باتری خودرو های لکسوس

باتری لکسوس NX 300

باتری لکسوس NX 300

مشخصات باتری لکسوس NX 300

باتری 60 آمپر باتری فابریکی است که کارخانه سازنده بر روی این خودرو نصب کرده است.قالب این باتری L2 است.ابعاد جای باتری این خودرو مشخص است و بیش از این مقدار را نمی توان در آن جای داد.ابعاد قالب های مختلف باتری ها با هم متفاوت اند؛ درنتیجه بیش از ابعاد جای باتری نمی توان در آن قرار داد.استفاده از باتری هایی با آمپراژ بالا باعث کارکرد بهتر خودرو و تجهیزات برقی آن می شود.اما بهتر است از باتری با آمپراژ پایین تر از باتری فابریک خودرو استفاده نکرد تا کارایی خودرو پایین نیاید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

لازم به ذکر است که باتری های فابریک نصب شده بر روی خودرو ها همواره مناسب ترین باتری برای خودرو است که می تواند پاسخگوی نیاز های برقی ماشین باشد.کارخانه سپاهان باتری از با کیفیت ترین کارخانه های باتری سازی در خاورمیانه است.این کارخانه باتری خود را در برند های باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB تولید و در بازار عرضه کرده است.این برند ها از نظر قدرت و مواد اولیه سازنده با هم متفاوت اند.همچنین این باتری ها بدلیل کیفیت بالایی که دارند علاوه بر فروش بالا در بازار ایران، به کشور های همسایه صادر می شوند.در ادامه می توانید از میان باتری های عرضه شده مناسب خودروی خود، باتری مورد نظرتان را انتخاب نموده و در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی با پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید.

تست باتری لکسوس NX 300

تست باتری خودرو بدلیل اهمیتی که در کنترل سلامت آن دارد بسیار حائز اهمیت است.باتری از منابع اصلی تولید برق و انرژی در خودرو محسوب می شود که توجه به سلامت آن باعث کارکرد هرچه بهتر خودرو و تجهیزات برقی آن خواهد شد.برای تست باتری یکسری اقدامات وجود دارد که اگر این اقدامات بصورت مداوم انجام گیرد از بروز مشکلات ناگهانی جلوگیری می کند.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

بررسی وضعیت ولتاژ باتری، بررسی سطح الکترولیت، محکم بودن سر باتریها، تمیز کردن سطوح خورده شده قطب و سر باتری و چک کردن تسمه دینام و …. از جمله این اقدامات است.انجام این کار ها نیاز به تجهیزات مناسب دارد و بهتر است بدست متخصص این کار سپرده شود.نمایندگی سپاهان باتری قبل از تعویض باتری خودروی شما، کنترل های لازم را بصورت رایگان برای شما انجام می دهد تا هزینه های اضافی از روی دوش شما برداشته شود.

قیمت باتری لکسوس NX 300

قیمت باتری ها به عوامل بسیاری بستگی دارد که براساس این عوامل توسط کارخانه سازنده باتری قیمت گذاری می شود.نوع برند باتری، میزان آمپراژ، نوع خودرو و …. از عواملی است که در ان امر دخیل است.عوامل دیگری مانند انبارداری، حمل و نقل و … نیز می تواند در قیمت نهایی خودرو موثر باشد.در انتها لازم است این نکته را ذکر کنیم که قیمت نهایی باتری با احتساب دریافت باتری فرسوده محاسبه شده است و در صورت نبود باتری فرسوده هزینه باتری افزایش می یابد.برای اطلاع از قیمت باتری های سپاهان باتری می توانید به سایت مراجعه کرده و یا با شماره های نمایندگی سپاهان باتری تماس بگیرید.تاریخ تولید باتری تاثیر بسیاری در سلامت باتری خودرو دارد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

باتری هایی که بیش از یکسال از تاریخ تولید آن ها گذشته باشد قدرت و کارایی اولیه را نخواهند داشت.همچنین در هنگام تهیه باتری باید به زمان شروع گارانتی آن نیز توجه کرد که این موضوع نیز به تاریخ تولید باتری وابسته است.پس در نظر داشته باشید که باتری خودرو با تاریخ جدید در سلامت و قدرت باتری تاثیر گذار است و در هنگام خرید باید به آن توجه شود.کارخانه سپاهان باتری همچون سایر کارخانه های تولید محصول، مدت زمانی را برای گارانتی محصول خود در نظر می گیرد.گارانتی شامل محصولاتی می شود که از طرف کارخانه مشکل تولید داشته باشند و در شرایط مناسب کارکرد باتری عمر کمتری کرده باشند.در اینصورت کارخانه باتری شما را با باتری نو تعویض خواهد کرد اما تعمیر بر روی محصول صورت نمی گیرد.نوع باتری، برند آن، نوع خودرو و … از عواملی است که بر روی مدت زمان گارانتی تاثیر می گذارد.مدت زمان گارانتی باتری های سپاهان باتری بین 12 تا 21 ماه است.شما می توانید برای فعالسازی گارانتی باتری خود، بارکد روی جعبه محصول را به شماره های درج شده بر روی برگه گارانتی ارسال نمایید.همچنین لازم است هنگام خرید به تاریخ شروع گارانتی توجه نمایید.تمامی باتری های سپاهان باتری برای شما به صورت رایگان ارسال می گردد و توسط کارشناسان این شرکت بر روی خودروی شما نصب می شود.

طول عمر باتری لکسوس NX 300

در حالت عادی باتری ها به طور متوسط حدود 1 الی 3 سال عمر می کنند.البته با توجه به شرایط تغییر این مدت زمان ممکن است.هرچند طول عمر باتری ها علاوه بر نوع و کیفیت ساخت به مصرف کننده نیز بستگی دارد.عواملی مانند شدت گرما و سرما، نحوه استفاده از باتری، تعداد تجهیزات برقی نصب شده بر روی خودرو و استفاده بیش از حد از کولر و چراغ ها می تواند بر عمر باتری تاثیر گذار باشد.توجه داشته باشید که در صورت استاندارد نبودن هریک از این عوامل، عمر باتری شما کاهش خواهد یافت.

06.13 : شما نمی توانید به صورت دقیق پیش بینی کنید که چه زمانی باتری لکسوس nx300 ممکن است از بین برود. به طور متوسط، اکثر باتری های خودرو بین دو تا سه سال عمر می کنند ، اما عوامل متعددی هستند که بر طول عمر باتری تاثیرگذارند. گاهی اوقات، گرمای بیش از حد می تواند باعث متورم شدن باتری شده و به طور قابل توجهی عمر باتری را کاهش دهد. نشتی می تواند باعث ایجاد خوردگی در اطراف پایانه های باتری شده و از انتقال جریان جلوگیری کند. اگر متوجه هر یک از  این علائم شده اید، وسیله نقلیه خود را برای بازرسی باتری به یکی از نمایندگی های مربوطه ببرید.گاهی اوقات مشکل از سیستم راه اندازی یا شارژ (استارت، دینام و غیره) است. وقتی وسیله نقلیه خود را برای تست می برید، می‌توانید علت مشکل را تعیین کرده و راه حل مناسب را پیدا کنید.

تعویض باتری لکسوس NX 300

اگر زمان استارت خودرو با مشکل روبرو شده‌اید، احتمالا عمر باتری اتومبیل شما رو به پایان است و نیاز به تعمیر و تعویض باتری ماشین دارید.نشانه باتری سالم این است که تمام قطعات برقی ماشین از جمله چراغ‌های اتومبیل، کولر و بخاری را روشن کند.تعویض باتری خودرو کار ساده و آسانی است اما بهتر است برای جلوگیری از بروز خسارت از متخصص استفاده شود.همچنین بهتر است ابتدا مطمئن شوید که مشکل خودروی شما از باتری است تا هزینه اضافی بر گردن شما نیفتد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

کارشناسان متخصص شرکت سپاهان باتری، کنترل های لازم را به صورت رایگان برای شما انجام داده و در صورت نیاز اقدام به تعویض رایگان باتری شما می کنند.

برای لکسوس NX 300 باتری سیلد اسید بهتر است یا باتری اسیدی؟

باتری های خودرویی به دو دسته سیلد اسید (اتمی) و اسیدی تقسیم بندی می شوند.هردو نوع باتری های اسیدی و سیلد اسید باتری های مناسبی هستند که بر روی خودروی شما قابل نصب است.اما امروزه مسیر باتری سازی به سمت ساخت باتری های سیلد اسید رفته است.چراکه این باتری ها آلودگی کمتری دارند و به مراقبت و نگهداری نیاز ندارند.شما می توانید بر اساس نیاز خود باتری مورد نظر خود را تهیه نمایید.

آیا تحویل داغی باتری فرسوده ضروری است؟

بله قیمت باتری ها با احتساب تحویل فرسوده باتری است و در صورت نبود داغی، به ازای هر آمپر هزینه ای را باید پرداخت نمایید.همچنین از آنجایی که باتری ها قبل از رها شدن در محیط لازم است بدلیل وجود مواد سمی بازیافت شوند؛ بهتر است باتری ها را به دست افراد متخصص در این کار بسپارید تا آن را بازیافت کنند تا آسیب کمتری به طبیعت وارد شود.

باتری با کیفیتباتری لکسوس NX300 با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری لکسوس NX300 با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری لکسوس NX300 با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری لکسوس NX300 با خدمات پس از فروش

باتری لکسوس NX300 چرا از دشارژ می شود یا از بین می رود؟

درست است که پارک کردن در کنار جاده و گوش دادن به موسیقی از طریق سیستم صوتی ماشینتان سرگرم کننده است و شارژ کردن گوشی در خودرو در حین کمپینگ بسیار مفید است، اما تخلیه قابل توجه باتری لکسوس NX300 که به دنبال این عملکرد ها در خودرو اتفاق می افتد می تواند باتری لکسوس NX300 را دشارژ کرده و در طولانی مدت بر روی سلامت باتری تاثیر منفی بگذارد.

در طول موج گرما به طور منظم از خودرو استفاده کنید. فقط هوای سرد نیست که می‌تواند به باتری بلااستفاده آسیب برساند، گرما نیز برای باتری‌ لکسوس NX300 پارک شده مضر است بنابراین بهتر است تا حد امکان خودرو خود را در سایه پارک کنید. نگه داشتن دمای زیر کاپوت در حالت نرمال، تبخیر آب اکترولیت باتری را کند می کند. تبخیر سریعتر آب الکترولیت باتری لکسوس NX300 که در ماه های گرم اتفاق می یافتد باعث افزایش خوردگی در باتری می شود.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری پرادو

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

چرا باتری لکسوس NX300 مکرر دچار دشارژ می شود؟

شما معمولاً می توانید یک وسیله نقلیه را بعد از یک بار دشارژ شدن باتری و احیا کردن آن روشن کنید، اما اگر همچنان باتری خودرو شما به خاموش شدن ادامه دهد، به این معنی است که مشکل بزرگتری در دسترس است که تست و عیب یابی آن به تخصص نیاز دارد. موارد زیادی وجود دارد که می تواند باعث دشارژ شدن باتری لکسوس NX300 شود. مثلاً اگر از رادیو یا سایر سیستم‌های الکترونیکی خودرو با سوییچ باز استفاده می‌کنید، اما موتور کار نمی‌کند، ممکن است باتری لکسوس NX300 شما به سرعت دشارژ شود. استفاده بی رویه از نیروی باتری باعث می شود موتور نتواند روشن شود، زیرا باتری باید شارژ الکتریکی اولیه را برای موتور استارت فراهم کند.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری اپیروس

از کجا بفهمیم باتری لکسوس NX300 دشارژ شده یا فرسوده شده است؟

در اینترنت اطلاعات بد زیادی در مورد جایگزینی باتری لکسوس NX300 از منابع نامعتبر وجود دارد. ما سعی می کنیم با کنار گذاشتن برخی از افسانه های رایج در مورد آنچه نشانه های خرابی باتری در نظر گرفته می شود، مناسب ترین زمان برای تعویض باتری لکسوس NX300 را تعیین کنیم.

بسیاری از باتری هایی که تحت گارانتی بازگردانده می شوند فرسوده نیستند و تنها بسیار تخلیه شده اند و به محض شارژ مناسب، خوب کار می کنند. اگر متوجه شدید موتور شما به آرامی روشن می شود، اولین کاری که باید انجام دهید این است که ولتاژ باتری لکسوس NX300 خود را بررسی کنید و در صورت لزوم باتری خود را شارژ کنید.

اگر بعد از شارژ باتری خودرو هنوز موتور شما به آرامی روشن می شود، آن را در فروشگاه امداد باتری کهن چک کنید. این سرویس در شرکت ما به صورت رایگان به شما ارائه می شود و این بهترین روش برای تعیین این است که آیا باتری لکسوس NX300 شما نیاز به تعویض دارد یا ندارد.

شرکت امداد باتری کهن در تمامی مناطق تهران از جمله ونک ، شریعتی و پیروزی خدمات رسانی انجام می دهد.

باتری سایر خودرو ها : باتری هایما S7

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *