باتری خودروهای مدیران خودرو

باتری ام وی ام x33

باتری ام وی ام x33

مشخصات باتری ام وی ام x33

300901 ف ف: باتری ام وی ام X33 یکی از مهم ترین قطعات خودروی شما می باشد و به اصطلاح قلب این خودرو است. روشن کردن موتور این خودرو، از جمله مهم ترین وظایف این قطعه است. از وظایف دیگر آن روشن کردن تمامی سیستم های الکتریکی اعم از چراغهای جلویی و یا داخلی آن، رادیو و سیستم های تهویه هوا می باشد. اگر باتری خودروی شما فرسوده شود تصور کنید که در این هنگام عملکرد تمامی این سیستم ها نیز مختل خواهد شد. لازم به ذکر است که طول عمر مفید این قطعه بین دو تا چهار سال خواهد بود و پس از گذشت دو سال باید به مشکلات بوجود آمده در خودروی خود دقت کنید شاید نیاز به تعویض باتری باشد تا رفع شوند.

باتری ام وی ام x33 باتری 70 آمپر در قالب D26 است که شرکت سازنده ام وی ام برروی این ماشین نصب کرده است. شرکت سپاهان باتری اصفهان این باتری را در برند های پریمیوم، اوربیتال سیلور، سوزوکی و EFB در بازار عرضه شده است. در ادامه می توانید از طریق لینک های قرار داده شده باتری موردنظر خود را انتخاب کرده و با ارسال و نصب رایگان دریافت نمایید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

02091401 : باتری ام وی ام ایکس 33 همان طور که گفته شد، باتری 70 آمپر است اما نکته با اهمیت دیگری که باید بدانید این است که باتری 70 آمپر در کارخانه سپاهان باتری در دو نوع قطب چپ که به آن 7029 می گویند و قطب راست که به آن 7024 می گویند، تولید می شود، این بدان معنا است که قطب مثبت باتری از سمتی که با بدنه فاصله دارد در سمت راست و یا سمت چپ قرار می گیرد. در نتیجه به هنگام تهیه باتری خودرو خود توجه داشته باشید تا باتری با مشخصات دقیق و درست خریداری کنید و با خیال راحت و بدون مشکل باتری را نصب کنید.

خرید باتری mvm x33

14010819    :   هنگامی که با روشن نشدن خودرو خود مواجه می شوید، بلا فاصله به سراغ خرید باتری جدید نروید، ممکن است ایراد از باتری ام وی ام ایکس 33 شما نباشد و یا باتری فقط دشارژ شده باشد و سالم باش  فقط با یک شارژ  مجدد، احیاء شود.

یکی از شایع ترین دلایل خالی شدن باتری ماشین خطای انسانی است. ما گاهی اوقات فراموش می کنیم که هنگام ترک وسیله نقلیه خود، یکی از اجزای خودرو را خاموش کنیم زیرا از سر کار خسته شده ایم. همچنین وقت هایی وجود دارد که متوجه نمی‌شویم چراغ ماشین روشن است، مخصوصاً در روز روشن که تقریباً غیرممکن است به آنها توجه کنیم.

روشن گذاشتن یک قطعه خودرو در طول شب در حالی که موتور خاموش است باعث می‌شود باتری خودرو در طول شب شارژ خود را از دست بدهد. با این حال، خودروهای تولیدی جدیدتر معمولاً دارای یک سیستم هشدار هستند که به شما می گوید قبل از ترک وسیله نقلیه خود، یک قطعه را روشن گذاشته اید.

 

خرید باتری اوربیتال مناسب ام وی ام X33
فروش باتری فابریک ام وی ام X33 با تاریخ جدید

باتری فابریک ماشین مدیران خودرو IX55

طول عمر باتری MVM X33

قیمت باتری ماشین ام وی ام x33

ارسال و نصب رایگان باتری MVM X33

باتری فابریک ماشین مدیران خودرو IX55

خرید اینترنتی باتری ام وی ام x33

زمانی که باتری ام وی ام X33 در حال از بین رفتن است چه مواردی را شاهد خواهید بود؟

هنگامی که کلید خود را در استارت می‌چرخانید، باتری ام وی ام X33 جریانی را به قطعه‌ای الکتریکی به نام شیر برقی استارت می‌فرستد تا استارت بتواند نقش خود را در راه اندازی موتور خودرو ایفا کند. باتری ام وی ام X33 خراب در انجام این عملکرد مشکل خواهد داشت و اگر بتواند انرژی را در خود نگه دارد، احتمالاً جریان الکتریکی ارسال شده به استارت ضعیف تر از حدی خواهد بود ک بتواند موتور خودرو را راه اندازی کند. هنگامی که استارت از باتری انرژی کم یا ناکافی دریافت می کند، اغلب صدای کلیک را ایجاد می کند.اگر باتری ام وی ام X33 شما در شرف مرگ باشد و هنور توانایی نگهداری انرژی به مقدار کم در خود را داشته باشد، باتری به باتری کردن می تواند باتری ام وی ام X33 را به طور موقت به زندگی بازگرداند، اما این یک راه حل طولانی مدت نیست. مطمئن شوید که می دانید اگر در جایی با باتری ام وی ام X33 مرده گیر کرده اید چگونه وسیله نقلیه خود را به سرعت راه اندازی کنید، اما برنامه ریزی نکنید که برای مدت طولانی به آن تکیه کنید!

باتری سایر خودرو ها : باتری یاریس

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

فروش باتری جک S3 سپاهان

طول عمر باتری MVM X33 را چگونه افزایش دهیم؟

مانند افراد ، باتری MVM X33 نیز با گذشت زمان پیر می شود و طول عمر محدودی دارد. حتی در شرایط کار ایده آل ، باتری ها به تدریج خراب می شوند تا زمانی که دیگر نتوانند قدرت کافی برای راه اندازی موتور را تأمین کنند. الگوهای استفاده از خودرو نیز به پیری باتری MVM X33 کمک می کند. در اتومبیل هایی که بیشتر در سفرهای کوتاه رانده می شوند، ممکن است باتری MVM X33 به طور کامل شارژ شود و باتری های خودروهایی که برای مدت طولانی پارک شده اند به طور طبیعی خود تخلیه می شوند. در هر دوی این شرایط ، استفاده از شارژر مناسب باتری MVM X33 را کاملا شارژ نگه می دارد و عمر مفید آن را افزایش می دهد.

باتری سایر خودرو ها : باتری دنا

در هنگام کار با باتری MVM X33  چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

در هنگام کار باتری MVM X33 هیچ اشیای فلزی را روی باتری قرار ندهید تا از ایجاد اتصال کوتاه در خودرو جلوگیری شود. همیشه ابتدا ترمینال منفی را جدا کنید. در صورت وجود هرگونه خوردگی بر روی پایانه های باتری خودرو ، ممکن است مقاومت بالایی ایجاد شود که منجر به ایجاد اختلال در انتقال جریان از پایانه باتری MVM X33 می شود یا جریان شارژ را کاهش می دهد. در این شرایط با استفاده از آب جوش می توانید خوردگی را از بین ببرید و باتری را احیا کنید. از بین بردن آلودگی و سولفاته باتری MVM X33 می تواند تاثیر مثبت زیادی بر طول عمر خودرو داشته باشد، بنابراین انجام این کار را پشت گوش نیندازید.

06.10 : برای افزایش طول عمر باتری خودرو ، آن را شارژ نگه دارید، اگر بیشتر سفرهای کوتاهی انجام می دهید که مجبور می شوید استارت های مکرر در طول روز داشته باشید، مثلاً برای رساندن بچه ها به مدرسه از خودرو استفاده می کنید یا برای انجام کارهای مختصر مختلف در اطراف شهر با خودرو رانندگی می کنید، باتری خودرو شما به اندازه زمانی که مرتب با خودرو برای مدت زمان کافی رانندگی می کنید، دوام نخواهد آورد. به گفته کارشناسان، ماشین شما برای شارژ کامل باتری MVM X33 به مقدار مشخصی زمان نیاز دارد. اگر به اتومبیل خود اجازه نمی دهید این کار را انجام دهد، باتری شما سریعتر به نقطه ای می رسد که دیگر نمی تواند شارژ را در خود نگه دارد.

 

باتری سایر خودرو ها : باتری فیدلیتی

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

اصطلاح برق دزدی باتری MVM X33 به چه معنی است؟

141001 ف ف :   گاهی شما نمی دانید، مشکلاتی که در خودروی شما به وجود آمده اند، منبع آن MVM X33 است یا قطعه ی دیگر. بنابراین باید تست این قطعه را انجام دهید تا مطمئن شوید. بدیهی است که خرابی قطعات دیگر نیز می توانند سبب بروز مشکلاتی همچون کم نور شدن چراغها و یا استارت نخوردن خودرو شوند. ممکن است جایگاه سوئیچ مشکل داشته باشد و یا چراغها آسیب دیده باشند. تست باتری بهترین گزینه برای اطمینان شماست. ولتاژ باتری را هم در زمان خاموشی موتور خودرو و هم در زمان روشن بود آن اندازه بگیرید. ولتاژ مناسب آن در زمان خاموشی موتور 12.6 ولت است. این به این معناست که شارژ باتری شما کامل است.

باتری سایر خودرو ها : باتری کمری

281001 ف ف:  سولفاته شدن باتری MVM X33 به چه صورت است؟

اغلب وقتی که مدت طولانی از طول عمر باتری خوردوی شما گذشته است، زمانی پیش خواهد آمد که کاپوت خودروی خود را باز می کنید و با برخی خوردگی ها و کثیفی هایی بر روی قطب ها مواجه می شوید که اغلب به شکل کریستال هایی به رنگ آبی و یا سفید هستند، به این ها سولفاته می گویند. به این معنا که باتری شما سولفته شده است. این ها به دلیل کم شارژ شدن باتری به مدت طولانی تشکیل می شوند. این سولفاته ها خطری برای شما ندارند ، اما به مرور زمان سبب فرسودگی باتری خواهند شد. حتما در صورت امکان این خوردگی های تجمع یافته بر روی باتری را، با جوش شیرین شست و شو دهید تا کمی از بین بروند.

13 دیدگاه در “باتری ام وی ام x33

  1. مهسا گفت:

    سلام وقت گرامی شما بخیر ماشین من ام وی ام x33 هستش و باتری ام وی ام x33 من بر روی خودروی من مناسب و درست نصب نشده است به همین دلیل
    باتری هی د شارژ میشه و این تعویض باتری نظر تعمیرکار خودروی من هستش به نظر شما این کار مناسب خودروی من هست یا خیر ؟

  2. سحر گفت:

    سلام آقا این چه وضعشه هر سایتی میرم قیمت باتری ام وی ام x33 یه قیمت هستش و هر کی تو هر سایتی یه چیزی اضافه کرده میشه بگید باتری ام وی ام x33 چه قیمت باشه

  3. admin گفت:

    سلام باتری فابریک ام وی ام x33 شما 70 آمپر پایه بلند میباشد و شما میتوانید با انتخاب برند سپاهان که دارای گارانتی با مدت زمانی 15-21 ماه میباشد و از طریق شماره ی :03135062 میتوانید اقدام به فعال کردن گارانتی و اطلاع از مدت زمان گارانتی پیدا کنید و با قیمت های (سوزوکی : 15,222,000) ریال , (اربیتال پرمیوم: 16,108,000) ریال , (اربیتال وان : 14,655,000) ریال همراه با داغی هم آمپر تقدیمتون میشود .

  4. فرشته گفت:

    سلام آقا من باتری ماشینم رو سه ماه پیش تعویض کردم. دیشب وقتی پسر برادرم ماشینم رو برد تا جایی و برگشت فراموش کرد چراغ جلو رو خاموش کنه و متاسفانه تا صبح ما دیدیم که باتری شارژ خالی کرده. میشه بگید چاره اش چی هست؟ آیا میشه باتری ام وی ام ایکس ۳۳ رو به کمک باتری خودرو های دیگه شارژ کرد یا اینکه باتری باید به کلی عوض شه؟

  5. admin گفت:

    سلام. بله در صورتی که از طول عمر مفید باتری ام وی ام ایکس 33 خودروی شما خیلی نگذشته باشد ، می توانید با انجام باتری به باتری ، باتری خودروی خود را شارژ کنید تا خودرو استارت بخورد.

  6. اصغری گفت:

    مدتی هست باتری خودروی من دشارژ شده و در پارکینگ مونده و هنوز وقت نکردم که با استفاده از یک خودروی دیگر شارژش کنم. میخواستم از شما که کارشناس باتری های خودرویی هستید بپرسم که یک باتری ام وی ام ایکس ۳۳ دشارژ شده اگر یک مدت طولانی در اون حالت بمونه آیا ممکنه فرسوده بشه و دیگه نشه باتری به باتری انجام داد؟

  7. admin گفت:

    قانون این هستش که شما نباید باطری ام وی ام x۳۳ را برای مدت طولانی بدون شارژ رها کنید چون این کار باعث میشه باتری آسیب جدی ببینه و با کاهش طول عمر مواجه بشه. میتونید اگر شرایط باطری به باطری کردن برای کمک به شارژ مجدد باتری ماشین را ندارید به یک نمایندگی نزدیک به خودتون مراجعه کنید و ازشون درخواست کنید باتری ماشین شما را شارژ کنند، اینجوری هم از آسیب رسیدن به باتری تون در طول زمان جلوگیری میکنید هم باتریتون شارژ میشه و میتونید به کارهای روزمره تون رسیدگی کنید.

  8. گنجی گفت:

    سلام ماشینم ام وی ام X33 هست و روی سقف ماشین سان روف برقی قرار دارد. بچه ی من همیشه تو ماشین گیر میده که سان روف رو باز کنیم تا بیرون رو نگاه کنه. یک مدتی میشه که هر چقدر دکمه رو میزنم سان روف باز نمیشه. از اونجایی که این سیستم برقی هست و به وسیله برق کار میکنه به شما پیام دادم که ببینم باتری ام وی ام x33 که سیستم های برقی این خودرو رو کنترل میکنه باعث شده این خراب بشه ؟؟؟ یعنی باتری ماشینه که مشکل داره؟

  9. admin گفت:

    اگر مشکل در هنگام رانندگی با خودرو براتون به وجود میاد، احتمال اینکه به باطری ام وی ام x۳۳ شما مرتبط باشه خیلی کمه اما اگه در هنگام غیرفعال بودن دینام براتون اتفاق بیفته ممکنه به باتری ربط داشته باشه. اول باید در نظر بگیرید که در کدام شرایط این مشکل برای شما ایجاد میشه بعد تصمیم بگیرید که با توجه به اینکه در آن شرایط وظیفه تامین برق تجهیزات خود را برعهده باتری هست یا دینام، آن عضو خودرو را تست و بررسی کنید. البته اگر هر دو را تست کنید براتون بهتره اما اگر می خواهید یکی رو انجام بدید به این نکته توجه کنید که در چه بازه زمانی این اتفاق میفته و مربوط به کدام قطعه می شه تا بررسیش کنید.

  10. مهناز گفت:

    هفته گذشته رفته بودم برای ماشین روکش صندلی بخرم که مجبور شدم توی مسیر وایسم برم باد چرخ ها رو تنظیم کنم ، تو این فاصله بود که یهو متوجه شدم یه بوی خیلی عجیبی داره از کاپوت ماشین میاد، وقتی کاپوت رو باز کردم دیدم این بو از اطراف باطری ام وی ام ایکس ۳۳ به مشام میرسه. یک تعجب کردم گفتم مگه میشه باتری بوی بد بده شاید کثیف شده و به خاطر همین بو میده باتری و شستم ولی باز هم همون بو میاد به نظرتون چرا این اتفاق افتاده؟

  11. admin گفت:

    در مواردی وقتی باطری ام وی ام x۳۳ با کاهش طول عمر مواجه میشه و به عبارتی به پایان عمرش نزدیک میشه، بوی نامطبوعی از خودش متصاعد می کنه که این یکی از نشانه هایی هست که به شما میگه باید خیلی زود به فکر خرید باتری جدید برای ماشین باشید. در شرایط فعلی شما بهتره که به کارشناس مراجعه کنید و ازش درخواست کنید که وضعیت باتری را بررسی کند تا در صورتی که به جز تعویض باتری راهی نداشتید اقدام به خرید باتری جدید برای ماشین کنید.

  12. toba گفت:

    آخرین باری که من یادم بود اصلا روی ماشین باطری دارم سه سال پیش بود که به خاطر خراب شدن باطری ام وی ام ایکس ۳۳ توی اتوبان گیر افتادم و یک روز کامل درگیر بودم که باتری بگیرم و باتری را عوض کنم و بعد ماشین را از گوشه اتوبان و سمت خونه ببرم و متاسفانه این موضوع برام درس عبرت نشد و دوباره باطری ماشین من بعد از سه سال من را در خیابان گذاشت‌ این دفعه ولی سایت شما را داشتم گفتم ثبت سفارش کنم باتری رو برام بفرستید.

  13. admin گفت:

    شما می‌توانید باتری مناسب ام وی ام ایکس ۳۳ از هر کدام از برندهای شرکت سپاهان باتری که مد نظر دارید را در سایت ثبت سفارش کنید یا از طریق تماس با کارشناسان فروش شرکت ثبت سفارش کنید و آنرا با ارسال و نصب رایگان در نقاط مختلف تهران مثل اراج و سوهانک درب منزل تحویل بگیرید . برای جلوگیری از چنین شرایطی شما باید حتماً تست باتری ماشین را به طور مرتب انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *