باتری خودروهای سایپا

باتری وانت پادرا

باتری وانت پادرا

مشخصات باتری وانت پادرا

باتری 70 آمپر پایه بلند، باتری فابریکی است که بر روی وانت پادرا نصب شده است.این باتری در قالب D26 در بازار وجود دارد.در خودروی وانت پادرا تنها از باتری 70 آمپر پایه بلند می توان استفاده کرد. ابعاد آن طوری تنظیم شده است که بیش از این آمپراژ در آن جای نمی گیرد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

لازم است بدانید که باتری فابریک خودرو ها به نحوی انتخاب شده است که برق لازم را به تجهیزات خودرو می رساند.استفاده از آمپر بالا مشکلی ایجاد نمی کند و حتی برای برق رسانی به تجهیزات برقی اضافه ی نصب شده بر روی خودرو مناسب تر است.اما استفاده از باتری هایی با آمپراژ کمتر از باتری فابریک به خودرو آسیب می زند.در کل توجه داشته باشید که استفاده از باتری فابریک بهترین انتخاب است.

باتری مناسب وانت پادرا

شرکت سپاهان باتری، باتری های خود را در 4 برند باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB با ویژگی های متفاوتی تولید کرده است.باتری مناسب پادرا در همه ی برند ها تولید شده است.سوزوکی یکی از برند های با کیفیت سپاهان است که محصول مشترک ایران و ژاپن است.در ذیل توضیحات باتری های مناسب خودروی شما را قرار داده ایم که می توانید پس از بررسی انتخاب و خرید نمایید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

قیمت باتری وانت پادرا

باتری های سپاهان براساس آمپراژ و نوع برند توسط کارخانه قیمت گذاری ده اند.تمامی باتری های سپاهان باتری با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.باتری های ایرانی نسبت به باتری های وارداتی بدلیل عدم وجود هزینه های اضافه مانند هزینه گمرک و نگهداری در انبار قیمت مناسب تری دارند.همچنین باتری های ایرانی بدلیل اینکه به مدت طولانی در انبار ها ذخیره نمی شوند و بلافاصله به دست مشتری می رسد، علاوه بر قیمت طول عمر بالاتری هم دارند.برای اطلاع از قیمت باتری های شرکت سپاهان باتری کافیست با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار نمایید و در صورت نیاز به راهنمایی از مشاوره ی پشتیبان های ما استفاده کنید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

تست باتری وانت پادرا

تست کنترل سلامت باتری یکی از عواملی است که در عملکرد باتری خودرو تاثیر می گذارد.به همین دلیل لازم است هر چند مدت یکبار با استفاده از دستگاه های مخصوص این کار، باتری خودرو تست شود.برای جلوگیری از ایجاد مشکلات ناگهانی در خودرو بهتر است اقدامات پیشگیرانه ای در این زمینه انجام شودبررسی سطح الکترولیت، محکم بودن سر باتریها، تمیز کردن سطوح خورده شده قطب و سر باتری و چک کردن تسمه دینام همه برای نگهداری‌های پیشگیرانه یک باتری لازم است.از آن جایی که تجهیزات برقی خودرو برای کار کردن به باتری نیاز دارند، برای تامین برق مورد نیاز آن ها لازم است به سلامت باتری ها توجه نماییم.در نتیجه سلامت باتری خودرو بسیار اهمیت دارد و کیفیت و قدرت باتری را بالا می برد.تست باتری و دینام پیش از تعویض باتری توسط کارشناسان سپاهان باتری و با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می گیرد.انجام تست به صورت رایگان است.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

استفاده از گارانتی زمانی ممکن است که خرابی به دلیل مشکل در تولید باتری باشد و استفاده نادرست در ایجاد خرابی تاثیرگذار نباشد.گارانتی باتری های سپاهان باتری گارانتی های معتبری هستند.برای استفاده از خدمات گارانتی نیاز است که به نمایندگی های شرکت مراجعه کنید.گارانتی باتری های خودرویی شرکت سپاهان بین 12 تا 21 ماه است و این مقدار زمان براساس عواملی که در گارانتی نقش دارند، توسط شرکت سازنده تعیین می شود.برای فعالسازی گارانتی بارکد مربوط به محصول را به شماره تماس های درج شده بر روی ضمانت نامه ارسال فرمایید.با فعال شدن گارانتی، این وظیفه بر دوش شرکت سازنده می افتد که در صورت بروز هر مشکلی، طبق قوانین ضمانت نامه، در صدد رفع آن برآید.باتری از اصلی ترین بخش های تامین کننده انرژی برقی در خودروهاست.

اهمیت باتری آنقدر بالا است که میزان سلامتی اش بر کیفیت راندمان خودرو تاثیر مستقیم می گذارد.همانقدر که ماشین برای حرکت به بنزین نیاز دارد به باتری نیز احتیاج دارد.تاریخ تولید باتری از مواردی است که در کیفیت و سلامت و همچنین قدرت باتری بسیار موثر است.حتما توجه داشته باشد که باتری هایی که بیش از 6 ماه از تاریخ تولیدشان می گذرد را خریداری نکنید.اصولا باتری های داخلی پس از تولید به دست نمایندگان فروش می رسد و زمان بسیار کمتری را نسبت به باتری های وارداتی در انبار ها نگهداری می شوند.بر این اساس از نظر کیفیت و قدرت، وضعیت بهتری دارند.ارسال باتری های تولیدی شرکت سپاهان باتری برای مشتریان ساکن تهران بصورت رایگان انجام می شود.همچنین نصب این باتری توسط متخصص این کار بصورت رایگان صورت می گیرد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

طول عمر باتری وانت پادرا

نمی توان برای عمر باتری ها عدد مشخصی تعیین کرد چرا که به عوامل بسیاری بستگی دارد.شواهد نشان می دهد که باتری ها به صورت میانگین در حدود دو سال عمر می کنند.اما آنچه که این دو سال کارکرد را تضمین می کند، نحوه عملکرد باتری خودرو است که شاخص کیفیت، تضمین کننده این موضوع است.همچنین شرایطی مانند شرایط ترافیکی محل سکونت شما، شرایط اقلیمی، تجهیزات برقی نصب شده بر روی خودرو و نحوه ی عملکرد صاحب خودرو با آن و بسیاری از عوامل دیگر از موارد مهم در طول عمر باتری محسوب می شوند.همچنین عواملی مانند استفاده بیش از حد از کولر و چراغ ها و همچنین سرما و گرمای بیش از حد هوا بر روی عمر باتری تاثیر می گذارد.درصورت استاندارد نبودن هر یک از موارد، عمر مفید باتری خودروی شما کاهش خواهد یافت.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

تعویض باتری وانت پادرا

هرچند که تعویض باتری کار آسانی است اما نکاتی وجود دارد که اگر رعایت نشود خسارت جدی به خودروی شما وارد می کند.پس بهتر است برای این کار از یک متخصص کمک بگیرید.نمایندگی سپاهان باتری کارشناسان متخصص خود را جهت تعویض رایگان باتری خودرو به محل مورد نظر شما اعزام می کند.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

باتری با کیفیتباتری پادرا با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری پادرا با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری پادرا با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری پادرا با خدمات پس از فروش

نکات مهم برای تعویض باتری وانت پادرا چیست؟

باتری وانت پادرا معمولاً علائم واضحی از مرگ قریب الوقوع نشان می دهد. بایداین علائم را بشناسید تا از گیر افتادن با باتری وانت پادرا ی مرده در جاده جلوگیری کنید. سوسو زدن یا کاهش روشنایی چراغ های جلو در زمان غیر فعال بودن دینام، مشکل در روشن کردن موتور، کارکرد ضعیف اجزاء الکتریکی در زمان خاموش بودن موتور، آسیب به بدنه باتری و خوردگی در پایانه های باتری از این قبیل نشانه ها هستند.

همیشه بهتر است قبل از این که تصمیم به تعویض باتری وانت پادرا بگیرید، باتری ماشین خود را تست کنید تا مطمئن شوید مشکل شما خرابی باتری است یا مشکل دیگری در کار است. برای تعویض باتری وانت پادرا دقت کنید که تمام نکات ایمنی مربوط به این فرایند، کاملا رعایت شود تا از بروز هر گونه مشکل جلوگیری شود.  تعویض باتری خود را به کارشناسان امداد باتری کهن بسپارید چرا که بعد از تعویض باتری، تست دینام و تست باتری برای شما به صورت رایگان انجام می شود تا از سلامت باتری وانت پادرا و دینام خودرو خود اطمینان حاصل کنید.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری ام وی ام 315

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *