باتری خودروهای پارس خودرو

باتری وانت ریچ

باتری وانت ریچ

مشخصات باتری وانت ریچ

تا ده سال گذشته در ایران رانندگان تمایل زیادی به خرید ماشین‌های پیکاپ و یا به اصطلاح آفرود نشان نمی‌ دادند. به همین دلیل تنوع این محصولات بسیار کم بود و معدود افرادی که به سواری با این ماشین‌ ها علاقه داشتند محبور به خرید پیکاپ های گران قیمت برندهای وارداتی و یا وانت‌ های بی‌کیفیت داخلی بودند. در چند سال اخیر شرکت پارس خودرو همکاری خوبی را با کمپانی چینی دانگ فنگ آغاز کرد. در پی این همکاری پیکاپ های این کمپانی نیز پای خود را به ایران باز کردند. در این میان پیکاپ ریچ پارس خودرو توجهات زیادی را برای مصارفی مانند طبیعت گردی و یا مصارف کاری جلب کرد. در همین راستا خرید و فروش پیکاپ ریچ پارس خودرو در همان بدو فروش با استقبال خوبی مواجه شد، زیرا این خودروها امکانات بسیار خوبی را در قبال مبلغی معقول به رانندگان ارائه می‌دادند. به همین دلیل به تازگی شرکت پارس خودرو این پیکاپ‌ها را در ایران مونتاژ می‌کند و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

باتری 70 آمپر پایه بلند باتری فابریک این خودرو است که در قالب D26 در بازار عرضه شده است. محفظه باتری برخی خودرو ها تنها مناسب قالب باتری فابریک شان ساخته می شود؛ در این خودرو نیز اینگونه است و بیشتر از D26 در آن جای نمی گیرد.

باتری مناسب وانت ریچ

برند های باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB برند های تولیدی شرکت سپاهان باتری اصفهان هستند. این برند ها بر اساس نیاز خودرو ها از مواد اولیه متفاوتی ساخته شده اند که قدرت متفاوتی دارند. باتری اوربیتال سیلور و اوربیتال پرمیوم از برند های کاربردی این شرکت هستند که از لحاظ قیمت برای مشتریان بسیار مناسب است. برند سوزوکی نیز برندی است که به صورت مشترک و زیر نظر مهندسین شرکت سوزوکی ژاپن ساخته شده است. صفحات باتری سوزوکی از مرغوب ترین جنس صفحات سربی تولید شده و این امر موجب طول عمر بالای این باتری شده است. باتری اوربیتال EFB نیز نسل جدید باتری های الکترولیت مایع است. باتری های EFB برای مصارف الکتریکی بالا طراحی شده و نسبت به سایر باتری ها طول عمر و گارانتی بالاتری دارند. این نوع باتری غالبا در خودرو های هیبریدی استفاده می شوند.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و استاندارد های جهانی در صنعت باتری سازی محصولات سپاهان باتری اصفهان موجب شده است که این باتری های شرکت را جز با کیفیت ترین باتری های داخلی قرار دهد. همچنین بدلیل رعایت استاندارد ها این باتری ها به کشور های همسایه نیز صادر می شوند. در انتها می توانید با مراجعه به باتری های این شرکت باتری مناسب خودروی خود را تهیه نمایید و یا در صورت نیاز به راهنمایی با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

تست باتری وانت ریچ

باتری های مرده تمایل دارند در بدترین مواقع ظاهر شوند. هیچ زمان مناسبی برای خرابی باتری خودرو وجود ندارد. این که آیا در حال رفتن به محل کار خود هستید، یا به فرودگاه می روید، یا فقط در حومه شهر در حال قایقرانی هستید، صدای ترسناک * کلیک، کلیک * یک باتری تمام شده آخرین مطلبی است که می خواهید بشنوید. در این بین ممکن است پای دینام یا قطعه ی دیگری درمیان باشد که موجب خرابی خودرو شده باشد. تست باتری از اموری است که با انجام آن تا حدودی خیالتان راحت خواهد بود که غافلگیرانه حس خوب تفریح خود را از دست نمی دهید. تست کنترل سلامت باتری از مهمترین کارهایی است که لازم است هرچند وقت یکبار برای خودروی خود انجام دهید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

برای تست باتری کارهای زیادی می توان انجام داد که برخی از این امور را خودتان می توانید در پارکینگ خانه بر روی باتری خودرو اعمال کنید. برخی دیگر از کارها مانند بررسی سطح الکترولیت، محکم بودن سر باتریها و چک کردن تسمه دینام نیاز به تجهیزات مناسب دارد و بهتر است به دست مکانیک یا متخصص در این کار سپرده شود.

برای انجام تست در پارکینگ خانه خود به دو وسیله احتیاج دارید. چنانچه پایانه های باتری خودروی شما دچار سولفاته شده است که این سولفاته ها حالت کپک دارند کافیست با آب جوش آن ها تمیز نمایید. در حالت بعد کافیست خودروی خود را هنگامی که ولت متر به آن وصل است روشن کنید؛ اگر عددی بالاتر از 9 را نشان داد باتری سالم است در غیر اینصورت باتری شما یا ضعیف است یا خراب شده است. تست باتری و دینام پس از تعویض باتری توسط متخصصان سپاهان باتری و با استفاده از دستگاه های مخصوص بصورت رایگان انجام می گیرد.

قیمت باتری وانت ریچ

قیمت باتری به عوامل بسیاری وابسته است که پس از بررسی در کارخانه و توسط متخصصین تعیین می گردد. آمپزاژ باتری، برند باتری و نوع باتری از عوامل اولیه تعیین کننده قیمت باتری است. همچنین عواملی چون هزینه انبارداری و … نیز جزء عواملی است که قیمت نهایی را تعیین می کند. باتری های ایرانی چون بعد از تولید بلافاصله در بازار توزیع شده و در اختیار نمایندگی ها قرار می گیرد، هزینه کمتری جهت نگهداری آن ها در انبار می شود.

قیمت نهایی باتری برحسب دریافت داغی یا باتری فرسوده محاسبه می شود که در نبود آن لازم است مبلغی مضاف بر هزینه باتری پرداخت شود. این مبلغ مصوب و مشخص نیست، چراکه چند پارامتر در آن نقش دارند و سرب اصلی ترین آن هاست. قیمت سرب همچون طلا قیمت جهانی و متغیر دارد درنتیجه نمی توان هزینه پایه ای را برای آن درنظر گرفت. همچنین سرب انواعی دارد که قیمت سرب خوب بالاتر از انواع معمولی آن است و درواقع بستگی دذارد در ساخت باتری از چه سربی استفاده شده باشد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

تمامی این عوامل در تعیین قیمت توسط کارخانه دخیل است و هنگامی که باتری به نمایندگی ها سپرده می شود آن ها اجازه دارند 12 درصد مبلغ کلی را به آن اضافه نمایند. همچنین برخی از نمایندگی ها هزینه ارسال و نصب را نیز از مشتریان دریافت می کنند. نمایندگی شرکت سپاهان باتری با فروش به قمت کارخانه و همچنین با ارسال و نصب رایگان باتری تلاش کرده است در شرایط بد اقتصادی کمک حال مشتریان عزیز خود باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت باتری ها به سایت ما مراجعه نموده و یا با همکاران واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

باتری با کیفیتباتری وانت ریچ با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری وانت ریچ با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری وانت ریچ با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری وانت ریچ با خدمات پس از فروش

طول عمر باتری وانت ریچ چقدر است؟

نمیتوان دقیق گفت که باتری وانت ریچ چند سال عمر می کند چرا که طول عمر یک باتری به عوامل مختلفی بستگی دارد اما به طور متوسط اگر باتری مناسبی را برای خودروتان تهیه کنید و باتری را در شرایط ایده آل نگهداری کنید، باتری وانت ریچ شما ی تواند تا 3 سال بر روی خودرو شما زندگی کند.

می توان به این موضوع اشاره کرد که باتری های برند های مختلف کیفیت های متفاوتی دارند و طبیعتا دارای طول عمر های متفاوتی هستند. برای این که بتوانید مناسب ترین باتری را برای خودروتان تهیه کنید که طول عمر مفیدی بر روی خودرو شما داشته باشد، باید از کارشناسان امداد باتری کمک بگیرید تا شما را در زمینه ی خرید باتری وانت ریچ با کیفیت و مناسب راهنمایی کنند. آب و هوای منطقه زندگی شما بسیار بر روی طول عمر باتری وانت ریچ شما موثر خواهد چرا که باتری بر روی تغییرات شدید دمای حساس است و دچار آسیب می شود.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *