باتری خودروهای ام جی

باتری ام جی 350 MG

باتری ام جی 350 MG

مشخصات باتری 350 MG

باتری 60 آمپر قالب L3 باتری فابریک این خودرو است که شرکت سازنده بر روی این خودرو قرار داده است.علاوه بر باتری 60 آمپر از سایر باتری های قالب L3 نیز می توانید استفاده کنید.باتری 66 و 74 آمپر باتری های دیگر قالب L3 هستند.برای خودرو هایی که از سیستم های صوتی و لامپ های قوی استفاده می کنند بهتر است، از باتری با آمپراژ بیشتر استفاده شود.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

از برند های باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی و باتری EFB سپاهان باتری، می توانید برای خودروی 350 MG خود باتری باتری موردنظر را تهیه نمایید.تمامی برند های سپاهان باتری با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار عرضه شده است.

قیمت باتری 350 MG

قیمت باتری های سپاهان بر اساس مواد تشکیل دهنده و نوع برند آن توسط شرکت سپاهان باتری تعیین می شود.برای اطلاع از قیمت ها می توانید با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار نمایید.

تست باتری 350 MG

تست باتری در تعیین سلامت باتری بسیار اهمیت دارد.کارشناسان سپاهان باتری با دستگاه های مخصوص تست قبل از تعویض، وضعیت سلامت باتری و دینام خودروی شما را کنترل می کنند.این کار برای تمام مشتریان به صورت رایگان انجام می گیرد.گارانتی باتری خودرویی سپاهان باتری بین 12 تا 18 ماه توسط شرکت تعیین شده است.برای فعالسازی گارانتی باتری کافیست بارکد محصول را به شماره قرار داده شده بر روی ضمانت نامه رسال نمایید.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

تاریخ تولید باتری ها یکی از موارد مهم در قدرت آن ها محسوب می شود.بهتر است هنگام خرید، برای دریافت باتری با کیفیت بالاتر، باتری هایی که از تاریخ تولید آن ها بیشتر از 6 ماه گذشته است را تهیه نکنید.ارسال و نصب تمامی باتری های سپاهان بر روی خودروی شما بصورت رایگان انجام می گیرد.به راحتی می توانید با خرید اینترنتی از نمایندگی سپاهان باتری، باتری موردنظر خود را در محل خودروی خود دریافت نمایید.

طول عمر باتری 350 MG

طول عمر باتری های خودرویی در حدود دو سال است و عوامل بسیاری در افزایش یا کاهش آن تاثیر دارد.عواملی همچون شرایط آب و هوایی، شرایط ترافیک و حتی طرز استفاده فرد از خودرو نیز در طول عمر باتری تاثیر می گذارد.

تعویض باتری 350 MG

تعویض باتری امری اصولی است که پیشنهاد می شود آن را به دست متخصص بسپارید.کارشناسان ماهر سپاهان باتری، باتری خودروی شما را به صورت رایگان تعویض می کنند.

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

باتری با کیفیتباتری ام جی 350 با کیفیت بالا

گارانتی باتریباتری ام جی 350 با گارانتی

ارسال باتری به صورت شبانه روزی در تهرانباتری ام جی 350 با ارسال شبانه روزی

خدمات پس از فروش باتریباتری ام جی 350 با خدمات پس از فروش

تاثیر گرما و سرما بر باتری ام جی 350 چیست؟

اولین روز سرد بعد از یک دوره طولانی از هوای گرم است و شما برای رفتن به سر کار دیر کرده اید. شما سوار ماشین می شوید ، سوییچ را می چرخانید اما استارت به جای اینکه فوراً موتور را روشن کند، کمی خسته به نظر می رسد. اما خوشبختانه موفق به راه اندازی موتور خودرو می شود و شما به خوبی آن روز را پشت سر می گذارید اما این یک شانس بود و ممکن است دفعه بد این اتفاق نیفتد.

باتری ام جی 350 یکی از مهمترین اجزای ماشین شما است بدون آن نمی توانید ماشین خود را روشن کنید. در واقع ، بسیاری از مردم وقتی خودرو روشن نمی شود اولین چیزی که مورد بررسی قرار می دهند باتری است. مراقبت از باتری ام جی 350 بسیار حیاتی است و برای این کار باید بدانید چه عواملی بر آن تأثیر می گذارد و طول عمر باتری را کاهش می دهد.

باتری ام جی 350 سیلد اسیدی حاوی صفحات سرب و یک مایع الکترولیت است که هر دو برای ایجاد یک واکنش الکتروشیمیایی که باعث تولید و ارسال بار به پایانه های باتری می شود، کار می کنند. وقتی هوا گرم است واکنش شیمیایی تسریع می شود ، اما این به معنی افزایش خوردگی در داخل باتری و کاهش عمر باتری ام جی 350 است.

باتری سایر خودرو ها : باتری هوندا سیویک

شماره تماس: 79 28 51 88 – 021

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

باتری 60 آمپر سوزوکی

3,099,000 تومان

باتری 66 آمپر سوزوکی

3,348,000 تومان

باتری 72 آمپر سوزوکی

3,516,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *