باتری خودروهای مدیران خودرو

باتری ام وی ام 550

باتری ام وی ام 550

مشخصات باتری ام وی ام 550

در این خودرو باتری 60 آمپر با قالب L2 به عنوان باتری فابریک توسط شرکت سازنده نصب شده است.ابعاد جای باتری این خودرو مشخص است و تنها باتری 60 آمپر قالب L2 را می تواند در خود جای دهد.جای باتری در خودرو ها غالبا برای ابعاد یک قالب طراحی می شوند و می توانند تمام آمپراژ های آن قالب را در خود جای دهند.گاهی هم این فضا بزرگتر طراحی می شود که در این صورت می توان باتری های سایر قالب ها را که در آن جای می گیرند بر روی خودرو نصب کرد.استفاده از باتری هایی با آمپراژ بالاتر از باتری فابریک در خودرو به شرط مناسب بودن ابعاد امکان پذیر است و این کار موجب پر قدرت کار کردن خودرو و تجهیزات آن می شود.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

همچنین در فصل گرما که استفاده از کولر به حداکثر مقدار خود می رسد، استفاده از باتری با آمپراژ بالا کاربردی و کمک کننده است.از این رو بسیاری از افراد استفاده از باتری هایی با آمپر بالا را ترجیح می دهند.در مقابل استفاده از باتری با آمپر پایین تر از باتری فابریک توصیه نمی شود.همچنین خوب است بدانید که باتری فابریک خودرو ها به گونه ای طراحی و تعبیه شده اند که پاسخگوی نیاز های برقی خودرو باشند و استفاده از آن برای خودروی شما کافی است.

باتری مناسب ام وی ام 550

هر کدام از کارخانجات باتری سازی، برند هایی را بر اساس نیاز مشتری و کارکرد خودرو ها تولید می کند.این برند ها از نظر مواد سازنده و قدرت با هم متفاوتند.شرکت سپاهان باتری، باتری های خود را در 4 برند باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB تولید می کند.برند هایی مانند سوزوکی و اوربیتال EFB برند هایی هستند که بدلیل کیفیت بالایی که دارند به کشور های همسایه صادر می شوند.باتری سوزوکی محصول مشترک ایران و ژاپن است که طبق استاندارد های جهانی تولد شده شده است.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

همچنین باتری های اوربیتال EFB که نسل جدید باتری های الکترولیت مایع هستند و غالبا در خودرو های برقی استفاده می شوند نیز، از جمله باتری های صادراتی اند.این باتری ها طول عمر بالاتری نسبت به دیگر برند ها دارند و برای مصرف الکتریکی بالای خودرو ها طراحی شده است.شما می توانید از میان برند های سپاهان باتری، باتری مناسب خودروی خود را انتخاب نموده و در صورت نیاز به راهنمایی با مشاوران ما در نمایندگی سپاهان باتری ارتباط برقرار نمایید.

تست باتری ام وی ام 550

باتری خودرو در واقع قلب و روح خودروی شماست.باتری اتومبیل برق لازم جهت تامین نیروی مورد نیاز برای تامین قطعات الکتریکی خودرو را فراهم می کند.در واقع درباره ی مسئولیت بسیار بزرگی صحبت می کنیم. بدون قدرت باتری، اتومبیل شما، روشن نمی شود.باتری خودرو ممکن است کوچک باشد ، اما قدرت آن بسیار زیاد است.در حقیقت باتری انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی لازم برای تغذیه ماشین تبدیل می کند و ولتاژ را به استارت می رساند.در نهایت باتری شما نه تنها انرژی مورد نیاز برای راه اندازی ماشین را تامین می کند، بلکه باعث تثبیت ولتاژ می شود تا موتور شما در حال کار باشد.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

از آن جایی که باتری مهمترین بخش خودرو است، تست باتری خودرو در جهت کنترل سلامت آن در عملکرد بهتر باتری نقشی اساسی دارد.هنگام رانندگی که دینام بدلیل افت بار های الکتریکی کارایی خود را از دست می دهد، به عنوان محافظ عمل می کند و این نشان از سلامت باتری و شارژ شدن آن دارد.در مقابل هنگامی که باتری به اندازه کافی شارژ نشود باید آن را شارژ کنیم و اگر این روش پاسخ نداد مجبور به تعمیر یا تعویض آن هستیم.یکی از ساده ترین روش های تست باتری اندازه گیری ولتاژ باتری است که بوسیله ولت متر قابل اندازه گیری است و در صورتیکه مقدار آن کمتر از 12 ولت باش نشان از خرابی باتری دارد.علاوه بر تست با ولت متر می توانید با بررسی سطح الکترولیت، محکم بودن سر باتریها، تمیز کردن سطوح خورده شده قطب و سر باتری و چک کردن تسمه دینام و …. باتری را کنترل کنید.این کار موجب می شود از مشکلات ناگهانی که ممکن است برای باتری رخ دهد جلوگیری شود.اما باید توجه داشته باشید که این قبیل از تست ها تخصصی است و نیاز به تجهیزات و فرد خبره در این کار دارد تا به خودروی شما آسیب وارد نشود.در ادامه لازم است بگوییم که متخصصان سپاهان باتری در ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی و کمک به شما عزیزان هستند و قبل از تعویض باتری تست های لازم را برای شما انجام خواهند داد.

قیمت باتری ام وی ام 550

کارخانه های تولید کننده باتری بر اساس عواملی همچون نوع باتری، برند آن، میزان آمپر، مواد اولیه و بسیاری از عوامل تاثیر گذار قیمت باتری را تعیین می کنند.همچنین هزینه دریافت باتری فرسوده را از این قیمت نهایی کسر کرده و در اختیار نمایندگی ها قرار می دهند.نمایندگی ها براساس سیاست خود تا حداکثر 12 درصد از قیمت اصلی باتری را می توانند بر روی قیمت اضافه کنند و در بازار عرضه کنند.گاهی برخی نمایندگی ها هزینه ارسال و نصب باتری را نیز به این قیمت اضافه می کنند.نمایندگی سپاهان باتری در جهت حفظ حقوق مشتری ارسال و نصب باتری را به صورت رایگان انجام می دهد و شما لازم نیست هزینه ای را بابت این مورد پرداخت نمایید.شما می توانید با مراجعه به سایت و یا تماس با پشتیبانی از قیمت محصولات سپاهان باتری اطلاع پیدا کنید.

به لحاظ علمی و فنی، از زمانی که الکترولیت بین پلیت های باتری قرار گیرد عملاً عمر مفید باتری آغاز می شود.تاریخ تولید باتری ارتباط مستقیم با طول عمر باتری و سلامت آن دارد.درنتیجه توجه به تاریخ تولید در هنگام خرید از اهمیت بسیاری برخوردار است و قدرت و سلامت باتری به آن وابسته است؛ پس باید از خرید باتری هایی که بیش از یکسال از عمر آن ها گذشته باشد خودداری شود.گارانتی خودرو ها بر اساس عواملی که به سیاست های کارخانه بستگی دارد تعیین مدت می شوند.این عوامل می تواند نوع برند، نوع خودرو و بسیاری دیگر از موارد باشد که در تعیین زمان گارانتی موثر اند.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

گارانتی باتری ها بسته به برندشان معمولا بین 12 تا 21 ماه تعیین می شوند.این گارانتی مشمول باتری هایی می شود که در ساخت مشکل داشته و نمایندگی این باتری ها را تعویض می کند.همچنین لازم است بدانید که برای استفاده از خدمات گارانتی به نمایندگی های شرکت سپاهان باتری مراجعه نمایید.برای فعال سازی گارانتی باتری خریداری شده می توانید بارکد موجود بر روی جعبه باتری را به شماره های درج شده در ضمانت نامه ارسال نمایید.چنانچه در فعالسازی گارانتی دچار مشکل شدید می توانید با پشتیبانی ارتباط برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

نمایندگی سپاهان باتری، باتری خریداری شده توسط شما را به محل مورد نظرتان به صورت رایگان ارسال می نماید.همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید متخصصان ما باتری را به صورت رایگان بر روی خودروی شما نصب می کنند.همانطور که قبلا گفته شد عمر مفید باتری از زمان قرار گرفتن الکترولیت در باتری آغاز می شود.

از آن جایی که به دلیل تحریم واردات باتری خارجی به صورت قانونی انجام نمی گیرد، درنتیجه باتری هایی که غیر قانونی وارد کشور می شوند ممکن است زمان زیادی را سپری کنند که این امر باعث کاهش عمر باتری و قدرت اولیه آن می شود.

در شرایط معمول باتری ها در حدود دو سال عمر می کنند اما شرایط مختلف می تواند در تغییر این امر موثر باشد.عواملی همچون ترافیک زیاد، شدت گرما و سرما، نحوه استفاده از خودرو، تعداد تجهیزات برقی نصب شده بر روی خودرو و استفاده بیش از اندازه از کولر و چراغ ها بر طول عمر باتری تاثیر می گذارد.توجه داشته باشید که در صورت استاندارد نبودن هریک از این عوامل، عمر باتری شما کاهش خواهد یافت.

تعویض باتری ام وی ام 550

باتری سالم این توانایی را دارد که تمامی تجهیزات برقی مانند چراغ ها، کولر و… را روشن کند.یکی از نشانه های اتمام طول عمر باتری استارت نخوردن ماشین است.هرچند لازم است یکسری اقدامات و تست ها بر روی باتری انجام گیرد تا از این امر مطمئن شوید.

تعویض باتری به طول معمول کار ساده ای است اما یکسری جزئیات مهمی دارد که اگر انجام نگیرد به شما و خودروی شما آسیب جدی وارد می کند.درنتیجه بهتر است این کار به دست متخصص سپرده شود تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود.نمایندگی سپاهان باتری متخصصان خود را برای هرچه بهتر انجام شدن کار شما به محل خودرو فرستاده و تعویض باتری را به صورت رایگان برای شما انجام می دهد.

باتری با کیفیتباتری mvm 550 با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری mvm 550 با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری mvm 550 با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری mvm 550 با خدمات پس از فروش

نشانه های ضعف باتری ام وی ام 550 چیست؟

اگر موتور استارت به آرامی اقدام به راه اندازی موتور می کند، ممکن است مشکل باتری ام وی ام 550 داشته باشید. یکی دیگر از نشانگرهای ضعیف باتری ام وی ام 550 در خودرو، چراغ‌سقفی کم نور، در حالت دور موتور آرام  یا سکون کامل است. با این حال، هر باتری ام وی ام 550 خراب خود را از طریق علائم آشکار نشان نمی دهد و ممکن است باتری ام وی ام 550 ضعیف داشته باشید اما علائمی را مبنی بر خراب بودن آن دریافت نکنید.

برای جلوگیری از گیر افتادن در اثر مشکل باتری، باتری ام وی ام 550 را به دنبال هر بار تعویض روغن تست کنید تا مطمئن شوید که اتصالات کابل تمیز و محکم هستند و سخت افزار نگه داشتن آن ایمن است.

زمانی که باتری به دو سالگی رسید، سالیانه آن را آزمایش کنید. آزمایش تشخیص می دهد که آیا باتری به حدی خراب شده است که برای جلوگیری از خرابی غیرمنتظره، تعویض آن توصیه شود یا نه هنوز می توانید از باتری ام وی ام 550 خود برای مدت دیگری استفاده کنید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *