باتری سایر خودرو ها

باتری دوو سیلو

باتری دوو سیلو

مشخصات باتری دوو سیلو

باتری دوو سیلو، باتری 55 آمپر قالب L2 است. باتوجه به قالب و ابعاد یکسان باتری های هم قالب، از باتری 60 این قالب نیز می توان استفاده کرد. باتوجه به سایز مکان باتری حداکثر از باتری 60 آمپر قالب L2 می توان استفاده کرد. درصورتی که خودروی شما دارای سیستم ها ی صوتی و لامپ های قوی است، بهتر است از آمپراژ بالاتری برای آن استفاده نمایید. باتری اوربیتال EFB، باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی برند های تولید کننده باتری 55 و 60 قالب L2 هستند. این برند ها مطابق استاندارد های جهانی تولید شده اند و از باکیفیت ترین برند های ایرانی هستند. آیا تحویل داغی باتری فرسوده ضروری است؟ بله تحویل داغی باتری ضروری است. هنگام خرید باتری لازم است تا باتری فرسوده را تحویل دهید و درصورت عدم تحویل آن لازم است هزینه ای به ازای هر آمپر باتری بپردازید.

باتری دوو سیلو با تاریخ روز

نمایندگی سپاهان باتری مفتخر است که باتری های خودرویی را با تاریخ روز به بازار عرضه می کند. تاریخ تولید باتری نقش بسیار مهمی در کیفیت و کارکرد باتری دارد. سپاهان باتری، باتری های خود را بصورت روزانه تولید و در بازار عرضه می کند. شما می توانید با خرید از نمایندگی های معتبر سپاهان باتری، باتری خودروی خود را با اطمینان کامل از کیفیت بالای آن دریافت نمایید. تمامی باتری های فابریک معمولا 4 سال و باتری های جایگزین بین 1 تا 3 سال عمر می کنند. برای طولانی شدن عمر باتری باید به شرایط آب و هوایی و نگهداری مناسب از باتری ها توجه کنید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

گارانتی باتری خودرو:

باتری های خودرویی سپاهان باتری دارای گارانتی 12 تا 18 ماهه است. استفاده از گارانتی مستلزم مراجعه به نمایندگی سپاهان باتری می باشد. ضروری است قبل از تعویض باتری، بوسیله دستگاه کنترل سلامت باتری ها تست شوند. کارشناسان نمایندگی سپاهان باتری در هنگام حضور در محل باتری شما را به دقت بررسی کرده سپس درصورت لزوم اقدام به تعویض می کنند. تست و تعویض به صورت رایگان برای مشتریان انجام می گیرد.

ارسال و نصب باتری دوو سیلو

ارسال باتری به آدرس ذکر شده توسط مشتری و نصب باتری بر روی خودرو کاملا رایگان انجام می شود.

تعویض باتری دوو سیلو

تعویض باتری خودرو نیاز به کارشناس متخصص دارد. اگر این کار توسط افراد نا آزموده انجام گیرد به خودرو آسیب جدی وارد خواهد شد. نمایندگی سپاهان باتری این افتخار را دارد که از افراد ماهر و زبردست برای تعویض باتری ها استفاده می کند تا به اعتماد مشتریان خدشه وارد نشود. در ادامه می توانید با مراجعه به محصولات ارائه شده توسط سپاهان باتری، باتری موردنظر خود را سفارش دهید.

06.11 : اگر نمی خواهید تعویض باتری دوو سیلو را زودتر موعد مقرر انجام دهید، اجازه ندهید وسیله نقلیه برای مدت طولانی بدون رانندگی داخل پارکینگ باشد، انجام این کار باعث تخلیه شارژ باتری دوو سیلو شده و نمی توانید ماشین را روشن کنید. به‌علاوه، وقتی باتری برای مدت طولانی بدون استفاده باشد، توانایی خود برای نگهداری شارژ را به مرور از دست می دهد. در حالت ایده آل، وسیله نقلیه شما باید حداقل هفته ای یکبار به اندازه کافی رانده شده تا شارژ باتری حفظ شود. اگر اغلب با وسیله نقلیه خود رانندگی نمی کنید، یک شارژر باتری قابل حمل خودرو یک سرمایه گذاری عالی است.

باتری فابریک ماشین سایپاIX55

کیفیت بالا برای باتری ماشین سیلو

باتری دوو سیلو با گارانتی معتبر

باتری دوو سیلو با ارسال شبانه روزی

باتری فابریک ماشین سایپاIX55

باتری سیلو با خدمات پس از فروش

باتری دوو سیلو چرا سولفاته زده است؟

سولفاته زدن باتری دوو سیلو از علل شایع خرابی زود هنگام این باتری در رتبه بندی قرار می گیرد. حتی قبل از اینکه باعث شود باتری شما به طور کامل از بین برود، سولفاته به چندین روش بالقوه ناتوان کننده، روی طول عمر باتری دوو سیلو شما تأثیر می گذارد.

سولفاتاسیون شامل تشکیل کریستال های سولفات سرب در سطح صفحات باتری دوو سیلو است. در سطوح کوچک، این کریستال ها هیچ تهدید جدی ایجاد نمی کنند اما همانطور که رسوبات به تدریج بزرگتر می شوند، به طور موثری عملکرد باتری دوو سیلو شما را کاهش می دهند. در واقع بر میزان شارژ پذیری باتری تاثیر گذاشته و از این طریق طول عمر باتری دوو سیلو را کاهش می دهند.

 ممکن است متوجه شوید که باتری دوو سیلو شما هنگام راه‌اندازی خودرو دچار مشکل می‌شود. سولفاته زدن ممکن است دلیل این اتفاق باشد چرا که زمان کافی برای شارژ شدن باتری شما را افزایش می دهد و ممکن است اجاه ندهد باتری دوو سیلو در حالت شارژ کامل باقی بماند.

باتری سایر خودرو ها : باتری هیوندا توسان

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

اطمینان از محکم بودن باتری سیلو چه مزیتی برای شما دارد؟

یکی دیگر از مشکلات رایج باتری سیلو که افراد در مناطق دارای جاده ناهموار با آن روبرو هستند، شل شدن گاه به گاه گیره های نگهدارنده ی باتری سیلو آنها است. این معمولاً زمانی اتفاق می افتد که آنها در قسمتی از جاده با چاله های عظیم یا با سنگ های ناهموار فراوان حرکت می کنند. در چنین مواردی به شما توصیه می شود که درب موتور خودرو را به طور مرتب باز کنید تا محکم بودن بست های باتری سیلو بررسی شود. اگر متوجه شدید که گیره های نگهدارنده شل هستند، آنها را محکم کنید و به یاد داشته باشید که باتری سیلو را نیز تکان دهید تا از محکم بودن باتری اطمینان حاصل کنید.

باتری سایر خودرو ها : باتری ورنا

برسی کردن سلامت باتری سیلو چه مزیتی دارد؟

حداقل یک بار در هفته برای مدت زمان طولانی با خودرو خود رانندگی کنید تا از خالی شدن بیش از حد باتری دوو سیلو جلوگیری کنید و مجبور به تعویض باتری زودتر از موعد مقرر نشوید. باتری خود را بعد از اینکه در جاده های پر دست انداز رانندگی کردید بررسی کنید، زیرا ضربه ها می توانند اتصالات باتری دوو سیلو را شل کنند. اطمینان حاصل کنید که پایانه ها و محفظه های باتری ماشین شما تمیز و عاری از خاک، گرد و غبار و شن نگه داشته می شوند. با برسی این موارد در رابطه با باتری دوو سیلو می توانید طول عمر باتری خودرو خود را افزایش دهید و از خرابی زود هنگام باتری دوو سیلو جلوگیری کنید.

باتری سایر خودرو ها : باتری داستر

باتری سیلو را چگونه از گرما حفظ کنیم؟

خوشبختانه، اقدامات سریع و آسانی وجود دارد که می توانید برای ایمن نگه داشتن باتری سیلو خود از گرما انجام دهید. در صورت امکان، ماشین خود را در پارکینگ پارک کنید. در حالی که پارکینگ ها اغلب با تهویه مطبوع خنک نمی شوند، اما با دور نگه داشتن خودرو از نور مستقیم خورشید به باتری سیلو شما کمک می کند تا به گرما غلبه کند. پارکینگ شما همچنین می تواند به محافظت از ماشین شما در برابر خطرات دیگر، مانند سرقت باتری سیلو کمک کند، بنابراین بهتر است هر زمان که می توانید از پارکینگ خود استفاده کنید.

هنگامی که یک پارکینگ سرپوشیده در دسترس نیست، بهترین گزینه بعدی شما سایه است. درختان، ساختمان‌ها و سایر تامین‌کنندگان سایه می‌توانند وسیله نقلیه شما را از مواجهه با نور مستقیم خورشید دور نگه دارند، که می‌تواند سطوح را خنک‌تر از سطوح بدون سایه نگه دارد. در صورت امکان، در زیر یک منطقه سایه دار پارک کنید تا باتری سیلو شما گرمازده نشود.

باتری سایر خودرو ها : باتری چیرمن

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *