باتری خودرو های نیسان

باتری نیسان جوک

باتری نیسان جوک

مشخصات باتری نیسان جوک

باتری 60 آمپر، باتری نصب شده بر روی خودروی نیسان جوک است که در قالب L3 تولید شده است.از باتری 66 و 74 آمپر قالب L3 نیز در این خودرو می توان استفاده کرد.چراکه باتری های هم قالب ابعاد برابری دارند.هرچند خودرو هایی با تجهیزات اضافی با آمپراژ بالا بهتر کار می کنند،اما باتری های فابریک خودرو طوری طراحی شده اند، که جوابگوی نیاز برقی خودرو است.استفاده از آمپراژ بالاتر در خودرو ها مشکلی برایشان ایجاد نمی کند اما باتری با آمپراژ کمتر باعث آسیب دیدن خودرو می شود.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

در انتها این نکته را اضافه می کنیم که باتری فابریک مناسب ترین باتری برای خودرو است.برند های باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB برند های تولید شده توسط شرکت سپاهان باتری است و با کیفیت بالا در بازار عرضه شده اند.این شرکت از بهترین شرکت های تولید باتری در خاورمیانه است.بسیاری از این باتری ها بدلیل کیفیت بالایی که برخوردارند به کشور های همسایه صادر می شوند.باتری سوزوکی از جمله این محصولات صادراتی است و بصورت مشترک با ژاپن تولید شده است و باتری 60 آمپر را تولید کرده است.شما می توانید باتری مناسب خودروی خود را از میان برند های سپاهان باتری انتخاب نمایید.تفاوت برند ها در نوع مواد اولیه سازنده و قدرت آن ها است.این باتری ها در قسمت پایین صفحه در ذیل بخش توضیحات برای شما آورده شده است.

070901 : در نوع اسیدی، بسیاری از باتری های خودرو دارای 2 درپوش هواکش قابل جابجایی در بالای باتری هستند. این درپوش ها را می توان برای بررسی سطح الکترولیت باتری جدا کرد. اگر سطح پایین به نظر می رسد، آب مقطر یا با کیفیت خوب را در  سلول  ها پر کنید. زیادی پر نکنید! پر شدن بیش از حد می تواند باعث تخلیه اسید از باتری در حین کار شود. سطح مایع باید حداقل یک بار در سال در آب و هوای سرد یا معتدل و اغلب در آب و هوای گرم بررسی شود. در حین بررسی الکترولیت، باید پایانه های باتری جوک را نیز برای علائم خوردگی بررسی کنید. پایانه ها و کابل های متصل را از هرگونه آلودگی و خوردگی تمیز کنید تا از اتصال خوب و راه اندازی مناسب اطمینان حاصل کنید. با پاک کردن هر گونه روغن و کثیفی از بدنه باتری، خطر اتصال کوتاه را کاهش خواهید داد.

تست باتری نیسان جوک

همه اجزای خودرو به نگهداری و مراقبت مناسب احتیاج دارند.تست و آزمایش مداوم، به شما اطمینان بیشتری خواهد داد.از آن جایی که باتری خودرو تامین کننده برق است و تاثیر زیادی در سلامت آن دارد،لازم است هر چند وقت یکبار سلامت آن کنترل شود.تست کنترل سلامت باتری در عملکرد باتری بسیار تاثیر گذار است.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

برای جلوگیری از ایجاد مشکلات ناگهانی در خودرو بهتر است اقدامات پیشگیرانه ای در این زمینه انجام شود.باطری سالم شارژ می‌ شود و شارژ را نگه می‌دارد و می‌‌ تواند شدت جریانی نزدیک به آمپری که روی آن نوشته شده است تولید کند.یکی از موارد لازم برای تست باتری، تست ولتاژ آن است.این کار بوسیله ولت متر یا مولتی متر امکان پذیر است.اگر باتری مقدار 12 یا بیشتر را نشان دهد به این معنی است که باتری شما سالم است.بعد از بررسی وضعیت ولتاژ باتری، بررسی سطح الکترولیت، محکم بودن سر باتریها، تمیز کردن سطوح خورده شده قطب و سر باتری و چک کردن تسمه دینام همه برای نگهداری‌های پیشگیرانه یک باتری لازم است.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

تمامی این موارد کاری تخصصی است و به تجهیزات نیاز دارد.پس بهتر است این موارد را بدست یک متخصص بسپارید.سلامت باتری خودرو بسیار اهمیت دارد و کیفیت و قدرت باتری را بالا می برد.همچنین لازم است بدانید که باتری در مناطق گرمسیر و پر ترافیک زودتر کیفیت خود را از دست می دهد که باید به این موضوع توجه کرد.تست باتری و دینام قبل از تعویض باتری توسط متخصصان سپاهان باتری و با استفاده از دستگاه های مخصوص بصورت رایگان انجام می گیرد.

قیمت باتری نیسان جوک

کارخانجات سازنده باتری، قیمت این باتری ها را براساس عواملی مانند آمپراژ، نوع باتری و برند آن معین می کنند.هزینه باتری ها علاوه بر این موارد به عواملی مانند میزان نگهداری در انبار هانیز بستگی دارد.از آنجایی که باتری های ایرانی بلافاصله بعد از تولید در اختیار نمایندگی ها و سپس مشتریان می رسد،هزینه کمتری صرف انبارداری آن ها می شود که این موضوع در قیمت نهایی آنها تاثیر گذار است.شما می توانید برای مطلع شدن از قیمت باتری های شرکت سپاهان باتری با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار نمایید و در صورت نیاز به راهنمایی از مشاوره ی پشتیبان های ما استفاده کنید.باتری به عنوان مهمترین بخش تامین انرژی در خودرو است.اهمیت باتری آنقدر بالاست که سلامتی آن در کیفیت راندمان و کارکرد اجزای خودرو تاثیر گذار است.یکی از مواردی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد، تاریخ تولید باتری است.باید توجه داشت که از تاریخ تولید باتری بیش از 6 ماه نگذشته باشد.چراکه این باتری ها قدرت و کیفیت اولیه شان را از دست داده اند.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

باتری های ایرانی نسبت به باتری های وارداتی از این نظر بهتر هستند که میزان نگهداری شان در انبارها کمتر است و زودتر به دست مشتری می رسند.در نتیجه کیفیت و قدرت بالاتری دارند.تمامی باتری های ساخت ایران دارای گارانتی ستند.باتری های شرکت سپاهان باتری نیز دارای گارانتی معتبر است.برای استفاده از خدمات گارانتی باتری خودروی خود لازم است به نمایندگی ها مراجعه کنید.همچنین مقدار گارانتی این باتری ها بین 12 تا 21 ماه است که عوامل بسیاری در تعیین این زمان دخیل است.برای فعالسازی گارانتی بارکد مربوط به محصول را به شماره تماس های درج شده بر روی ضمانت نامه ارسال فرمایید.این امر ضمن فعال کردن گارانتی، این وظیفه را بر دوش شرکت سازنده می افتد که در صورت بروز هر مشکلی، طبق قوانین ضمانت نامه، در صدد رفع آن برآید.باتری ها در شهر تهران برای خودروی شما به صورت رایگان به محل مورد درخواست شما ارسال می شوند.همچنین نصب باتری بر روی خودروی شما رایگان است.

طول عمر باتری نیسان جوک

باتری ها بر اساس عوامل مختلف طول عمر متفاوتی دارند.اما طول عمر تعیین شده برای باتری ها به صورت میانگین در حدود دو سال معین شده است.تضمین کارکرد این دو سال، نحوه عملکرد باتری خودرو است.

06.11 : دشارژ شدن باتری می تواند بر طول عمر آن تاثیر منفی داشته باشد، یکی از رایج‌ترین راه‌هایی که شارژ باتری نیسان جوک خالی می‌شود، روشن کردن تصادفی چراغ بالای سر یا چراغ‌های جلو است. بنابراین، مطمئن شوید که قبل از خارج شدن از وسیله نقلیه همه چراغ‌ها خاموش بوده یا به طور خودکار خاموش شوند. پارک کردن به گونه ای که مجبور شوید از کنار چراغ های جلو تا مقصد خود بگذریدمی تواند مفید باشد. استفاده از شارژر تلفن، رادیو، کولر و غیره در زمانی که موتور کار نمی کند می تواند به میزان قابل توجهی بر باتری شما فشار وارد کند. بنابراین، از استفاده از آنها خودداری کنید، مگر اینکه وسیله نقلیه در حال کار باشد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

عواملی همچون ترافیک، شرایط آب و هوای، نحوه عملکرد راننده و تجهیزات برقی نصب شده بر روی خودرو بر روی عمر باتری تاثیر گذار است.همچنین استفاده بیش از حد از کولر ها و چراغ ها و سرما و گرمای بیش از حد هوا بر روی عمر باتری تاثیر می گذارد.در صورت استاندارد نبودن هرکدام، عمر باتری شما کاهش خواهد یافت.

211201 ف:    برای جلوگیری از کاهش طول عمر باتری نیسان جوک ، سعی داشته باشید که اغلب از سفر های کوتاه مدت خودداری کنید. با رانندگی های کوتاه مدت مداوم، بر روی طول عمر باتری خودروی خود تاثیر بسیار منفی ای خواهید گذاشت. زیرا در زمان کوتاه دینام نمی تواند باتری را بطور کامل شارژ کرده و انرژی آن را تامین سازد. بنابراین شما با رانندگی های طولانی مدت تری می توانید باعث افزایش طول عمر باتری خودرو شوید. علاوه بر این از باتری خودرو در مقابل شرایط نا مساعد آب و هوایی محافظت کنید؛ به این صورت که خودروی خود را در پارکینگ و به دور از گرما و یا سرما نگهداری کنید تا باعث آسیب رسیدن به باتری خودرو نشود.

تعویض باتری نیسان جوک

تعویض باتری خودرو در عین آسانی اگر به درستی انجام نگیرد خسارات زیادی را به خودرو وارد می کند.اگر هنگام تعویض اتصال کوتاه برقرار شود موجب انفجار باتری می شود.به همین دلیل لازم است از متخصص این کار برای تعویض باتری کمک گرفت.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

همچنین دانستن این نکته ضروری است که ابتدا مطمئن شوید که باتری شما به تعویض نیاز دارد تا وقت و هزینه اضافی برای خرید باتری نو صرف نکنید.همچنین تست دینام نیز از کار های ضروری است.و بعد از کنترل همه این موارد اقدام به تعویض باتری نمایید.کارشناسان متخصص شرکت سپاهان باتری، بتمام کنترل های لازم را به صورت رایگان برای شما انجام داده و در صورت نیاز اقدام به تعویض باتری شما می کنند.

باتری با کیفیتباتری جوک با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری جوک با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری جوک با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری جوک با خدمات پس از فروش

چه چیزی باعث خرابی ناگهانی باتری جوک می شود؟

باتری جوک مثل تمامی قطعات خودرو به مرور زمان از بین می رود اما مسائلی مانند اتصالات نامناسب، دمای بالا و جریان زیاد و … می تواند منجر به خرابی باتری جوک شما زودتر از موعد مقرر شود. یک موضوع برای این که از مرگ ناگهانی باتری نیسان جوک پیگیری کنید این است که سن باتری ماشین خود را بدانید. این خودرو به باتری 12 ولت نیاز دارد که از دو تا چهار سال دوام می آورد. بنابراین، باید بدانید عمر باتری جوک شما چقدر است تا بتوانید قبل از خرابی آن را تعویض کنید.

اکثر باتری های خودرویی به صورت متوسط بین 2 تا 4 سال عمر می کنند البته بسته به شرایط این موضوع قابل تغییر است. آب موجود در الکترولیت باتری نیسان جوک در آب و هوای خیلی گرم تبخیر می شود و باعث می شود صفحات باتری از بین رفته و باتری خراب شود.

در آب و هوای سرد به این دلیل که باتری نیسان جوک باید انرژی بیشتری مصرف کند تا خودرو را روشن کند، زود تر از بین خواهد رفت. خراب بودن دینام به عنوان منبع شارژ باتری و وسیله ای برای تامین برق تجهیزات خودرو باعث می شود که خودروی شما مجبور به استفاده از انرژی باتری جوک برای تجهیزات شود و باتری دشارژ شده و در طول زمان خراب می شود.

باتری سایر خودرو ها : باتری پروتون ویرا

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

زمانی که خودرو راه اندازی نمی شود، باتری جوک چه نقشی در این اتفاق دارد؟

در هنگام راه اندازی وسیله نقلیه، اگر موتور اتومبیل شما نتواند شروع به کار کند، یکی از عوامل اصلی آن باتری جوک شما است. اغلب صاحبان این تصور غلط را دارند که این به دلیل یک استارت بد است و گاهی اوقات فکر می کنند که نیاز به تعویض باتری جوک است، اما در بیشتر مواقع این مشکل به دلیل دشارژ بودن باتری نیسان جوک می باشد. در صورت استفاده از دینام سالم باتری جوک  شارژ می شود اما اگر دینام خودرو شما دچار ایراد است، در شارژ باتری جوک مشکل ایجاد کرده و به باتری آسیب می زند.

181001 ف ف  :   همه رانندگان از این صدا وحشت دارند: وقتی کلید استارت را می چرخانند یا دکمه استارت را فشار می دهند، فقط صدای ناله ای خسته به گوش می رسد. پس از چند تلاش دیگر برای شروع، استارتر در نهایت تسلیم می شود. ماشین روشن نمی شود دلیل مشکلات راه اندازی معمولا شارژ ضعیف باتری نیسان جوک است. سیستم های تهویه مطبوع، گرمکن صندلی، سیستم های سرگرمی مدرن و سایر مصرف کنندگان برق، به باتری فشار وارد می کنند. بنابراین ضروری است که از یک باتری قدرتمند برای پاسخگویی به افزایش تقاضا در وسایل نقلیه مدرن استفاده شود.

باتری سایر خودرو ها : باتری پریوس

باتری جوک با سلول مرده یعنی چه ؟

باتری ها از یک سری شبکه های سربی تشکیل شده اند که در الکترولیت غوطه ور شده اند. آنها همچنین زندگی سختی دارند، با حرکات و سیستم تعلیق ماشین درگیر می شوند و در معرض تغییرات شدید و سریع دما یا در داخل محفظه موتور و یا رفتن از یک روز گرم تابستان به دمای سرد در زمستان هستند. به همین دلیل، برخی از باتری ها مثل باتری جوک شما به سادگی ممکن است دارای یک خرابی ساختاری داخلی باشند که بسیاری از مردم آن را “سلول مرده” نامیده اند. اغلب اوقات، خرابی به دلیل از دست دادن آب الکترولیت است که باعث می شود یکی از شبکه ها یا سلول ها در معرض هوا قرار گیرد.

280901 ف ف: در باتری جوک شش سلول وجود دارد که در هر کدام از این سلول ها حدود 2.2 ولت برق تولید می شود. یک باتری خودرویی 12 ولتی است. تصور کنید یکی از این شش سلول از بین برود و بمیرد، در این صورت به طور اطمینان باتری نیز مرده محسوب می شود. زیرا باتری ای که نتواند حدود 12.6 ولت برق تولید کند و مقدارش از این کمتر شود دیگر یک باتری سالم نیست. این باتری را باید هرچه سریع تر تعویض کنید تا خودروی شما بتواند همانند سابق راه اندازی شود و پاسخگوی مصارف الکترونیکی شما باشد.

باتری سایر خودرو ها : باتری دوو سیلو

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

برای این که باتری جوک خود را برای ورود به زمستان آماده کنیم چه راهکاری سراغ دارید؟

اگر هوا به اندازه کافی سرد شود، واکنش های شیمیایی باتری جوک شما شروع به کند شدن خواهند کرد. در هوای سرد به دلیل سفت شدن روغن موتور، مقدار انرژی بیشتری برای راه اندازی موتور خودرو خواسته می شود. این فرایند به سرعت طول عمر باتری جوک را از بین می برد زیرا برای روشن کردن موتور به قدرت بسیار بیشتری نیاز دارید. بنابراین در طول زمستان، اگر هنگام استارت زدن متوجه عملکرد ضعیف وسیله نقلیه خود شوید، ممکن است باتری جوک شما ضعیف شده باشد. اگر می خواهید در این شرایط قرار نگیرید، باید به یاد داشته باشید قبل از ورود به زمستان حتماً وضعیت سلامت باتری خود را تست کنید.

ض: سرما به تنهایی نمی تواند باتری نیسان جوک شما را که سالم است تحت تاثیر قرار دهد، در صورتی که باتری خودرو شما از قبل دچار آسیب شده باشد ، در زمستان این ایراد خود را نشان می دهد و برای شما دردسر ساز می شود. مثلا اگر باتری ماشین شما در تابستان گذشته محتمل آسیب هایی شده باشد، این آسیب ها در زمستان شما را به دردسر می اندازند، چرا که باتری خودرو شما در زمستان باید میزان انرژی بیشتری صرف راه اندازی موتور خودرو با روغن موتور سخت شده کند، در حالی که خودش هم برای تولید انرژی خسته و خواب آلود است و در این بین اگر آسیب دیده هم باشد، باتری واقعا اذیت می شود و به دنبال آن برای راه اندازی موتور خودرو شما مشکل ساز خواهد شد.

باتری سایر خودرو ها : باتری تیوولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *