باتری خودروهای ام جی

باتری ام جی 6 MG

باتری ام جی 6 MG

مشخصات باتری 6 MG

باتری 60 آمپر قالب L3 باتری فابریک ماشین ام جی 6 است که توسط شرکت سازنده بر روی این خودرو نصب شده است.از سایر باتری های قالب L3 نیز می توان استفاده کرد.باتری 66 و 74 آمپر این قالب نیز قابل نصب بر روی این خودرو است.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

درصورتی که برروی خودروی خود سیستم های صوتی و نوری قوی دارید می توانید از باتری با آمپر بالاتر استقاده نمایید.شرکت سپاهان باتری، باتری های 60، 66 و 74 آمپر را در برند های مختلف تولید کرده است.از برند های باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB سپاهان باتری، می توانید برای خودروی 6 MG استفاده نمایید.

قیمت باتری 6 MG

باتری ها براساس عواملی که در ساخت آن ها تاثیر می گذارد؛ قیمت گذاری می شوند.این کار توسط کارخانه سپاهان باتری انجام می گیرد.

تست باتری 6 MG

برای تست باتری نیاز به دستگاه های مخصوص کنترل سلامت باتری است.پیش از تعویض باتری، تست باتری توسط کارشناسان سپاهان باتری برای شما انجام می شود تا ایرادات باتری شما مشخص شود.این تست به صورت رایگان است.گارانتی یکی از عوامل مهم در اثبات کیفیت باتری و کارخانه سازنده آن است.سپاهان باتری به عنوان یک کارخانه صادرکننده باتری در خاورمیانه، باتری های خود را 12 تا 18 ماه گارانتی می کند.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

برای فعالسازی آن لازم است بارکد محصول خود را به شماره تماس درج شده برروی ضمانت نامه خود ارائه دهید.هنگامی که باتری خریده می شود لازم است به تاریخ تولید آن توجه کرد.چراکه تاریخ یک باتری نشانگر میزان کیفیت و قدرت آن باتری است.هرچه تاریخ بروز تر باشد کیفیت آن بیشتر است.نمایندگی سپاهان باتری، باتری های خود را بصورت رایگان برای شما ارسال می کند.و همچنین نصب باتری نیز بصورت رایگان انجام می شود.

طول عمر باتری 6 MG

عوامل بسیاری در طول عمر باتری ها تاثیر می گذارد.شرایط ترافیکی منطقه زندگی، شرایط اقلیمی و حتی نوع استفاده شما از خودرو بر روی طول عمر آن تاثیرگذار است.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

متوسط طول عمر باتری های خودرویی در حدود 2 سال است.

تعویض باتری 6 MG

کارشناسان سپاهان باتری، باتری خودروی شما را به صورت رایگان تعویض می کنند.تعویض باتری باید به دست متخصص انجام گیرد تا از آسیب رسیدن به خودرو جلوگیری شود.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

باتری با کیفیتباتری ام جی 6 با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری ام جی 6 با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری ام جی 6 با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری ام جی 6 با خدمات پس از فروش

چگونه میزان شارژ باتری ام جی 6 را چک کنیم؟

شارژ باتری ام جی 6 باید به طور مرتب چک شود و در صورت نیاز، باید مجددا شارژ شود. اگر باتری فرسوده شده باشد باید در اولین فرصت تعویض باتری را انجام دهید. باتری های فرسوده معمولا شارژ پذیری ندارند. برای چک کردن میزان شارژ باتری ام جی 6 ، باید از میزان ولتاژ آن آگاه باشید.

برای این که ولتاژ یک باتری را اندازه گیری کنید، باید زمانی که خودرو خاموش است از مولتی متر استفاده کنید. یک باتری سالم باید 12.5 حداقل ولت ولتاژ تولید کند. اگر ولتاژ باتری خودرو کمتر از این مقدار باشد، به این معناست که نیاز به یک بازرسی دقیق تر و تخصصی تر دارید.

از مهم ترین عواملی که باعث میشود باتری ام جی 6 دچار آسیب شود، عدم نگهداری صحیح از باتری ماشین است. عامل مهم دیگر که تاثیر زیادی بر روی خرابی زودرس باتری ماشین خواهد داشت، استفاده زیاد از وسایل جانبی برقی مثل سیستم صوتی خودرو، در هنگامی که خودرو خاموش است، می باشد.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری تیگوان

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *