باتری خودرو های رنو

باتری رنو کولیوس

باتری رنو کولیوس

مشخصات باتری رنو کولیوس

قبل از سال 2016 در این خودرو باتری 70 آمپر پایه بلند با قالب D26  توسط کارخانه نصب شده بود.از سال 2016 به بعد از باتری 60 آمپر پایه بلند با قالب D23 استفاده شد.حداکثر آمپر مورد استفاده رنو کولیوسابعاد جای باتری این خودرو مشخص است و همین باتری ها در آن قابل نصب است.باتری های هم قالب از نظر ابعادی، یکسان هستند و تنها تفاوتشان در آمپراژ آن هاست؛ پس می توانند به جای یکدیگر استفاده شوند.در برخی خودرو ها نیز جای باتری بزرگتری برای باتری تعبیه شده است که این امر موجب می شود از قالب های دیگر نیز بتوان در این خودرو استفاده کرد.استفاده از باتری با آمپر بالاتر از باتری فابریک در خودرو ها می تواند به عملکر بهتر خودرو و تجهیزات برقی آن کمک کند و کارایی خودرو را بالا ببرد.همچنین برای افرادی که در فصل گرما از کولر به طور مداوم استفاده می کنند، نصب باتری با آمپراژ بالاتر انتخاب خوبی است.به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند در صورت امکان از باتری با آمپراژ بالا استفاده کنند.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

هرچند باتری های فابریک در خودرو ها به گونه ای تعبیه شده اند که پاسخگوی نیازهای برقی خودرو باشند و باتری مناسبی برای ماشین است.شما می توانید باتری مناسب خودروی خود را از میان برند های باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB سپاهان باتری انتخاب نمایید.سپاهان باتری به عنوان معتبر ترین شرکت های باتری سازی در ایران و خاورمیانه است که بسیاری از برند های خود را به خارج از کشور صادر می کند.برند سوزوکی محصول مشترک سپاهان باتری و ژاپن است و باتری های EFB نسل جدید باتری هستند که از پیشرفته ترین انواع باتری های الکترولیت مایع است.باتری های EFB برای خودرو هایی که به عنوان راه حلی برای کاهش مصرف سوخت و نشر دی اکسید کربن برای تامین نیاز خودرو ها تولید شده، طراحی شده است.این باتری ها دارای طول عمر بالاتر نسبت به باتری های متداول هستند و برای خودرو هایی با مصرف الکتریکی زیاد مناسب است.شما می توانید برای تهیه باتری مناسب خودروی ود از بین باتری های پیشنهاد شده، باتری موردنظر خود را تهیه نمایید و در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی با پشتیبانی سایت ما ارتباط برقرار نمایید.

تست باتری رنو کولیوس

باتری خودرو عهده دار تامین جریان برقی است که منجر به روشن شدن موتور خودرو می شود.باتری نقش مدیریتی و محافظت کننده در شرایطی را دارد که دینا به دلیل عفت بار های الکتریکی کارایی صحیح خود را از دست می دهد.این حالت در شرایطی پیش می آید که ما در حال رانندگی هستیم.چنین عملکرد های ثمربخشی از طرف باتری خودرو نشان دهنده سالم بودن آن است و اینکه به اندازه کافی شارژ شده است.درصورتی که باتری به اندازه کافی شارژ نشود لازم است آن را شارژ کرده و یا تعمیر کنیم و اگر هیچ یک از این دو روش پاسخگو نبود اقدام به تعویض باتری نمایید و باتری سالم و نو را جایگزین آن کنید.در چنین شرایطی کنترل و تست باتری خودرو به صورت مداوم سبب کارکرد بهتر آن شده و از ایجاد مشکلات ناگهانی جلوگیری می کند.برای این کار بهتر است از تجهیزات مخصوص استفاده کرده و ترجیحا برای جلوگیری از آسیب دیدن خودرو این کار را به دست متخصص آن بسپاریم.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

بررسی وضعیت ولتاژ باتری، بررسی سطح الکترولیت، محکم بودن سر باتریها، تمیز کردن سطوح خورده شده قطب و سر باتری و چک کردن تسمه دینام و …. از جمله اقداماتی است که برای تست سلامت باتری لازم است.نمایندگی سپاهان باتری پیش از تعویض باتری خودروی شما، کنترل های لازم را بصورت رایگان برای شما انجام می دهد تا هزینه های اضافی از روی دوش شما برداشته شود.

قیمت باتری رنو کولیوس

قیمت باتری خودرو از مواردی است که باید براساس عواملی همچون نوع باتری، نوع خودرو، مقدار آمپراژ باتری و … توسط کارخانه تعیین شود.همچنین باید توجه داشت که کارخانه قیمت را براساس دریافت باتری فرسوده مشتریان محاسبه کرده است و اگر فرسوده توسط مشتری تحویل داده نشود؛ قیمت باتری افزایش می یابدحمل و نقل، نگهداری در انبار تا توزیع آن و عوامل دیگری نیز وجود دارند که در این امر می توانند تاثیر گذار باشند.در انتها شما می توانید برای اطلاع از قیمت باتری مناسب خودروی خود از میان برند های سپاهان باتری، به سایت مراجعه کرده و یا با پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید.

باتری رنو کولیوس با تاریخ جدید

تاریخ تولید باتری از مواردی است که در هنگام خرید باید توجه بسیاری به آن داشت؛ چراکه این امر تاثیر بسزایی در سلامت باتری خودرو و کیفیت و قدرت آن دارد.باتری خودرو با تاریخ جدید قدرت و کارایی بیشتری نسبت به باتری هایی دارد که زمان زیادی از تاریخ آن ها گذشته است.در همین راستا باید توجه داشته باشید که هنگام تهیه باتری، از خرید باتری هایی که بیش از یک سال از تاریخ تولید آن ها گذشته است جلوگیری کنید زیرا قدرت و کیفیت اولیه را نخواهد داشت.همچنین در هنگام تهیه باتری باید به زمان شروع گارانتی آن نیز توجه کرد که این موضوع نیز به تاریخ تولید باتری وابسته است.مدت زمان گارانتی باتری از مواردی است که به سیاست های کارخانه تولید کننده بستگی دارد و بر اساس عواملی همچون نوع و برند باتری، نوع خودرو و … تعیین می گردد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

گارانتی باتری های سپاهان باتری شامل محصولاتی می شود که از طرف کارخانه مشکل تولید داشته باشند و در شرایط مناسب کارکرد باتری، عمر کمتری کرده باشند.در اینصورت کارخانه باتری شما را با باتری نو تعویض خواهد کرد اما تعمیر بر روی محصول صورت نمی گیرد.مدت زمان گارانتی باتری های سپاهان باتری بر حسب نوع باتری بین 12 تا 21 ماه است.شما می توانید برای فعالسازی گارانتی باتری خود، بارکد روی جعبه محصول را به شماره های درج شده بر روی برگه گارانتی ارسال نمایید.همچنین از آن جایی که گارانتی باتری های سپاهان باتری شرکتی است، نیاز است برای استفاده از خدمات آن به نمایندگی ها مراجعه نمایید.همچنین لازم است هنگام خرید به تاریخ شروع گارانتی توجه نمایید.همه ی باتری های سپاهان باتری برای شما به صورت رایگان ارسال می شود.همچنین نصب باتری بر روی خودروی شما نیز رایگان است.

طول عمر باتری رنو کولیوس

در حال حاضر باتوجه به اینکه دولت ارز دولتی جهت واردات باتری خارجی تخصیص نداده، تمامی باتری های خارجی موجود در بازار کشور قاچاق محسوب میگردند و همچنین به دلیل اینکه از راه قانونی وارد نمیشوند از زمان مناسب استفاده از این باتری ها میگذرد که این امر باعث کاهش شدید طول عمر باتری میگردد .فراموش نکنییم تمامی باتری های داخلی دارای گارانتی معتبر میباشند که در مدت گارانتی مشکلی برای باتری شما پیش بیاید، تعویض میگردند. اما در باتری های خارجی این امر محقق نخواهد گردید.در حالت عادی باتری ها به طور متوسط حدود 2 سال عمر می کنند.البته با توجه به شرایط تغییر این مدت زمان ممکن است.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

هرچند طول عمر باتری ها علاوه بر نوع و کیفیت ساخت به مصرف کننده نیز بستگی دارد.عواملی مانند شدت گرما و سرما، نحوه استفاده از باتری، تعداد تجهیزات برقی نصب شده بر روی خودرو و استفاده بیش از حد از کولر و چراغ ها می تواند بر عمر باتری تاثیر گذار باشد.توجه داشته باشید که در صورت استاندارد نبودن هریک از این عوامل، عمر باتری شما کاهش خواهد یافت.

تعویض باتری رنو کولیوس

اگر زمان استارت خودرو با مشکل روبرو شده‌اید، احتمالا عمر باتری اتومبیل شما رو به پایان است و نیاز به تعمیر و تعویض باتری ماشین دارید.نشانه باتری سالم این است که تمام قطعات برقی ماشین از جمله چراغ‌های اتومبیل، کولر و بخاری را روشن کند.تعویض باتری خودرو کار ساده و آسانی است اما بهتر است برای جلوگیری از بروز خسارت از متخصص استفاده شود.همچنین بهتر است ابتدا مطمئن شوید که مشکل خودروی شما از باتری است تا هزینه اضافی بر گردن شما نیفتد.کارشناسان متخصص شرکت سپاهان باتری، کنترل های لازم را به صورت رایگان برای شما انجام داده و در صورت نیاز اقدام به تعویض رایگان باتری شما می کنند.

برای رنو کولیوس باتری سیلد اسید بهتر است یا باتری اسیدی؟

هر دو دسته باتری های اسیدی و سیلد اسید باتری های مناسبی هستند که در بازار وجود دارند.از هر دو نوع باتری می توان در خودرو استفاده کرد و از نظر ساختاری تقریبا یکسان اند. اما امروزه مسیر باتری سازی به سمت تولید باتری های سیلد اسید رفته است چرا که این باتری ها نیاز به مراقبت و نگهداری ندارند و همچنین آلودگی کمتری نسبت به نوع اسیدی دارند.شما می توانید بر اساس نیاز خود باتری مناسب خودروی خود را انتخاب نمایید.

آیا تحویل داغی باتری فرسوده ضروری است؟

بله قیمت باتری ها با احتساب تحویل فرسوده باتری است و در صورت نبود داغی، به ازای هر آمپر هزینه ای را باید پرداخت نمایید. با توجه به نوسان قیمت به صورت روزانه ، نمیتوان قیمت مصوب و پایه ای اعلام نمود. این نوسان قیمت هم به دلیل چند پارامتر اساسی است که مهمترین آن ها قیمت جهانی سرب و دلیل دیگر، قیمت خروجی کارخانه های تولید باتری ماشین است.

 

باتری با کیفیتباتری کولیوس با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری کولیوس با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری کولیوس با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری کولیوس با خدمات پس از فروش

تست باتری کولیوس به چه صورت است؟

یکی از ساده ترین روش های تست باتری کولیوس اندازه گیری ولتاژ باتری است که بوسیله ولت متر قابل اندازه گیری است. برای این کار مولتی متر را به باتری متصل کرده و استارت بزنید. ولتاژ لحظه ی استارت را اندازه بگیرید. اگر عددی بیشتر از 9 ولت را به شما نشان داد به این معناست که باتری کولیوس سالم است. در غیر این صورت باید بررسی کنید که باتری کولیوس شما دشارژ شده یا خراب است.

علاوه بر تست با ولت متر می توانید با بررسی سطح الکترولیت، محکم بودن سر باتریها، تمیز کردن سطوح خورده شده قطب و سر باتری و چک کردن تسمه دینام و …. باتری کولیوس را کنترل کنید. این کار موجب می شود از مشکلات ناگهانی که ممکن است برای باتری رخ دهد جلوگیری شود؛ اما باید توجه داشته باشید که این قبیل از تست ها تخصصی است و نیاز به تجهیزات و فرد خبره در این کار دارد تا نتیجه بخش باشد. در ادامه لازم است بگوییم که متخصصان سپاهان باتری در همه ی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی و کمک به شما عزیزان هستند و تست های مربوط به سلامت باتری کولیوس را برای شما انجام خواهند داد.

باتری سایر خودرو ها : باتری پژو 405

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *