باتری خودروهای بهمن موتور

باتری هاوال H2

باتری هاوال H2

مشخصات باتری هاوال H2

در این خودرو محفظه باتری طوری طراحی شده است که از دو نوع باتری می توان در آن استفاده کرد اما باتری فابریک این خودرو باتری 60 آمپر پایه بلند قالب D23 است.در این خودرو ابعاد محفظه باتری به نحوی است که حداکثر آمپر مورد استفاده باتری 70 آمپر پایه بلند قالب D26 است.ابعاد محفظه باتری در تعیین نوع باتری که قرار است استفاده شود تاثیر گذار است.باتری های هم قالب از نظر ابعادی، یکسان هستند و تنها تفاوتشان در آمپراژ آن هاست؛ پس می توانند به جای یکدیگر استفاده شوند.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

در برخی خودرو ها نیز جای باتری بزرگتری برای باتری تعبیه شده است که این امر موجب می شود از قالب های دیگر نیز بتوان در این خودرو استفاده کرد.استفاده از باتری با آمپر بالاتر از باتری فابریک در خودرو ها می تواند به عملکر بهتر خودرو و تجهیزات برقی آن کمک کند و کارایی خودرو را بالا ببرد.همچنین برای افرادی که در فصل گرما از کولر به طور مداوم استفاده می کنند، نصب باتری با آمپراژ بالاتر انتخاب خوبی است.به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند در صورت امکان از باتری با آمپراژ بالا استفاده کنند.هرچند باتری های فابریک در خودرو ها به گونه ای تعبیه شده اند که پاسخگوی نیازهای برقی خودرو باشند و باتری مناسبی برای ماشین است.

باتری مناسب هاوال H2

06.13 : باتری هاوال h2 که به درستی کار می کند، جزء حیاتی بوده که به وسیله نقلیه شما امکان می دهد شما را از مکانی به مکان دیگر برساند. به علاوه، تمام اجزای سیستم الکتریکی خودروی شما را در حالی که خودرو در حال پارک است، تامین می کند. داخل موتور شما استارت است، یک موتور الکتریکی کوچک با یک شیر برقی متصل که نقشی مهم در راه اندازی خودرو دارد. این شیر برقی به عنوان مجرای بین باتری و استارت عملکرده و به باتری اجازه می دهد تا برق را به استارت ارسال کند. هنگامی که احتراق روشن می شود، باتری انرژی به استارت فرستاده و الکتریسیته به انرژی مکانیکی مورد نیاز برای چرخاندن موتور تبدیل می شود. باتری ماشین باید شارژ کافی داشته باشد تا بتواند این فرآیند را آغاز کند، بنابراین هنگام انتخاب باتری باید گزینه مناسب خودرو را در نظر بگیرید.

شما می توانید باتری مناسب خودروی خود را از میان برند های باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB سپاهان باتری انتخاب نمایید.سپاهان باتری به عنوان معتبر ترین شرکت های باتری سازی در ایران و خاورمیانه است که بسیاری از برند های خود را به خارج از کشور صادر می کند.باتری های سوزوکی از با کیفیت ترین و مشهور ترین باتری های این شرکت است که استفاده از بهترین جنس صفحات در این برند موجب طول عمر بالای این باتری شده است.این نوع برند محصول مشترک ایران و ژاپن است که توسط متخصصین ایرانی و زیرنظر شرکت سوزوکی ژاپن تولید شده است.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

کیفیت بالای این محصول باعث شده است که خواهان زیادی در کشور های های همسایه داشته باشد در نتیجه از محصولات صادراتی نیز می باشد.همچنین شما می توانید از میان باتری های اوربیتال EFB باتری مورد نظر خود را انتخاب کنید.این باتری ها برای مصارف الکتریکی بالا ساخته شده اند و درصورتی که خودروی شما تجهیزات برقی زیادی دارد، این باتری برای آن مناسب است.باتری های EFB طول عمر بالا تر و مدت زمان گارانتی بیشتری دارند و در خودرو های هیبریدی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.باتری های اوربیتال سیلور و اوربیتال پریمیوم از جمله باتری های سپاهان هستند که در عین کیفیت بالا بسیار مقرون به صرفه اند.شما می توانید برای تهیه باتری مناسب خودروی ود از بین باتری های پیشنهاد شده، باتری موردنظر خود را تهیه نمایید و در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی با پشتیبانی سایت ما ارتباط برقرار نمایید.

تست باتری هاوال H2

باتری خودرو به عنوان اصلی ترین بخش برای راه اندازی خودرو و روشن شدن آن است.در صورت خرابی باتری موتور خودرو نیز کار نخواهد کرد و اتومبیل شما روشن نخواهد شد.باتری خودرو شاید به لحاظ اندازه کوچک باشد اما مسئولیت بزرگی را در خودرو بر عهده دارد.هدف اولیه باتری استارت زدن و روشن کردن خودرو و همچنین تامین انرژی لازم برای به کار انداختن مصرف کننده ها است.زمانیکه خودروی خود را روشن می کنید ولتاژ بر اثر تبدیل انرژی شیمیایی به الکتریکی به استارت رسیده و انرژی مورد نیاز جهت راه انداختن خودرو تامین می شود و در ادامه موتور به کار می افتد.

براساس این مطالب به این نتیجه می رسیم که روشن شدن خودرو به کارکرد باتری بستگی دارد پس تست و کنترل سلامت باتری از امور واجب است.باید اقداماتی در این راستا صورت گیرد تا از بوجود آمدن مشکلات ناگهانی جلوگیری شود.اندازه گیری ولتاژ، بررسی سطح الکترولیت، محکم بودن سر باتریها، تمیز کردن سطوح خورده شده قطب و سر باتری و چک کردن تسمه دینام و …. کارهایی است که باید در راستای کنترل سلامت باتری انجام گیرد.ساده ترین راه تست باتری، استفاده از ولت متر برای تست ولتاژ است.ولتاژ باتری های خودرو به طور کامل باید 12.6 ولت یا بالاتر باشد. هنگامی که موتور در حال کار است، این اندازه گیری باید 13.7 تا 14.7 ولت باشد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

همچنین تست کارکرد تجهیزات برقی مانند چراغ ها می تواند تا حدودی سلامت باتری را به شما نشان دهد.این کارها امور ساده ای هستند و برای تست تخصصی سلامت باتری بهتر است از کارشناس آن با تجهیزات مناسب کمک بگیرید چرا که هرگونه خطا ممکن است منجر به خسارت دیدن خودروی شما شود.عواملی همچون شدت گرما، سولفاته شدن باتری و… نیز وجود دارد که این عوامل می تواند موجب خرابی باتری شود.گاهی مواردی مانند سولفاته شدن باتری در صورت به موقع دیدن آن می تواند قابل تعمیر باشد؛ درنتیجه کنترل مداوم باتری مزایای بسیاری خواهد داشت.شرکت سپاهان باتری تست باتری خودرو را به صورت رایگان و قبل از تعویض باتری انجام می دهد تا درصورتی که مشکل خودروی شما از قسمتی به جز باتری باشد متحمل هزینه اضافی نشوید.

قیمت باتری هاوال H2

به طور کلی قیمت باتری ماشین به پارامترهایی از جمله برند باتری، آمپر باتری، نوع باتری (باتری اسیدی یا باتری سیلد اسید )، ولتاژ باتری و … بستگی دارد.این قیمت گذاری توسط کارخانه سازنده تعیین می گردد.همچنین باید توجه داشت که کارخانه قیمت را براساس دریافت باتری فرسوده مشتریان محاسبه کرده است و اگر فرسوده توسط مشتری تحویل داده نشود؛ قیمت باتری افزایش می یابد.حمل و نقل، نگهداری در انبار تا توزیع آن و عوامل دیگری نیز وجود دارند که در این امر می توانند تاثیر گذار باشند.

در انتها شما می توانید برای اطلاع از قیمت باتری مناسب خودروی خود از میان برند های سپاهان باتری، به سایت مراجعه کرده و یا با پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید.باید بدانید عمر مفید باتری ها به لحاظ فنی از زمان مونتاژ و ساخت شان و قرار گرفتن الکترولیت مابین صفحات شروع می شودبر این اساس در اثر انبار کردن باتری ها قدرت شان کاهش یافته و گاهی در اثر نگهداری نادرست طول عمرشان کم شده یا خراب می شوند.از آنجایی که باتری ها خود به خود دشارژ و سولفاته می شوند، در هنگام خرید به تاریخ تولید باید توجه داشت تا دچار مشکل نشوید.پر واضح است که در چنین شرایطی چنانچه مدت زیادی از زمان تولید باتری گذشته باشد باتری کارایی و قدرت اولیه را برای ما نخواهد داشت.درنتیجه باید در هنگام خرید به تاریخ تولید باتری ها توجه نماییم و از خرید باتری هایی که بیش از یک سال از تاریخ تولید آن ها گذشته است خودداری نماییم.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

مدت زمان گارانتی باتری از مواردی است که به سیاست های کارخانه تولید کننده بستگی دارد و بر اساس عواملی همچون نوع و برند باتری، نوع خودرو و … تعیین می گردد.گارانتی باتری های سپاهان باتری شامل محصولاتی می شود که از طرف کارخانه مشکل تولید داشته باشند و در شرایط مناسب کارکرد باتری، عمر کمتری کرده باشند.

در اینصورت کارخانه باتری شما را با باتری نو تعویض خواهد کرد اما تعمیر بر روی محصول صورت نمی گیردمدت زمان گارانتی باتری های سپاهان باتری بر حسب نوع باتری بین 12 تا 21 ماه است.شما می توانید برای فعالسازی گارانتی باتری خود، بارکد روی جعبه محصول را به شماره های درج شده بر روی برگه گارانتی ارسال نمایید.همچنین از آن جایی که گارانتی باتری های سپاهان باتری شرکتی است، نیاز است برای استفاده از خدمات آن به نمایندگی ها مراجعه نمایید.

همچنین لازم است هنگام خرید به تاریخ شروع گارانتی توجه نمایید.تمامی باتری های سپاهان باتری برای شما به صورت رایگان ارسال می شود.و همچنین نصب باتری بر روی خودروی شما نیز رایگان است.

همانطور که گفته شد طول عمر مفید باتری از زمان مونتاژ آن آغاز می شود.بعد از ساخت میانگین عمر این باتری ها در حدود دو سال است که این مقدار بر اساس شیوه نگهداری از باتری کمتر یا بیشتر خواهد شد.عواملی مانند گرما یا سرمای زیاد، نوع استفاده از خودرو، تعداد تجهیزات برقی، میزان ترافیک، نوع نگهداری از باتری در انبار ها تا رسیدن به دست مشتری و … از عواملی است که در طول عمر تاثیر گذار است.همچنین از آنجایی که باتری ها به صورت خود به خود دشارژ و سولفاته می شوند، ساکن ماندن زیاد و همچنین ضربه و تکان شدید باعث کاهش عمر می شود.استاندارد نبودن هریک از عوامل در کاهش عمر باتری تاثیر گذار است.

تعویض باتری هاوال H2

اگر زمان استارت خودرو با مشکل روبرو شده‌اید، احتمالا عمر باتری اتومبیل شما رو به پایان است و نیاز به تعمیر و تعویض باتری ماشین دارید.نشانه باتری سالم این است که تمام قطعات برقی ماشین از جمله چراغ‌های اتومبیل، کولر و بخاری را روشن کند.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

تعویض باتری خودرو کار ساده و آسانی است اما بهتر است برای جلوگیری از بروز خسارت از متخصص استفاده شود.همچنین بهتر است ابتدا مطمئن شوید که مشکل خودروی شما از باتری است تا هزینه اضافی بر گردن شما نیفتد.کارشناسان متخصص شرکت سپاهان باتری، کنترل های لازم را به صورت رایگان برای شما انجام داده و در صورت نیاز اقدام به تعویض رایگان باتری شما می کنند.

باتری با کیفیتباتری هاوال H2 با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری هاوال H2 با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری هاوال H2 با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری هاوال H2 با خدمات پس از فروش

چه زمانی باید تعویض باتری هاوال H2 را انجام دهیم؟

تصور کنید در حال بیرون رفتن از خانه هستید و برای رفتن به سر کارتان دیر شده است. سوار ماشین می شوید و سوییچ  را می چرخانید، چه می شنوید؟ … هیچی، ماشین روشن نمی شود! باتری هاوال H2 در ناخوشایندترین زمان از کار می افتد. مردم به وسایل نقلیه خود تکیه می کنند و حتی مسائل به ظاهر جزئی می تواند مشکلات بزرگی را در روز آن ها ایجاد کند. بنابراین چگونه می توانید از این مشکل جلوگیری کنید؟

اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که به عمر باتری هاوال H2 توجه کنید، زیرا باتری خودرو، مانند هر باتری دیگر، با گذشت زمان از بین می رود. این امر بین 2-4 سال طول می کشد و تغییر آن قبل از مشکل ساز شدن بهترین گزینه است.

آب و هوا به دلیل این که بر طول عمر و عملکرد باتری هاوال H2 شما موثر است، اهمیت دارد.باتری هاوال H2 از یک محلول الکترولیت مایع برای نگه داشتن شارژ استفاده می کند که تحت تأثیر هوای گرم یا سرد قرار می گیرد. سرما توانایی انتقال قدرت کامل را کاهش می دهد و با نزدیک شدن به فصل زمستان، می توانید در صورت امکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگ سرپوشیده نگه دارید تا از باتری هاوال H2 خود نگهداری کنید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *