی باتری ، طول عمر اون ها رو افزایش بدیم. باید قبلش از شما که کارشناس باتری خودرو هستید بپرسم که چه قسمت هایی از باتری ۴۰۵ رو میتونیم با آب تمیز کنیم و چه قسمت هایی نباید بهشون آب بخوره؟

  4. admin گفت:

    سلام. شما می توانید گرد و خاک و کثیفی روی باتری 405 را تمییز کنید . این کار باعث جلوگیری از سولفاته شدن باتری خودروی شما می شود و بسیار وجه و اثر مثبتی بر روی باتری دارد. تمامی قسمت های باتری خودرو را می توان شست و شو داد و تمیز کرد و این کار به جز اثر مثبت اثر منفی ندارد.

  5. شیما گفت:

    سلام. من دیشب مهمونی بودم وقتی برگشتم فراموش کردم چراغهای ماشینم رو خاموش کنم. خلاصه تا صبح روشن موندن و شارژ باتری ۴۰۵ خالی شد. بنابراین من باتری ماشینمو با کمک باتری ماشین همسایه باتری به باتری انجام دادم و خواستم شارژش کنم ولی هرچقدر سعی کردیم شارژ نشد. حالا نمیدونم باید چیکار کنم میشه راهنماییم کنید.

  6. admin گفت:

    ممکنه کابل های باطری به باطری شما قطعی داشته باشند ، لطف کنید اول از سالم بودن این کابلها اطمینان خاطر حاصل کنید و سپس مجددا اقدام به باتری به باتری کردن کنید، اگر که باز هم این مشکل رو داشتید باید به یک کارشناس مراجعه کنید و باتری پژو ۴۰۵ تون رو تست کنید ببینید توی چه وضعیتی قرار داره . سعی کنید هیچ وقت اجازه ندید باتری دشارژ کامل بشه چون به شدت روی طول عمرش تاثیر منفی داره .

  7. شمیم گفت:

    خودروی من خیلی خودروی خوبی هست و اکثرا تعریفش رو می کنند. خودروی من پژو ۴۰۵ هستش و در کل ماشین کم مصرفی هست. تصمیم دارم به یک مسافرت گردشی برم و جاده هایی که قرار هست برم پر پیج و خم هست و مخصوصا خیلی جاده های ناهمواری دارند و به ماشین ضربه وارد میکنه . خواستم از شما بپرسم که ممکنه این جاده ها به باتری ۴۰۵ هم آسیب برسونه؟؟

  8. admin گفت:

    رانندگی در جاده‌های ناهموار که دارای پستی بلندی های زیادی هستند برای باتری پژو ۴۰۵ شما ایده‌آل نیست چرا که ممکن است در هنگام رانندگی اتصالات باطری شل شوند یا اگر که از قبل شل باشند اتصالات قطع بشه. همچنین ممکن است اگر بست نگهدارنده باطری خودرو شما شل باشه در اثر تکان هایی که باتری در هنگام رانندگی در جاده میخوره به اطراف برخورد کنه و دچار آسیب فیزیکی بشه، بنابراین قبل و بعد از رانندگی در این جاده ها حتماً وضعیت اتصالات و بست نگهدارنده باتری را بررسی کنید.

  9. حنانه گفت:

    پدربزرگ من یک پژو ۴۰۵ داره که باهاش مسافرکشی میکنه بین شهری یعنی از تهران مسافر میاره بابل و از بابل مسافر میبره به تهران. پریروز توی جاده که به سمت تهران میرفته ماشین یهو شروع میکنه به تکون خوردن و وای میسته ، بعد هر کار میکنه ماشین روشن نمیشه. زنگ میزنه جرثقیل میاد ماشین رو میبره تعمیرگاه، الان تعمیرکار گفته که دینام ماشین خراب شده و چون دینام خراب بوده زده باطری پژو ۴۰۵ رو هم خراب کرده اما اون جا باتری نداشتن . من چون خودم الان تهران نیستم و شمالم میخواستم ببینم شما میتونید باتری رو به نمایندگی که ماشین پدربزرگم در اونجاست بفرستید تا تعویضش کنه؟

  10. admin گفت:

    شما باید زحمت بکشید آدرس اون نمایندگی را به ما بدهید تا در صورتی که نیاز به تعویض باطری پژو ۴۰۵ بود و اون نمایندگی در محدوده ارسال ما قرار داشت باتری رو براشون ارسال کنید البته این رو هم در نظر بگیرید که قبل از تعویض باتری حتماً ولتاژ باتری ماشین را تست کنم تا مطمئن باشند که باتری خرابه و هیچ راه دیگری برای نجات همین باتری اصلی که بر روی خودرو هست وجود نداره و تنها راه چاره نصب باتری جدید بر روی ماشین هستش.

  11. مجییید گفت:

    سلام وقتتون بخیر من میخواستم ازتون بپرسم این که من جدیداً برای استفاده از چراغ راهنمای خودرو با مشکل مواجه شدم و نمیتونم بیشتر مواقع از این چراغ استفاده کنم مربوط به باطری پژو ۴۰۵ میشه یا نه؟ آخه یه دوستی بهم گفت نباید بیشتر از دو سال از باتری روی ماشین استفاده کنی و از اونجایی که من ۲ ساله تعویض باتری انجام ندادم گفتم شاید این مشکلی که پیش آمده مربوط به باتری ماشین باشه.

  12. admin گفت:

    باید ببینید دقیقاً چه زمانی این اتفاق برای شما میفته و آیا مربوط به زمانی که دینام خودرو غیر فعال هست می‌شود یا نه ، در این شرایط می‌توان به سلامت باتری پژو ۴۰۵ شک کرد اما لازم است حتماً قبل از هر چیزی اقدام به تست باطری ماشین کنید تا اطمینان خاطر حاصل کنید که مشکل به وجود آمده می‌تواند به دلیل خرابی باتری ماشین باشد و بعد در صورت نیاز اقدام به خرید باتری جدید برای ماشین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *