باتری سایر خودرو ها

باتری جیلی x7

باتری جیلی x7

مشخصات باتری جیلی x7

باتری فابریک جیلی x7، باتری 70 آمپر پایه بلند است. این باتری در قالب D26 توسط شرکت سازنده جیلی بر روی این خودرو نصب شده است. حداکثر آمپر قابل استفاده در جیلی x7 باتری 70 آمپر پایه بلند است. باتری با ابعاد بالاتر قابل نصب برروی این خودرو نیست. از برند های  باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB سپاهان باتری برای تهیه باتری 70 آمپر پایه بلند می توان استفاده کرد. شرکت سپاهان باتری یکی از قوی ترین تولید کنندگان باتری در خاورمیانه است که باتری های خود را به کشور های همسایه صادر می نماید. طول عمر متوسط باتری های خودرویی بین 1 تا 3 است. این موضوع به نوع نگهداری و شرایط ترافیکی آب و هوایی محل زندگی شما نیز بستگی دارد.

قیمت باتری جیلی x7

قیمت باتری ها بدلیل وجود سرب در آن ها در روزهای مختلف متفاوت است. برای اطلاع از قیمت روزانه کارخانه می توانید با شماره های — تماس بگیرید. علاوه بر اطلاع از قیمت می توانید سولات خود را با پشتیبانی درمیان بگذارید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

گارانتی باتری خودرو:

تمامی باتری های شرکت سپاهان باتری دارای گارانتی معتبر هستند. برای فعال سازی آن کافیست بارکد نوشته شده بر روی کاغذ خرید را به شرکت ارائه دهید. و همچنین برای استفاده از ضمانت نامه به نمایندگی های سپاهان مراجعه نمایید.

تست باتری جیلی x7

تمامی باتری ها هنگام تعویض توسط کارشناسان تست می شوند. این کار بوسیله دستگاه های مخصوص انجام می گیرد. ارسال باتری مورد درخواست شما رایگان است. همچنین نصب باتری بر روی خودرو نیز به صورت رایگان انجام می گیرد.

تعویض باتری جیلی x7

باتری جیلی ایکس 7 بوسیله کارشناسان ماهر برای شما مشتریان تعویض می شود. تعویض باتری توسط نمایندگی ها ی سپاهان رایگان انجام می گیرد.

برای جیلی x7 باتری اتمی بهتر است یا باتری اسیدی؟

اصولا تفاوت زیادی میان باتری اتمی و اسیدی نیست. اما استفاده از باتری های اتمی بدلیل آسان بودن شرایط نگهداری از آن ها بهتر است.

آیا تحویل داغی باتری فرسوده ضروری است؟

بله

اگر هنگام تعویض داغی باتری را تحویل ندهید لازم است هزینه ای را به ازای هر آمپر پرداخت کنید. درنتیجه تحویل باتری فرسوده برای شما به صرفه تر است. در ادامه با مشاهده محصولات مرتبط با خودروی جیلی ایکس 7، باتری موردنظر خود را انتخاب نمایید.

باتری جیلی x7

کیفیت بالا برای باتری ماشین جیلی x7

باتری جیلی x7

باتری جیلی ایکس 7 با گارانتی معتبر

باتری جیلی x7

باتری جیلی x7 با ارسال شبانه روزی

باتری جیلی x7

باتری جیلی x7 با خدمات پس از فروش

باتری جیلی X7 آبی و خشک چه تفاوتی دارند؟

باتری جیلی X7 بخش بزرگی از خودروی شما است و بدون باتری مناسب ممکن است در وسط جاده گیر کنید. باتری هایی که عمدتاً در خودرو مورد استفاده قرار می گیرند شامل باتری اسیدی یا آبی و باتری سیلد اسیدی یا خشک هستند.

باتری جیلی X7 خشک بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است زیرا باتری در کارخانه آب بندی شده است و نیازی به کنترل سطح الکترولیت ندارد. اگرچه بسیاری از وسایل نقلیه مدرن از باتری های بدون تعمیر و نگهداری استفاده می کنند ، اما بسیاری از افراد به دلیل مقرون به صرفه بودن هنوز از باتری آبی بر روی خودرو خود استفاده می کنند.

باتری جیلی X7 بدون نیاز به تعمیرو نگهداری چون مهر و موم شده اند درپوش های دریچه ای ندارند، اما بیشتر آنها دارای یک هیدرومتر هستند که می توان از طریق این نشانگر شارژ که یک شیشه دایره ای شکل است، وضعیت شارژ و سطح الکترولیت باتری جیلی X7 را تشخیص داد.

باتری سایر خودرو ها : باتری هایما S7

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *