باتری خودروهای جک

باتری جک s5

باتری جک s5

مشخصات باتری جک s5

باتری جک S5 را باید هر چند وقت یکبار تعویض کنید، سوالی که معمولاً در این مرحله مطرح می شود این است که چه باتری برای ماشینم بگیرم؟
شما باید باتری متناسب با مشخصات خودرو بخرید که در دفترچه راهنمای آن وجود دارد. اگر این کتابچه راهنما را ندارید، می‌توانید باتری جایگزینی بخرید که از نظر اندازه،  CCA و نوع سلول با باتری قدیمی مطابقت دارد. به شرطی که این مشخصات را رعایت کرده باشید، سپس می توانید هر واحد سازگاری را انتخاب کنید که با سبک رانندگی و بودجه شما مطابقت دارد. در مورد باتری جک S5 شما گزینه مناسب باتری 7024 یا همان باتری 70 آمپر پایه بلند قطب راست است که توصیه ما به شما استفاده از باتری 70 آمپر سوزوکی است. با خرید باتری سوزوکی از امداد باتری کهن، ارسال و نصب باتری جک اس 5 شما در بلوار تعاون ، منیریه ، جمهوری و چهار راه ولیعصر به صورت رایگان انجام خواهد شد.
باتری جک S5 در شرایط های مختلف چقدر دوام می آورد؟
طول عمر باتری های خودرو حد زیادی به برنامه نگهداری و عادات رانندگی شما بستگی دارد، اگرچه شرایط آب و هوایی نامساعد نیز می تواند یک عامل موثر باشد. بسته به میزان مراقبت از باتری‌  جک اس 5 ، می‌توانید حدود دو تا سه سال با خیال راحت از آن استفاده کنید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

 

برند مناسب باتری جک s5

06.06 : باتری جک s5 چیزی بیش از یک قطعه تجهیزات در وسیله نقلیه شماست، درواقع ضربان قلبی است که باعث می شود خودرو راه اندازی شود. باتری خودرو شما نیروی لازم برای راه اندازی موتور را فراهم کرده و تمام دستگاه های الکترونیکی را در زمان خاموش بودن موتور تغذیه می کند. با چنین نقش مهمی، انتخاب باتری خودرو مناسب که با نیازهای خودروی شما مطابقت داشته و عملکرد مطلوب را تضمین کند، بسیار مهم است. پس از انتخاب و نصب باتری مناسب خودرو، حفظ و نگهداری صحیح آن برای اطمینان از طول عمر و عملکرد بهینه آن بسیار مهم است.

از میان برند های باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB سپاهان باتری، می توانید باتری مناسب خود را انتخاب نمایید.شرکت سپاهان باتری یکی از با کیفیت ترین کارخانجات تولید باتری در خاورمیانه است. باتری های این شرکت به بسیاری از کشور های همسایه صادر می شود.باتری های خودرویی معمولا در حدود 2 سال عمر می کنند.این طول عمر به طرز نگهداری و شرایط آب و هوایی و ترافیکی بستگی دارد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

02091401 : اینکه به فکر برند باتری جک اس 5 خود باشید بسیار عاقلانه است، زیرا برند یک باتری بیانگر تمامی مشخصات بارتی است و به شما دید بهتری برای انتخاب می دهد، اگر با برندی نا آشنا مواجه شدید، از خرید آن بپرهیزید تا خریدی اشتباه انجام ندهید، سعی کنید خرید باتری خودرو خود را از یک نمایندگی معتبر و رمی کارخانه های مشهور انجام دهید، تا بتوانید از گارانتی باتری و سایر مشخصات عالی آن استفاده کنید ما در اینجا برند سوزوکی را معرفی خواهیم کرد. برند سوزوکی از برند های پر طرفدار کارخانه سپاهان باتری است که تنها باتری موجود در ایران است که خط تولید آن، دارای لایسنس سوزوکی ژاپن است. این باتری دارای 24 ماه گارانتی معتبر تعویض است.

خرید باتری اوربیتال سیلور جک S5
فروش باتری اوربیتال پرمیوم جک اس 5

قیمت باتری جک s5

برای اطلاع از قیمت باتری ها می توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و از قیمت های بروز شرکت مطلع شوید.

تست باتری خودرو یکی از نکات مهم در نگهداری از باتری و سلامت سیستم برق خودرو است که بایستی به طور منظم و حداقل دو بار در سال انجام شود.نمایندگی سپاهان باتری، تست باتری را به صورت رایگان و توسط کارشناسان ماهر انجام می دهد.

گارانتی همه ی باتری های شرکت سپاهان براساس مواردی که از نظر شرکت سپاهان مهم است؛ تعیین می شود.این گارانتی بین 12 تا 18 ماه تعیین می شود.تاریخ تولید از مواردی است که هنگام خرید باتری باید به آن توجه شود.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

باتری هایی که مدت زمان زیادی در انبارها نگهداری می شوند قدرت خود را از دست می دهند.بنابراین برای داشتن باتری مناسب لازم است از نمایندگی هایی خرید نمایید که باتری ها را بلافاصله بعد از تولید به دست مشتری برسانند.

نمایندگی سپاهان باتری یکی از این نمایندگی هاست.ارسال و نصب باتری توسط نمایندگی در تهران برای مشتریان به صورت رایگان انجام می گیرد.

فروش باتری mvm 110 با قیمت مناسب

تعویض باتری جک s5

نمایندگی سپاهان باتری تمام کارهای تعویض باتری را به صورت رایگان برای شما انجام می دهد.این کار توسط کارشناسان باتجربه و ماهر انجام می گیرد.

280901 ف ف: ممکن است پس از گذشت چهار سال و یا سه سال از عمر باتری جک S5 نشانه هایی همانند کم نور شدن چراغ ها و یا کند روشن شدن موتور خودرو را مشاهده کنید. این ها نشان می دهند که طول عمر باتری شما رو به پایان است. زمانی که این قطعه در خودروی شما فرسوده شود، می بایست اقدام به تعویض آن نمایید چرا که این قطعه مهم ترین عضو خودروی شما است. اگر این قطعه را به موقع تعویض نکنید می تواند خطرات جبران ناپذیری را به وسیله نقلیه وارد کند. برای اقدام به تعویض این قطعه می توانید با نمایندگی ما تماس حاصل فرمایید تا از باتری مناسب برای خودروی خود مطلع شوید.

271201 ف:  نشانه هایی که اغلب هشداری برای تعویض زود هنگام باتری جک S5 می باشند، طبق موارد ذکر شده هستند:

1- تشکیل رسوباتی بر روی قطب های باتری که سولفاتاسیون باتری نامیده می شوند.

2- باد کردن باتری که می تواند بر اثر گرمای شدید در تابستان برای این قطعه رخ دهد.

3- شارژ پذیر نبودن باتری حتی با وجود شارژ آن به وسیله ی قوی ترین شارژر های خارجی

زمانی که این مشکلات برای باتری ماشین رخ می دهد، هشدار از آن است که باید این قطعه ی خودرویی هر چه سریعتر تعویض گردد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

باتری با کیفیتباتری جک s5 با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری جک s5 با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری جک s5 با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری جک s5 با خدمات پس از فروش

چه اتفاقاتی در انتظار باتری جک S5 در زمستان است؟

یک باتری جک S5 در صبح های تاریک زمستان می تواند عامل یک ناراحتی بزرگ باشد. باتری‌ جک S5 مرده یکی از شایع‌ترین دلایل خرابی خودرو در طول زمستان است. یکی از مشکلات اصلی این است که هوای سرد زمستانی تأثیر نامطلوبی بر باتری‌ جک S5 می‌گذارد و فرآیندهای شیمیایی را که در داخل باتری‌ها اتفاق می‌افتد کند می‌کند و به همین دلیل باتری جک S5 در زمستان تحت فشار بیشتری قرار میگیرد.

با این حال، می‌توانید با نگهداری منظم باتری جک S5 ، مانند بسیاری از اجزای استاندارد دیگر خودرو، از این مشکل جلوگیری کنید. هنگامی که تعداد زیادی سفر کوتاه انجام می شود، باتری ها تحت فشار حداکثری قرار می گیرند، زیرا به موتور و دینام فرصت کافی برای شارژ مجدد باتریجک S5 داده نمی شود. سعی کنید سفرهای طولانی تری انجام دهید تا به ماشین فرصتی برای شارژ مجدد بدهید.

باتری سایر خودرو ها : باتری یاریس

چگونه گرما بر باتری جک S5 تاثیر می گذارد؟

ممکن است غیرقابل درک به نظر برسد، اما دماهای بالاتر تأثیر قوی تری بر واکنش های شیمیایی مربوط به تولید انرژی در داخل باتری خودرو دارد، به طوری که چندین گزارش نشان می‌دهد که احتمال خرابی باتری‌ جک S5 در گرمای تابستان بسیار بیشتر از زمستان است! اما این موضوع چگونه امکان پذیر است؟ گرمای شدید تابستان می توانند شرایط مناسب برای افزایش میزان سولفات ها را فراهم کند. همچنین هوای گرم تابستان، دمای محفظه موتور خودرو را افزایش می دهد و شروع خرابی باتری جک S5 را تسریع می کند. در نتیجه بسیاری از خودروها در تابستان به دلیل مشکلات مربوط به باتری در کنار جاده گیر می کنند و این یک حقیقت ناگوار می باشد.

121001 ف ف:   چه کاری می توانیم برای محافظت از باتری جک S5 خود در برابر گرمای ماه های طولانی تابستان انجام دهیم؟به نظر می رسد اقدامات احتیاطی زیادی وجود دارد که می توانید و باید در طول گرمای فزاینده تابستان انجام دهید. به این دلیل که علیرغم اینکه بسیاری از رانندگان فکر می کنند زمستان فصل اوج مشکل باتری ماشین است ؛ هوای گرم بیشتر از سرد عمر باتری شما را کوتاه می کند. به گفته کارشناسان، در ماه های زمستاننسبت به ماه های تابستان، باتری های بیشتری از کار می افتند، زیرا گرمای تابستان می تواند باتری را 33 درصد سریع تر از سرمای زمستان از بین ببرد. در واقع گرمای شدید می تواند خوردگی باتری ماشین شما را تسریع کند.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

اهمیتی که تعویض به موقع باتری جک S5 دارد چیست؟

تعدادی نشانه گویا وجود دارد که هنگام نزدیک شدن به پایان عمر باتری جک S5 به شما هشدار می دهد. مراقب تنظیمات کند و یا قطعات الکترونیکی روی دستگاه باشید که به طور نامنظم عمل می کنند، مانند سوسو زدن چراغ ها در زمانی که موتور خاموش است و در حال استفاده از نیروی باتری هستید .

هر شش ماه یکبار باتری را از نظر تورم و یا بوی عجیب مانند تخم مرغ فاسد بررسی کنید، این بدان معناست که از نظر داخلی مشکلی وجود دارد و باید تعویض شود. برخی از وسایل نقلیه دارای چراغ هشدار روی داشبورد هستند تا متوجه شوند مشکلی وجود دارد.

همه باتری ها در نهایت خراب می شوند ، بنابراین وقتی به مرز دو سال رسیدید، مراقب علائم باشید و به آنچه خودروی شما به شما می گوید گوش دهید. تعویض به موقع باتری جک s5 یک راه حل آسان است که از دردسر ها بزرگ در جاده جلوگیری می کند، بنابراین ارزش آن را دارد که این قطعه مهم خودرو را دریابید.

باتری سایر خودرو ها : باتری اپتیما

چگونه تشخیص دهیم به تعویض باتری جک S5 نیاز داریم؟

تا به حال به این فکر کرده اید که “هر چند وقت یکبار باتری ماشین شما باید تعویض شود؟” بسیاری از کارشناسان خودرو موافق هستند که شما باید باتری جک S5 خود را هر 3 تا 4 سال یکبار تعویض کنید، اگرچه این بازه زمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که بر عمر باتری تأثیر می گذارد. آیا نمی دانید که چگونه بفهمید باتری ماشین شما نیاز به تعویض دارد؟ علائم زیر همگی می تواند نشان دهنده نیاز به تعویض باتری باشد:

1- کم نور شدن چراغ های جلو زمانی که دینام غیر فعال است.
2- نیاز مکرر به باتری به باتری کردن برای راه اندازی موتور خودرو
3- وقتی اقدام به استارت زدن خودرو می کنید، روشن شدن موتور بیشتر از حالت عادی طول می کشد.
4- نوسانات برق غیر معمول را زمانی که از انرژی باتری جک s5 استفاده می کنید، شاهد خواهید بود.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

آیا می توان گفت دلیل قطعی روشن نشدن خودرو، باتری جک اس 5 است؟

14010818    :   اگر حتی بعد از اینکه فرمان را چک کردید و فرمان قفل نبود و مطمئن شدید که بنزین دارید و ایراد از عدم سوخت کافی نیست، ماشین شما روشن نمی‌شود، ممکن است به دلیل یکی از مقصران رایج زیر باشد:

باتری جک اس 5 مرده: باتری مرده رایج ترین دلیل روشن نشدن ماشین است. اگر دستگاه تست باتری دارید، باتری خود را بررسی کنید تا ببینید ضعیف است یا خیر. اگر ندارید، سعی کنید ماشین خود را با کابل های جامپر (باتری به باتری کردن) روشن کنید. پس از یک پرش، اجازه دهید ماشین چند دقیقه کار کند تا دینام زمان لازم برای شارژ باتری را بدهد. در نهایت آن را تست کنید تا از سلامت آن مطمئن شوید، زیرا اگر باتری خراب باشد، پس از خاموش شدن خودرو، مجدد توانایی روشن کردن خودرو شما را ندارد.
خوردگی باتری: خوردگی روی باتری شما نیز می‌تواند باعث ایجاد مشکل شود و می‌تواند مانع از روشن شدن خودرو شما شود. قطب های باتری خود را بررسی کرده و پاک کنید تا مطمئن شوید که اتصال تمیز و کاملی وجود دارد، سپس دوباره سعی کنید موتور را روشن کنید، دلیل انجام این کار آن است که، گاهی خوردگی آن قدر زیاد است که مقاومت بالایی را ایجاد می کند.

261001 ف ف:  در مقابل گرما چه مراقبت هایی می توانیم از باتری جک S5 انجام دهیم؟

آن را خنک نگه دارید. از آنجایی که گرما باتری ماشین را خالی می کند، پارک کردن آن در یک مکان خنک یا سایه می تواند زمان بیشتری برای باتری شما بخرد تا از فرسودگی نجات پیدا کند.

مدت زمان رانندگی خود را افزایش دهید. رانندگی در مسافت های کوتاه راهی مطمئن برای از بین بردن باتری است، زیرا دینام پس از راه اندازی به زمان نیاز دارد تا باتری را دوباره شارژ کند. سفر های کوتاه با ماشین، با توقف زیاد به باتری شما اجازه نمی دهد تا به طور کامل شارژ شود.

12 دیدگاه در “باتری جک s5

  1. سوسن گفت:

    سلام . ماشین من دارای باتری جک s5 هست و اخیرا دور موتور رو نشون نمیده و چراغ های هشدار کمربند الکی روشن خاموش میشن. نمیدونم از چیه واقعا. امکان داره ربطی به باتری جک s5 داشته باشه؟

  2. شروین گفت:

    سلام من باتری جک s 5 گارانتی تموم شده ولی باتری هنوز کار میکنه به نظر شما الان که گارانتی تموم شده میتونم باتری جک s5 خودمو هنوزم استفاده کنم یا خیر ؟

  3. گلستان گفت:

    سلام من شب کوری دارم و شب ها که رانندگی میکنم یک مقدار گیج میشم به خصوص اگر دنبال یک آدرسی باشم که بلد نیستم و همش اشتباه میکنم. دیشب که میخواستم از یک بلواری که اولین بارم بود اونجا میرفتم دور بزنم جلوی ماشین خورد به جدول. خیلی تصادف شدیدی نبود ولی نمیدونم چرا ماشین دیگه روشن نمیشد که من سریع ببرمش پیش مکانیک و صافکاری. بنظر شما ضربه ای که به جلوبندی خودرو وارد بشه باعث میشه باتری جک s5 هم جابه جا شه و خراب بشه؟

  4. admin گفت:

    سلام. ممکن است ضربه به باتری جک s3 یا موتور قطعات دیگر بوده باشد که خودرو روشن نمی شود . شما باید خودرو را به یک مکانیک متخصص نشان دهید ، تا مشکل اصلی را بیابد و آن را برطرف کند.

  5. آرین گفت:

    ببخشید من ماشینم جک هست مدل s5 و دیروز باتری این ماشین فرسوده شده بود و دور تا دورش سولفاته شده بود. میشه بهم بگید باتری جک s5 برند اوربیتال وان از کارخانه سپاهان باتری چه قیمت و چه آمپر می باشد؟

  6. admin گفت:

    اگر قصد خرید باتری جک اس ۵ از بین محصولات سپاهان باطری رو دارید باید بین باتری های ۷۰ آمپر پایه بلند قطب راست این محصولات، باتری مدنظرتون رو جستجو کنید ، چرا که این باتری مناسب خودرو شما هستش . برای دریافت اطلاعات در رابطه با قیمت محصولات شرکت سپاهان باتری با شماره تلفن قرار داده شده در سایت ارتباط تلفنی بگیرید و از کارشناسان اطلاعاتی را که لازم دارید دریافت کنید، در ضمن می توانید سوالاتی که در رابطه با مدت زمان گارانتی محصولات دارید هم از ایشان بپرسید.

  7. صیادی گفت:

    من ماشین جک S5 دارم .ماشین های جک که محصولات کشور چین هستند خیلی معایب دارند و در عین حال آپشن های خوبی هم دارند که من راضی هستم. یکی از مشکلاتی که وجود داره اینه که این خودرو مصرف سوخت بالایی داره. به همین دلیل میخوام اینجا از شما بپرسم که باتری جک S5 اگر آمپر بالاتر باشه تاثیری در جوابگو بودن این مشکل داره؟

  8. admin گفت:

    نه جناب آمپر باطری جک اس ۵ شما تاثیری روی مصرف سوخت خودرو نداره. برای خودرو شما فقط از باتری فابریک میشه استفاده کرد که در واقع همان باتری ۷۰ آمپر پایه بلند هستش که در قطب راست تولید میشه، با توجه به اینکه باتری دیگه روی ماشین نمیشه نصب کرد استفاده از باتری فابریک هم نباید اختلالی در مصرف سوخت خودرو شما ایجاد کنه و باعث بشه مصرفش زیاد بشه. شما برای پیدا کردن علت این اختلال باید از کارشناسان مکانیک درخواست راهنمایی کنید.

  9. شادمهر گفت:

    می خوام بدونم زمانی که موعد تعویض باتری جک اس ۵ فرا میرسه برای اینکه بتونم یه باطری مناسب برای ماشین بخرم دقیقاً باید چه نکاتی را در نظر بگیرم و باتری ماشین رو بر اساس چه استانداردهایی انتخاب کنم؟ راستش یکی دو بار باتری خریدم ولی اونقدر که باید از کیفیتش راضی نبودم، گفتم برای این سری اول بدونم استاندارد هایی که باید در نظر بگیرم چی هستش و بعد اقدام به خرید باتری کنم تا بتونم استفاده مفیدتری از باتری ببرم…

  10. admin گفت:

    در هنگام خرید باتری مناسب برای جک S5 و یا کلان هر خودرو دیگه‌ای شما باید در نظر داشته باشید که در درجه اول باتری با قالب و آمپر مناسب انتخاب کنید و روی خودرو نصب کنید که بتونید از باتری استفاده مفید روی خود را داشته باشید. در مرحله بعد باید برند باتری معتبری را انتخاب کنید که باتری شما از کیفیت مناسب برخوردار باشد، سپس دقت کنید باتری که تهیه میکنید دارای تاریخ تولید جدید باشه تا بتونه روی خودرو شما عملکرد خوبی داشته باشه و زود از بین نره.

  11. ashraf گفت:

    لطفاً بگید باتری مناسب برای تعویض باطری جک s۵ باید پایه بلند باشه یا پایه کوتاه؟ واقعیتش همکارم به من گفت باتری های پایه بلند چون ارتفاعشان زیادتره زودتر خراب میشن نسبت به باتری های پایه کوتاه بنابراین من می خوام ببینم باتری مناسب ماشین چی هست تا اگر پایه بلند بود برم تغییراتی توی جایگاه باطری ماشین بدم تا بتونم از باتری پایه کوتاه روی خودرو استفاده کنم .

  12. admin گفت:

    شما برای تعویض باطری جک s۵ باید از باتری ۷۰ آمپر پایه بلند که در قطب راست تولید می شود استفاده کنید این باتری را می توانید از برند های مختلف شرکت سپاهان باتری یعنی از برند اوربیتال سیلور برند اربیتال پریمیوم، برند اربیتال ای اف بی و حتی برند سوزوکی شرکت سپاهان باتری خریداری کنید و با ارسال و نصب رایگان در نقاط مختلف تهران مثل تهرانپارس درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *