باتری خودروهای جک

باتری جک j5

باتری جک j5

مشخصات باتری جک j5

باتری جک J5 زمانی که نیاز به تعویض داشته باشد، از خود علائمی را بروز خواهد داد. اولین نشانه این است که موتور استارت می خورد اما روشن نمی‌شود، اگر استارت می زنید و موتور شما  روشن نمی‌شود، احتمالاً باتری جک J5 شما در حال از بین رفتن است. از یک مکانیک متخصص بخواهید باتری شما را بررسی کند، ممکن است نیاز به تعویض باتری جک J5 داشته باشید.
نشانه بعدی این است که چراغ‌ها زمانی که دینام غیر فعال است روشن نمی‌شوند، علاوه بر آن ماشین شما روشن نمی‌شود. باتری ماشین شما تمام لوازم جانبی ماشین را در مواقع مورد نیاز تامین می کند. بنابراین، اگر علائم حیات را نشان نمی دهد، ممکن است نیاز به تعویض آن داشته باشید.
باطری Moody – اگر عملکرد خودروی شما از روز به روز متفاوت باشد، ممکن است باتری آن مشکل داشته باشد. این مورد مخصوصاً زمانی است که مجبور باشید ماشین خود را با پرش روشن کنید. این همچنین می تواند نشانه ای از شل شدن یا خوردگی پایانه های باتری باشد.
قاب باتری پف کرده – اگر بدنه باتری ماشین شما بزرگتر از حد معمول به نظر می رسد، باید تعمیر یا تعویض باتری را در نظر بگیرید.
Cold Cranking – باتری‌ها دارای یک آمپر میل لنگ سرد هستند که به رانندگان این امکان را می‌دهد تا ظرفیت باتری را برای شروع در هوای سرد اندازه‌گیری کنند. اگر CCA رتبه‌بندی ضعیفی را نشان می‌دهد، ممکن است هنگام راه‌اندازی وسیله نقلیه خود در زمستان مشکل داشته باشید، به این معنی که نیاز به تعویض دارید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

 

خريد باتري اوربيتال قرمز مناسب جک j5
ارسال رايگان باتري سوزوکي جک جی 5 در تهران

قیمت باتری جک j5

251001 ف ف:  تفاوت در کیفیت از جمله عوامل مهمی است که می تواند بر روی قیمت باتری جک j5 تاثیر گذار باشد. خرید باتری ارزان قیمت، یک گزینه ی بسیار وسوسه انگیز است تا شما را با حداقل هزینه به جاده بازگرداند. با این حال، باتری های ارزان تر اغلب با استفاده از اجزای درجه پایین تر مانند کابل ها، سیم ها، فلزات و الکترولیت های ارزان قیمت ساخته می شوند. این قطعات بسیار سریعتر از باتری های با کیفیت بالاتر فرسوده می شوند. برخی از باتری های ارزان قیمت حتی از بدنه های درجه پایین تر استفاده می کنند که آن ها را در معرض نشتی قرار می دهد. اکثر باتری های با کیفیت بالا بسته به آب و هوا و استفاده باید دو تا سه سال عمر کنند (البته این میزان بسته به عادات هوشمند رانندگی شما می تواند متغیر باشد). باتری های با کیفیت پایین تر احتمالا طول عمر بسیار کمتری خواهد داشت.

قیمت باتری جک j5 شما مثل تمامی باتری ها براساس مواد تشکیل دهنده آن ها توسط کارخانه تعیین می شود. شما می توانید باتری جک j5 را با قیمت مناسب از سپاهان باتری تهیه نمایید. لازم است هرچند وقت یکبار باتری خودرو توسط دستگاه های مخصوص تست شود. اینکار عملکرد باتری را بهبود می بخشد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

کارشناسان ما قبل از تعویض باتری جک جی 5، سلامت  دینام شما را کنترل می کنند. گارانتی 12 تا 21 ماهه بر روی تمامی باتری های سپاهان باتری وجود دارد. سپاهان باتری از بهترین تولید کنندگان باتری در خاورمیانه است که محصولات خود را به کشور های همسایه صادر می کند. تاریخ تولید باتری ها بسیار حائز اهمیت است.  ارسال و نصب باتری های سپاهان برای تمامی مشتریان در تهران رایگان است.

فروش باتری سوزوکی سپاهان تویوتا کرولا

طول عمر باتری جک j5

طول عمر باتری جک j5 به عوامل بسیاری بستگی دارد. اما به طور متوسط یک باتری در حدود دو سال یا به اندازه 20000کیلومتر عمر می کند. لازم است برای بالا رفتن عمر باتری خود به مواردی مانند خاموش کردن سیستم های برقی قبل از خاموش کردن خودرو توجه نمایید.

270901 ف ف: توجه داشته باشید که ممکن است طول عمر مفید باتری جک j5 حدود دو تا سه سال باشد اما قطعا بعد از این مدت زمان فرسوده نخواهد شد. اینکه باتری خودروی شما بیشتر از این نیز عمر کند بستگی به طریقه ی استفاده ی شما از خودرو و یا قطعات دیگر نیز دارد. بدیهی است که شما هر چه کمتر از ابزار های الکتریکی خودرو استفاده کنید، باتری نیز طول عمر بیشتری خواهد داشت. اگر قطعه ی دینام نیز در خودرو ی شما معیوب باشد تاثیر منفی ای بر روی عمر باتری خواهد گذاشت. دینام شارژر باتری شما می باشد و اگر نتواند به درستی ولتاژ مورد نیاز باتری را تامین کند ممکن است در کوتاه مدت باتری را فرسوده کند.

تعویض باتری جک j5

06.06 : انتخاب باتری جک j5 مناسب یک تصمیم مهم بوده که می تواند به طور قابل توجهی بر عملکرد وسیله نقلیه شما تاثیر بگذارد.  باتری ماشین نقش مهمی در تامین انرژی تمام اجزای الکتریکی ماشین شما، از جمله سیستم استارت و لوازم جانبی مانند چراغ ها و رادیو در زمان غیر فعال بودن دینام ایفا می کند. بنابراین، دانستن نحوه انتخاب باتری خودرو برای هر صاحب خودرو ضروری است.  انتخاب باتری ماشین مناسب فقط به این معنی نیست که ماشین شما به درستی روشن شده یا تجهیزات برقی شما در هنگام خاموش بودن موتور کار کند ، باتری مناسب باید از نظر ظرفیت ، ابعاد و تاریخ تولید مطابق نظر کارشناسان باشد.

تعویض باتری جک J5 شما توسط کارشناس متخصص به صورت رایگان انجام می شود. دقت داشته باشید که نوع تعویض باتری بسیار اهمیت دارد و در صورت بروز هرگونه اشتباه به خودروی شما آسیب وارد می شود.

29081401  : برای تعویض باتری جک جی 5 خود باید موارد فراوانی را در نظر بگیرید، اولین قدم هم انتخاب و خرید باتری متناسب و با کیفیت است که می توانید با خرید باتری از سپاهان باتری، به این مرحله به خوبی خاتمه دهید، مرحله بعدی باز کردن باتری قدیمی و سپس نصب باتری جدید است که ضمن اینکه کار آسانی است، ریزه کاری های خاص خود را دارد. برای تعویض باتری ماشین خود با ما تماس بگیرید تا کارشناسان خبره ما به بهترین شکل این کار را برای شما انجام دهند. تعویض باتری خودرو رویدادی است که برای تمام مالکان خودرو اتفاق میوفتد و شما باید خودتان را برای مواجه شدن با آن آماده کنید، در نتیجه توصیه می کنیم حتی اگر الان زمان تعویض باری خودروتان نیست، اطلاعات کافی کسب کنید و در موقع لازم از آن استفاده درست کنید.

باتری با کیفیتباتری جک j5 با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری جک j5 با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری جک j5 با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری جک j5 با خدمات پس از فروش

برسی وضعیت سلامت باتری جک J5 چقدر حائز اهمیت است؟

خوردگی باتری جک J5 شما می تواند به سرعت انرژی آن را تخلیه کرده و طول عمر باتری را کاهش دهد. همچنین می تواند از ارسال سیگنال های الکتریکی برای راه اندازی موتور شما توسط باتری جک J5 شما جلوگیری کند. اگر دیدید باتری شما خورده می شود، با یک کارشناس مشورت کنید تا ببینید آیا تمیز کردن یا تعویض انتهای ترمینال به شما کمکی می کند یا نه ؟ اگر اینطور نیست، ممکن است مجبور به تعویض باتری جک J5 باشید.

دینام خراب همچنین باتری جک J5 شما را در حین رانندگی شارژ نمی کند. این می تواند استرس و فشار بیشتری را به باتری جک J5 شما وارد کند. اگر فکر می‌کنید چیزی در سیستم شارژ خودرو شما با مشکل رو به رو است، آن را آزمایش کنید تا با دردسر مواجه نشوید. نگه داشتن کابل های باتری به باتری در خودروی نیز برای این شرایط به طور موقت مفید است.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

 

باتری جک J5 مسن چه نشانه هایی دارد؟

وقتی باتری خودرو شما با افزایش سن مواجه می شود، برای استارت زدن خودرو مدت زمان بیشتری را نیاز دارید و باید چند ثانیه بیشتر صبر کنید تا موتور به کار بی افتد. استارت آهسته معمولاً آخرین نفس نفس زدن قبل از اتمام طول عمر باتری جک J5 است. باتری انرژی مورد نیاز برای تمام وسایل الکترونیکی وسیله نقلیه شما، از چراغ ها گرفته تا رادیو و … را در زمان خاموش بودن دینام تامین می کند. اگر طول عمر باتری خودرو شما رو به اتمام باشد و باتری پا به سن گذاشته باشد، انجام این پشتیبانی برای باتری سخت تر خواهد بود. هرچه هنگام رانندگی وسایل الکترونیکی بیشتری مانند شارژر تلفن را به ماشین خود وصل کنید باتری جک J5 شما سریعتر از بین می رود.

باتری سایر خودرو ها : باتری چیرمن 

 

با برق دزدی باتری جک J5 برخورد داشتید؟

کشش انگلی که به آن برق دزدی باتری جک J5 نیز گفته می شود، جریان الکتریکی است که در هنگام ایست و پس از خاموش شدن موتور از یک وسیله نقلیه گرفته می شود. آیا می دانید چگونه ممکن است که شما فراموش کنید چراغ های جلو خودرو خود را خاموش کنید و روز بعد ماشین شما روشن نشود؟ خوب ، این یک نمونه برق دزدی است که برای باتری جک j5 شما اتفاق افتاده است. اتومبیل های مدرن می توانند به راحتی مجهز به تعداد زیادی قطعات الکترونیکی داخلی باشند و این بدان معناست که عملیات متعددی با استفاده از برق در وسایل نقلیه وجود دارد ، حتی زمانی که موتور کار نمی کند. بنابراین ممکن است با یک نقص فنی کوچک در هر کدام از این جزاء ، برق دزدی برای باتری جک j5 شما رخ دهد.

شماره تماس:79 28 51 88 – 021

آیا می توان باتری جک جی 5 را با آب و صابون شست؟

14010817 :      تمیز نگهداشتن باتری خودرو مانند تمیز نگهداشتن تمام قطعات دیگر خودرو، اتفاقی است که به عملکرد صحیح آن ها کمک می کند. اما محیط داخل کاپوت خودرو به گونه ای است که اگر بخواهید بدنه قطعات داخلی آن را به طور کامل تمیز کنید، مجدد بعد از رانندگی کردن برای چند کیلومتر، دود و غبار بدنه آن ها را فرا میگیرد. در قطعه ای از خودرو مانند باتری، شما باید قطب های باتری را تمیز نگهداری کنید تا از ایجاد مقاومت جلوگیری کنید.

اما اگر می خواهید بدانید که آیا آب و صابون می تواند به باتری شما آسیب برساند یا خیر، خیالتان راحت باشد، آب نمی تواند آسیبی به باتری جک جی 5 شما برساند.

111001 ف ف:  علاوه بر این موضوع، روزی ممکن است بنا به دلایلی، خوردگی هایی شبیه به کریستال های به رنگ آبی و سفید بر روی باتری جک جی 5 تجمع کنند که در اصطلاح به آن ها سولفاته گفته می شود. توجه کنید که این خوردگی ها می توانند طول عمر این قطعه را تحت تاثیر قرار دهند و باتری را رو به فرسودگی بکشانند. در اینجا تنها عملی که از دست شما بر می آید، شست و شوی باتری است. این کریستال ها سخت هستند و تنها با جوش شیرین می توان آن ها را از بین برد. پس جوش شیرین و آب را مخلوط کنید و با استفاده از یک برس سیمی، سولفاته ها را بتراشید تا حدی از بین بروند. با این کار می تواید از اتمام عمر زود هنگام این قطعه جلوگیری کنید.

با باتری متورم جک جی 5 چه برخوردی داشته باشیم؟

180901 : آن را نادیده نگیرید. نه بهتر می شود و نه ایمن تر می شود. حتی اگر دستگاه شما همچنان کار می کند، باتری باید فوراً تعویض شود. استفاده از دستگاه یا اتصال آن به برق می تواند خطرناک باشد.
در صورت امکان باتری را با دقت خارج کنید. اگر قابل جابجایی نیست یا در هنگام جدا کردن آن احساس مقاومت می‌کنید، آن را متوقف کرده و به تعمیرکار مجاز ببرید. اگر می توانید آن را بردارید، آن را در ظرفی در جای خنک و مطمئن قرار دهید. این از آسیب بیشتر جلوگیری می کند، در حالی که شما کار می کنید که آن را کجا ببرید. باتری جک جی 5 خود را به یک مرکز مجاز دفع باتری، یا یک فروشگاه باتری خودرویی ببرید. این مکان ها فرآیندهای بازیافت صحیحی را برای اطمینان از بازیافت یا دفع ایمن ارائه می دهند.

کدام نوع از باتری جک جی 5 برای خودروی شما مناسب است؟

باتری های خودرویی بطور کلی در دو نوع آبی و اتمی وجود دارند. باتری های آبی که در قدیم تولید می شدند و امروزه تولید آن ها متوقف شده است، نیاز به تعمیر و نگهداری داشتند، به این گونه که بر روی آن ها شش دریچه وجود داشت که امکان دسترسی به ساختار باتری را به ما می دهند. اما امروزه باتری های اتمی جای باتری های آبی را گرفته اند. این نوع باتری ها مهر و موم شده اند و هیچگونه راه دسترسی به آن ها وجود ندارد، بنابراین نیازی به تعمیر و نگهداری آن ها نیست. طول عمر این باتری ها محدود بوده و در نهایت بیش از سه سال عمر نمی کنند.

11 دیدگاه در “باتری جک j5

  1. بیتا گفت:

    سلام آقا من ماشین خریدم جدیدا و میخام که اگه لطف کنید خود شما بیایید باتری جک j5 منو عوض کنید نوشو بندازید چون تازه خریدم ماشین j5 میخام که باتری j5 هم تازه باشه سپاس گزارم

  2. مریمان گفت:

    سلام کارشناس محترم. من یک سوال مهم درمورد باتری جک j5 دارم. سربی که در باتری خودرویی وجود داره امکان تبخیر شدن در گرما رو داره؟ سرب تبخیر میشه یا فقط آب مقطر داخل خودرو تبخیر میشه؟ در صورت کم شدن هر کدوم ما خودمون چطور میتونیم این هارو به باتری ها اضافه کنیم. میشه من رو از ابهام در بیارید؟ خیلی تشکر میکنم از شما.

  3. admin گفت:

    سلام. به هیچ وجه اسید سولفوریک یا سرب در باتری جک j5 تبخیر نمی شود. شاید بخاطر گرما آب موجود در باتری تبخیر شود و ما می توانیم به باتری آب اضافه کنیم. محلول الکترولیت باتری شامل 70 درصد آب و 30 درصد اسید سولفوریک می باشد.

  4. ترانه گفت:

    سلام. مدتی بود ماشین من در پارکینگ پارک شده بود و بنزنینش خیلی کم بود و باید می‌بردم پمپ بنزین. مدت زمانی که ماشینم در پارکینگ بود زیاد نبود که بگم یه موقع باتری جک j5 دشارژ شده باشه. ۳ روز بود فقط. ولی همونطور که گفتم بنزینش کم بود با این حال اون قدری بود که بشه ۱۰ کیلومتری روند. متاسفانه امروز که خواستم ماشینو روشن کنم ، استارت نخورد . بنظرتون کمبود بنزین در خودرو به باتری خودرو آسیب وارد میکنه؟

  5. admin گفت:

    نه دوست عزیز کمبود سوخت روی عملکرد باتری خودرو شما تاثیری نداره، اینکه باتری جک جی ۵ شما در عرض سه روز دشارژ شده و توانایی راه اندازی موتور خودرو رو نداشته دلایل مختلفی ممکنه داشته باشه؛ مثلاً ممکنه باطری خودرو شما از قبل به طور کامل شارژ نشده بوده و شارژ کمی در خود ذخیره داشته و تو این سه روز تخلیه شده ، حتی ممکنه خودرو شما برق دزدی داشته باشه و باتری شما در عرض سه روز در اثر برق دزدی تخلیه شده باشد، باید این را هم در نظر بگیرید که ممکنه باتری خودرو شما رو به از بین رفتن باشه و توانایی نگهداری شارژ در خودش را نداشته باشد. برای اینکه بدونید دقیقا چه چیزی باعث این اتفاق شده باید حتماً تست باتری را انجام بدید.

  6. محبی گفت:

    خودروی جک j5 که من رنگ سفیدش رو دارم در فصل سرما خیلی دچار مشکل میشه. مثلا صبح ها من وقتی میخوام استارت بزنم خودرو با تاخیر استارت میخوره و یک صدای سووو مانندی هم میده. سوال میخوام کنم که این ایراد میتونه بخاطر باتری جک j5 باشه؟؟؟ که اگر هست من تعویضش کنم.

  7. admin گفت:

    با توجه به این نشانه هایی که باتری جک جی۵ شما در فصول سرد سال از خودش نشون میده باید فوراً اقدام به تست باتری کنید، شاید نیاز باشه باتری جدید برای ماشین خریداری کنید و روی آن نصب کنید. سر کردن زمستان با باتری ضعیف میتونه برای شما سرسام آور باشه و در مواردی حتی ممکن شما را در شرایطی قرار بده که در جایی با باتری فرسوده گیر بیفتید که خیلی براتون گران تمام بشه. پس حتما تست کنید در صورتی که نیاز به تعویض باتری داشتید میتونید خرید باتری را از نمایندگی سپاهان باطری انجام بدید.

  8. ایمان گفت:

    من همیشه تو ماشین آهنگ گوش می کنم و تا حالا این مشکلی که الان می خوام براتون بگم برام پیش نیومده بود ولی جدیداً این مشکل خیلی پیش میاد. وقتی می خوام آهنگ گوش کنم چند ثانیه طول میکشه تا موزیک شروع کنه به پخش شدن یا وقتی موزیک رو عوض میکنم طول میکشه که عوض بشه و وقتی هم که ماشین رو می خوام خاموش کنم ضبط یهو از کار میوفته، حتی قبل از اینکه من ماشین رو خاموش کنم . به نظرتون این مشکل مربوط به باطری جک j۵ هستش؟

  9. admin گفت:

    این مشکل به احتمال زیاد ربطی به باطری جک j۵ نداره اما اگر شما به هر دلیلی به سلامت باتری ماشین شک دارید میتونید با مراجعه به نمایندگی ما واقع در آدرسی که در سایت قرار داده شده از کارشناسان بخواهید باتری ماشین رو تست کنند تا متوجه بشید که در چه شرایطی قرار داره و آیا میتونید از این باتری همچنان روی خود را استفاده کنید یا اینکه نیاز دارید تعویض باتری روی خود را انجام بدید تا بتونید اوضاع رو کمی بهبود ببخشید.

  10. شایلین گفت:

    من تا حالا برام پیش نیومده بود که باتری جک جی ۵ کمتر از ۳ سال روی ماشینم کار کنه و خیلی برام عجیب بود همش دارم به این فکر می کنم چه اتفاقی افتاد که باتری ماشین من طول عمرش انقدر کاهش پیدا کرده و نتونست ۳ سال برای من کار کنه گفتم بیام این موضوع را با شما در میون بذارم تا ببینید چه شرایطی برای باتری ایجاد شده که با کاهش طول عمر در خودرو من مواجه شده و نتونستم از عمر مفیدش به طور کامل استفاده کنم؟

  11. admin گفت:

    هرگونه تغییر در شرایط نگهداری از باتری جک j۵ میتونه روی کاهش طول عمر باتری ماشین شما تاثیر گذار باشد یعنی اگر که شما همیشه ماشین را در پارکینگ پارک می کرده اید اما این سری ماشین را در خارج از پارکینگ و در فضای باز پارک می کرده اید می تواند از عواملی باشد که بر روی کاهش طول عمر باتری خودرو شما تاثیر گذاشته است یا حتی ممکن است رانندگی های کوتاه مکرر باعث این اتفاق شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *